Bekijk volle/desktop versie : Apothekersassistente



24-09-2005, 23:42
Ik heb een vraagje..

Ik doe nu 4 mavo isz mn laatste jaartje en ik wil na deze school opleiding volgens voor apothekersassistente maar weten julie miss hoe lang het duurt??
en die school in Amesfoort heb ik gehoort daar kun je deze opleiding ook volgen zit er toevaliig iemand op die school...?? en isz die school leuk

25-09-2005, 01:48


hallo meid ik doe ook die opleiding maar nie in amersfoort ik zit nu in mij tweede jar en ik kan je zeggen het is echt een heel intressante opleiding echt superleuke n je leert er heel veel over ik raad je aan het is echt een goeie opleiding en een hele leuke en er is altijd wel werk in geloof mij maar ik moet nog inscha aalllah nog een jaartje ne dannben ik klaar!!!!!!!!!ennhet duurt 3 jaar.............wile j meer weten laat het em weten

25-09-2005, 15:05
hallo,
ik heb ook aan deze opleiding gedacht het lijk me leuk omhet tedoen.
mijn verhaal is een beetje anders. ikheb biologie gestudeert in marokko, ik ben getrouwd dan ben ik naar nederland gekomen ,ik heb nu een baby en ik zit nu te denken wat voor opleiding ga ik hier volgen die past bij mijn situatie.
wil je meer vertellen over die opleiding aub en als je het bbl wil volgen wat moet je allemaal doen ? wat denk je over thuisstuderen is het goed makkelijk.....?
alvast bedankt

29-09-2005, 16:44
Ewa zYn er niet meer mensen die deze opleiding volgen??

29-09-2005, 22:15


Ik heb het een jaar vol gehouden..
Ik vond het eerlijk gezegd niet leuk...
Maar elke mening verschilt..

30-09-2005, 13:34
waar lag dat aan dan als ik vragen mag..??

30-09-2005, 15:16
Je doet telkens het zelfde ding..Er was voor mijn geen uitdaging en het is best wel pittig..Ik zou zeggen loop een keer mee in een apotheek dan weeet je hoe het is...