Bekijk volle/desktop versie : waarom versieren veel jongens meisjes op een onrespectvolle manier?wat vinden jullie



06-04-2003, 14:37
lieve broeders aan zusters
wat ik veel om me heen zie zowel in marokko als hier , dat er veel marokaanse jongens ( ik zeg niet iedereen ) meisjes op een onfatsoenlijke manier versieren
Voorbeelden van als je op straat loopt , pssssssssssssssssssss, an zine kom hier , schatje , lieverd en nog veel meer van die rare woorden en zinnen, En als je dan als meisje je mond open doet en voor jezelf opkomt dan krijg je een hoop gescheld. ik ben zelf bijna in elkaar geslagen door een jongen in marokko , omdat ik hem heb uitgescholden .
het was ook een klein beetje mijn fout , ik had noet moeten schelden , het beste is gewoon negeren maar sommige jongens kunnen zo door blijven gaan met hun versiertucs dat ze bloed uit je nagels halen .
Er zijn ook meiden die het heel leuk vinden om versierd te worden ,
op zo'n manier , maar heel veel ook niet.

je kan een meisje ook op een andere manier aanspreken dan al dat geroep van pssssssssssss , en allerlei onfatsoelijke woorden die niet van respect spreken .

Ik ben benieuwd wat de meeste jongens er van vinden ?

En ook de meiden en wat hen ervaringen hiermee zijn ?


Heel veel jongens vinden dat meisjes dat lokken , he meiden vinden jullie dat ook ?

Weten jullie manieren voor jongens om de te laten zien dat het ook anders kan en dat waarschijnlijk meer kans van slagen heeft als hij een meisje voor zich wil winnen ?

Mannen : het is echt niet als een aanval bedoeld en lang niet iedereen doet het maar er zijn een hoop jongens die het doen
IK WIL NIET IEDEREEN OVER EENB KAM SCHEREN

06-04-2003, 14:38


ik schaam me voor dat soort nerds..en begrijp ook niet dat meisjes daar in trappen ..dan ben je echt een dom trutje in mijn ogen

06-04-2003, 14:39
onwetendheid... geen kennis...

06-04-2003, 14:39
dus jongens, verbeter jullie versiertrucs zorg dat het goed bij de meiden overkomt zodat jullie meer eruit kunnen halen dan wat mogelijk was. Be the monafiq you can be

06-04-2003, 14:45



Citaat:
Origineel gepost door Half Blood
dus jongens, verbeter jullie versiertrucs zorg dat het goed bij de meiden overkomt zodat jullie meer eruit kunnen halen dan wat mogelijk. Be the monafiq you can be

06-04-2003, 14:48
Hallo mezelf
Ik wil reageren op de vraag
van lokken het meisjes uit ?
Zelfs mijn oma is een keer versierd ze draagt een hoofddoek en een paar kledingssukken over elkaar aan , hoofddoek en wat het leukste is ze heeft geen gebit , echt een mooie plaatje als ze lacht , daar smelten jongens echt van .

Mat alle respect voor mijn oma waar ik heel van hou , en die ik als voorbeeld gaf om iets duidelijk te maken

Wat ik vaak om me heen zie , ik zie echt jongens heel lelijke meisjes versieren , en ook meisjes met een hoofddoek , vrouwen die niet als getrouwd uit zien .

Maar inderdaad ik kan het wel begrijpen als een meisje heel korte strakke kleding draagt en veel make up op heeft , dan kan ze ook ook verwachten dat ze nagefloten wordt . Maar het wil niet zegen dat alle meiden zulke kleding dragen om nagevolten te worden ,
en dat is wat ik vaak merk in onze cutuur , er wordt vaak naar de kleding die iemand draagt dan naar hoe iemand in werkelijkheid is.

Ook is het in het in de islam haram om zulke kleding te dragen , ik zou het ook nooit doen uit respect voor mijn famillie en mezelf . maar er zijn meisjes die zich prettig voelen met zulke kleding dragen maar niet om nagevloten te worden ,

06-04-2003, 14:50
Dat soort mannen gedraagt zich niet als een moslim. Zo schrijft de koran ons voor:

24.30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

Als een man respect heeft voor de islam, voor zichzelf en voor het meisje, dan gaat hij helemaal niet op de versiertoer. Als je interesse hebt om te trouwen met een meisje spreek haar dan met de islamitische groet aan: asalaam alaikoem. Kijk haar 1 keer aan. De tweede blik is voor sjataan. Maak een praatje en zeg wat je bedoelingen zijn: trouwen.

06-04-2003, 16:22
Ik heb liever dat een jongen mij bendaderd met he hoe gaat ie??
een praatje maken dan keihard over de straat schreewen..

Just my opinion

06-04-2003, 16:23
ey ik weet van niks

06-04-2003, 16:31

Citaat:
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
ey ik weet van niks
..

06-04-2003, 16:33
er zijn de laatste tijd te veel topics waarin meiden zeuren over jongens, wanneer houdt het op???
niet iedereen is hetzelfde hoor, niemand heeft wat aan deze discussies

06-04-2003, 16:34

Citaat:
Origineel gepost door Half Blood
..

06-04-2003, 17:24



Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
er zijn de laatste tijd te veel topics waarin meiden zeuren over jongens, wanneer houdt het op???
niet iedereen is hetzelfde hoor, niemand heeft wat aan deze discussies
dat zeg ik ook niet , lees mijn bericht maar nog eens door .
eb bovendien is het de realiteit en hopelijk leren sommige jongens in dat ze het ook anders kunnen aanpakken dan dat geschreeuw