Bekijk volle/desktop versie : MSN, can't live with it, can't live without it!



26-09-2005, 13:33
Ik kijk uit het raam. Weer zo'n saaie saaie zaterdag die er aan zit te komen. Mijn vriendinnen hebben plannen voor vandaag, ikke niet. Ook thuis is iedereen druk bezig. Het is ramadan en vanavond krijgen we visite. Ik heb geen zin om beneden te gaan helpen. Er zijn toch al genoeg handen bezig met het voorbereiden van het eten.

Ik loop naar de trap, de trap die naar de zolder loopt. Daar staat onze pc. Het is een oud dingetje, maar het belangrijkste is aanwezig... en dat is INTERNET!

Nadat ik een kwartier heb gewacht tot mijn pc is opgestart, begin ik een beetje te surfen over het internet. Ik ga naar ilse en tik in: chatbox, marokko. En ik krijg een lijst met chatboxen. Menarachat zie ik staan. Ik klik het aan en kom in een chatbox. Een chatbox waar veelal Marokkanen uit Marokko op zitten.

"Salaam Naziha!" krijg ik te lezen nadat ik me aanmeldde. "Salaam Karim!" schrijf ik terug naar de jongen die me een warm welkom gaf. Ik raakte aan de chat met Karim.

Karim is 24 jaar en studeert in Marokko. Hij komt uit Casablanca en leeft daar min of meer een zorgeloos leventje. Zijn vader heeft een hoge functie in een goedlopend bedrijf en zijn moeder runt een apotheek. Niets te klagen dus, zou je denken. Maar Karim komt een beetje sipjes over bij mij.

"Malek a Karim" vraag ik hem. Wat is er met je? Het duurt even voor hij reageerd. Dan komt zijn verhaal: "Ik ben afgelopen zomer een hele leuke meid tegen het lijf gelopen." verteld hij. "Fadoua heet ze. Lange zwarte haren met krullen erin, donker bruine ogen waar je in verdrinkt. Een glimlach die een akker in de nacht op zou kunnen lichten. Ik ging elke dag met haar naar het strand. 's Avonds spraken we af bij de Mc op 3in Diab. Daar pakten we een terrasje en kocht ik Belgische wafels voor haar. Maar na 3 weken, moest ze weer naar Frankrijk. Daar woont ze namelijk."

26-09-2005, 13:56


Ga s verder..

28-09-2005, 15:15
ga maar verder

28-09-2005, 15:36
meid een mooi begin ga verder