Bekijk volle/desktop versie : Tips voor VLIEGANGST...HELP



27-09-2005, 01:28
16 oktober vlieg ik inchallah naar Cairo om vervolgens naar Riad te vliegen en uiteindelijk Mekka/Medina.

3 keer het vliegtuig in. Maar ik heb een extreme vliegangst Als ik op TV een vliegtuig zie dan val ik haast flauw. Durfde nooit een vliegtuig in te stappen, maar 4 jaar geleden heb ik het geprobeerd. Het was een HEL voor mij.

Vliegtuig ging een bocht maken dan keert ie een beetje op z'n zij. En ik dacht:" Ja ik zie het al, de motor is uitgevallen hij heeft geen balans meer, we zijn verloren"

Ik bleef maar de mensen aan kijken, wachten op het moment dat ze in paniek raken...dan kon ik dat ook

Oke een tijdje later zag ik een kind bij de deur spelen, ik schreeuw gelijk:" man straks maak je die deur open ga weg daar"

Even later zie ik het meisje die naast mij zat in slaap vallen...toen dacht ik:" Shiittt deze mensen hebben geen hart, het boeit ze echt niet of er een crasht komt".

Toen kwamen we ergens bij een turbelentie en toen ging ik snel de Shada doen, want ik dacht...klaar nu is het menens.

Toen we aankwamen op schiphol was er blijkbaar geen plek om te landen en hij bleef rondjes draaien...weer had ik een verklaring:" Stuursysteem is uitgevallen, vliegtuig is onbestuurbaar"

Pffff eindelijk gelandt, en 12 kilo lichter. Vanaf die dag nooit meer het vliegtuig ingestapt.

16 oktober heb ik een probleem

27-09-2005, 12:43


salaam beste broeder,

Hahahahaa Dat probleem heb ik nou ook, maar hoe jij het beschrijft ahahaha. Ik lach je niet uit hoor, maar het is wel grappig. Ik zeg altijd dat ik nooit zal instappen in een vliegtuig, maar ik was mekka vergeten. Daar kun je alleen heen met een vliegtuig!!!!!!! Mijn moeder zegt altijd: Aan de dood kun je niet ontsnappen of je nu dat vliegtuig instapt of niet. Weet je wat je kan doen. Lees voordat je vertrekt uit de Qoran en als het goed is wordt je daar wat rustiger van. Neem een Qoran mee in het vliegtuig en lees het ook daar. Ik weet niet of het zal helpen, maar ik wens je heel veel succes!

27-09-2005, 14:49

Citaat door lela_leila:
salaam beste broeder,

maar ik was mekka vergeten. Daar kun je alleen heen met een vliegtuig!!!!!!!
Je kan een ezel proberen geen crashen he

27-09-2005, 16:45


Je kan iets innemen dat je rustiger maakt en de nodige dou3as opzeggen. Ik heb hetzelfde wanneer ik het vliegtuig neem

27-09-2005, 16:49



Citaat door Mysticalia:


Je kan iets innemen dat je rustiger maakt en de nodige dou3as opzeggen. Ik heb hetzelfde wanneer ik het vliegtuig neem
Helpt het wel bij jou dan?

28-09-2005, 09:24

Citaat door Islam4you2:
Je kan een ezel proberen geen crashen he
Ja toch, maar wanneer moet ik dan vertrekken???????????

28-09-2005, 15:29

Citaat door Cobraatjee:
16 oktober vlieg ik inchallah naar Cairo om vervolgens naar Riad te vliegen en uiteindelijk Mekka/Medina.

3 keer het vliegtuig in. Maar ik heb een extreme vliegangst Als ik op TV een vliegtuig zie dan val ik haast flauw. Durfde nooit een vliegtuig in te stappen, maar 4 jaar geleden heb ik het geprobeerd. Het was een HEL voor mij.

Vliegtuig ging een bocht maken dan keert ie een beetje op z'n zij. En ik dacht:" Ja ik zie het al, de motor is uitgevallen hij heeft geen balans meer, we zijn verloren"

Ik bleef maar de mensen aan kijken, wachten op het moment dat ze in paniek raken...dan kon ik dat ook

Oke een tijdje later zag ik een kind bij de deur spelen, ik schreeuw gelijk:" man straks maak je die deur open ga weg daar"

Even later zie ik het meisje die naast mij zat in slaap vallen...toen dacht ik:" Shiittt deze mensen hebben geen hart, het boeit ze echt niet of er een crasht komt".

Toen kwamen we ergens bij een turbelentie en toen ging ik snel de Shada doen, want ik dacht...klaar nu is het menens.

Toen we aankwamen op schiphol was er blijkbaar geen plek om te landen en hij bleef rondjes draaien...weer had ik een verklaring:" Stuursysteem is uitgevallen, vliegtuig is onbestuurbaar"

Pffff eindelijk gelandt, en 12 kilo lichter. Vanaf die dag nooit meer het vliegtuig ingestapt.

16 oktober heb ik een probleem
Hahaha, dit is zo herkenbaar voor me.
Hoe vaker je vliegt hoe minder je vliegangst wordt.Afgelopen zomer moest ik 4 keer met het vliegtuig reizen en denk dat ik nu helemaal af ben van mijn vliegangst, ahum.
Dus vaker vliegen he

28-09-2005, 18:53

Citaat door Oem_Ayoub:
Hahaha, dit is zo herkenbaar voor me.
Hoe vaker je vliegt hoe minder je vliegangst wordt.Afgelopen zomer moest ik 4 keer met het vliegtuig reizen en denk dat ik nu helemaal af ben van mijn vliegangst, ahum.
Dus vaker vliegen he
Ik durf te wedden dat ik ,zodra ik 1 stap in het vliegtuig zet, flauw ga vallen.


Brrrrrr de gedachte alleen al om in een vliegtuig te stappen

Dramareis wordt het...

28-09-2005, 19:39

Citaat door Cobraatjee:
Ik durf te wedden dat ik ,zodra ik 1 stap in het vliegtuig zet, flauw ga vallen.


Brrrrrr de gedachte alleen al om in een vliegtuig te stappen

Dramareis wordt het...
En toi is mannelijk

Voor een reis naar medina/mekka (neem aan dat je voor oemra gaat) moet je dat toch er voor over hebben?

28-09-2005, 22:38

Citaat door Oem_Ayoub:
En toi is mannelijk

Voor een reis naar medina/mekka (neem aan dat je voor oemra gaat) moet je dat toch er voor over hebben?
Tja..het moet maar