Bekijk volle/desktop versie : luister naar mijn droom gezonden door allah!!!!!



26-09-2005, 00:49
Salaam broeders en zusters


Ik wil heel graag mijn droom met jullie delen.
Aller-eerst weet ik dat als je over de profeet vzmh droomd, dat hij dat dan ook echt is geweest zoals de profeet vzmh in een hadith zei (als men over mij droomd dan hebben zij mij echt gezien omdat de duivel mijn gedaante niet kan aannemen)
Een tijdje terug ging het heel slecht met mij.
Maar iedere nacht als ik thuis kwam, na een avondje walgelijk stappen begon ik altijd een geprek met Allah.
Ik huilde en vroeg hem vergivenis, ik smeekte hem om mij een teken te geven een teken dat hij van me hield.
Dit vroeg ik ook aan profeet Mohammed vzmh
Dit ging zo een paar maanden lang iedere nacht door.
Tot op een dag ik deze wonderbaarlijke droom kreeg.
Ik moet er wel bij vertellen dat deze droom veel uitgebreider was.
maar hij is echt langzaam aan het vervagen in mijn hoofd.
Okey ik droomde dat ik in een soort van een hele grote discotheek zat, zonder muziek.
Er zaten daar miljoenen hells-angels, er hing een rare rot sfeer, en ik zat er midden in.
Ik hoorde 1 van die hells-angels zeggen kankerzooi we komen hier nooit meer uit toen zij ik inshallah komen we er morgen uit, en op dat moment brak de hel los.
Ik riep: neee!!! het is de goeg en magoeg.. ik wist op dat moment dat de dag des oordeels aangebroken was.
De angst die ik in mijn droom voelde was onbeschrijvelijk!! ik rende ook naar buiten en het was vreselijk.
Op een bepaald moment zag ik in de verte een man en meteen toen ik hem zag wist ik 100% zeker dat het profeet mohammed was vzmh.. en ik kan jullie zeggen hij was de aller aller aller mooiste man die ik in heel mijn leven gezien heb,
maar ik had niet zo iets van: wat een lekkerding... nee het was onbeschrijvelijk hoe mooi hij was maar toch bleef de respect.
Ik voelde ook meteen hoe veel ik van hem hield.
Toen ik dichterbij hem was viel ik huilend op mijn knieen en ik zei tegen hem:
ik weet de woorden niet meer... ik weet het niet.. ik wou vrede zij met hem zeggen maar ik kon me de woorden niet herinneren,
hij keek me met medelijden en een liefe lach op zijn gezicht aan.
Hij zei het geeft niet sta op, ik weet het.. sta op.
Om ons heen was nog steeds de wereld aan het vergaan, maar de profeet creerde een soort magisch veld om ons heen dat het vreselijke geluid dempte een soort glas laag.
En hij begon tegen mij te spreken, hij zei: zie je.. zie je hoe bang je nou zult zijn dat zei hij op een heeeeeeeeeeeel liefe manier geen kwaadheid of wrok en die glimlach bleef tot aan het eind van de droom op zijn gezicht.
Ik kon alleen maar ja-knikken toen hij sprak
hij zei wil je dan niet bidden??? weet je niet hoe dichtbij je bij Allah dan bent
hij was zeer verwonderd hij zei dat deze wereld niets is helemaal niets en dat Allah je zoveel meer kan geven.
hij heeft nog heel lang tegen mij gesproken maar zoals ik al zei het vervaagd en ik wil niks er bij verzinnen.
dus wat ik niet zeker weet, zeg ik ook niet.
maar ook toen ik wakker werd kon ik dat lange gesprek niet goed herineren maar dit wist ik alllemaal zeker.
dus laat deze mooie droom ook een teken voor jullie zijn, want sinds gister ben ik begonnen met bidden en inshallah ga ik ook hijaab dragen in ramadan en doe m nooit meer af.
ik voel dat deze droom een waarschuwing was.

26-09-2005, 02:01


mooi zuster
ik geloof je wel
en ik hoop inshallah dat je blijft bidden en die hijaab opdoet
veel mensen krijgen een droom over de profeet en je hoeft daar niet heilig voor te zijn
het is een waarschuwing voor jou
mooi echt mooi

26-09-2005, 07:01
Sallammohlekomm


masallah, maar ik heb gehoord iedereen die een droom heeft gehad met de profeet vzmh zal ook bij hem zijn, maar omdat jij veel zondes hebt begaan vind ik het toch wel raar, maar goed doe je best en wordt een goeie moslima!
alleen Allah swt telt!

Fi amaniallah C.arab