Bekijk volle/desktop versie : Wordt jij ook misselijk van zulk tuig?: Graf doodgeslagen jongen opnieuw vernield



Pagina's : [1] 2

26-09-2005, 16:29
[URL=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/26/binnenland/0926_1230_Graf_doodgeslagen_jongen.xml]Graf doodgeslagen jongen opnieuw vernield[/URL]
Voor de tweede keer in korte tijd is in Emmeloord het graf van een door zinloos geweld omgekomen jongen vernield.
Fatale klappen
De 19-jarige Jarno Mansveld overleed afgelopen juli. Hij had een paar dagen eerder enkele fatale klappen opgelopen tijdens het uitgaan. Zijn familie ontdekte afgelopen weekeinde dat zijn graf voor de tweede keer was vernield.

Doelbewuste actie
Vader Mansveld heeft meteen aangifte gedaan. Hij vermoedt dat het om een doelbewuste actie gaat. "Alleen bij zijn graf is brand gesticht. Dit is echt een trap na voor ons. Ik dacht dat ik geen vijanden had, maar daar begin ik nu toch sterk aan te twijfelen", aldus Mansveld.

26-09-2005, 16:37


Stelletje hufters.

26-09-2005, 16:38
Dat is pasgeleden gebeurt, die ouders zitten nog volop in rouw, niet te geloven zeg!!!!!!!

Zal de kranten in de gaten houden of deze onverlaten opgepakt zijn!

26-09-2005, 16:44

Citaat door Einherjer:
Stelletje hufters.
Denk dat wij deze gasten maar eens even tussen ons in moesten nemen

26-09-2005, 16:45



Citaat door corrie2:
Dat is pasgeleden gebeurt, die ouders zitten nog volop in rouw, niet te geloven zeg!!!!!!!

Zal de kranten in de gaten houden of deze onverlaten opgepakt zijn!
T is al de tweede keer ook

26-09-2005, 17:12
Niet normaal meer,wat een zootje tuig is dat zeg.

26-09-2005, 19:00

Citaat door rianne:
Niet normaal meer,wat een zootje tuig is dat zeg.
en dan moet je ook nog bedenken dat wij daar mee in 1 land wonen

26-09-2005, 20:09

Citaat door rikus:
[URL=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/26/binnenland/0926_1230_Graf_doodgeslagen_jongen.xml]Graf doodgeslagen jongen opnieuw vernield[/URL]
Voor de tweede keer in korte tijd is in Emmeloord het graf van een door zinloos geweld omgekomen jongen vernield.
Fatale klappen
De 19-jarige Jarno Mansveld overleed afgelopen juli. Hij had een paar dagen eerder enkele fatale klappen opgelopen tijdens het uitgaan. Zijn familie ontdekte afgelopen weekeinde dat zijn graf voor de tweede keer was vernield.

Doelbewuste actie
Vader Mansveld heeft meteen aangifte gedaan. Hij vermoedt dat het om een doelbewuste actie gaat. "Alleen bij zijn graf is brand gesticht. Dit is echt een trap na voor ons. Ik dacht dat ik geen vijanden had, maar daar begin ik nu toch sterk aan te twijfelen", aldus Mansveld.
Ik moet kotsen van zulke mensen ..

Ik vind dat ze de daders op moeten pakken en levend begraven en daarna de boel in hens gooien

26-09-2005, 20:13

Citaat door rikus:
[URL=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/26/binnenland/0926_1230_Graf_doodgeslagen_jongen.xml]Graf doodgeslagen jongen opnieuw vernield[/URL]
Voor de tweede keer in korte tijd is in Emmeloord het graf van een door zinloos geweld omgekomen jongen vernield.
Fatale klappen
De 19-jarige Jarno Mansveld overleed afgelopen juli. Hij had een paar dagen eerder enkele fatale klappen opgelopen tijdens het uitgaan. Zijn familie ontdekte afgelopen weekeinde dat zijn graf voor de tweede keer was vernield.

Doelbewuste actie
Vader Mansveld heeft meteen aangifte gedaan. Hij vermoedt dat het om een doelbewuste actie gaat. "Alleen bij zijn graf is brand gesticht. Dit is echt een trap na voor ons. Ik dacht dat ik geen vijanden had, maar daar begin ik nu toch sterk aan te twijfelen", aldus Mansveld.
Keihard aanpakken dat tuig

26-09-2005, 21:04

Citaat door MrW:
Ik moet kotsen van zulke mensen ..

Ik vind dat ze de daders op moeten pakken en levend begraven en daarna de boel in hens gooien
Is dat niet erg extreem? :

26-09-2005, 21:42

Citaat door rikus:
Is dat niet erg extreem? :
so ????


dat verdienen ze , als ze iemand zijn laatste rustplaats vernielen

ookal merkt ie r zelf weinig van het is triest

26-09-2005, 21:43

Citaat door SALUKI:
Keihard aanpakken dat tuig
farid el atrache

26-09-2005, 21:50



Citaat door MrW:
so ????


dat verdienen ze , als ze iemand zijn laatste rustplaats vernielen

ookal merkt ie r zelf weinig van het is triest
Ja maar iemand levend begraven en in de fik steken gaat wel erg ver, maar die paar uur werkstraf die er opstaat lijkt natuurlijk ook negens op

26-09-2005, 22:06

Citaat door rikus:
Denk dat wij deze gasten maar eens even tussen ons in moesten nemen
Die martelingen in Abu Grahib vind jij een goede zaak. Selectieve K###@@@## !!!

26-09-2005, 22:07
ik martel je met water

Pagina's : [1] 2