Bekijk volle/desktop versie : vertel me....



23-09-2005, 11:20
salaam vertel eens wat doe jij elk weekend


vandaag blijf ik thuis misschien filmpje met mijn man kijken als ons kindje rustig is

morgen insha Allah naar familie in een andere stad heb ik wel zin in!!

en zondag gaan we iets leuks maar we weten nog niet wat misschien naar een park ofzo?


en jullie?

23-09-2005, 11:22


vandaag schoonmaak dag (kmoet nog beginnen ...geen zin...huwelijks crisis)
zaterdag hopelijk naar haagsche markt (als hij het goed maakt heeft en als hij vrij krijgt )

zondag weet ik niet

23-09-2005, 11:25
héél weekend Amsterdam, niet met mn ventje, die is met verbouwingen bezig maar samen met mn schoonzus inchallah. Vanavond nemen we de trein effe uitblazen net voor de Ramadan.

23-09-2005, 11:28

Citaat door tangia21:
vandaag schoonmaak dag (kmoet nog beginnen ...geen zin...huwelijks crisis)
zaterdag hopelijk naar haagsche markt (als hij het goed maakt heeft en als hij vrij krijgt )

zondag weet ik niet
oww da's minder zo'n crisis ik hoop dat jullie het goed maken dan heb je tenminste een leuk weekend

23-09-2005, 11:29


Heb nog geen echte plannen, maar het zal wel weer hetzelfde zijn zoals elke weekend schoonmaken, boodschappen doen en bij mijn vader langsgaan.

23-09-2005, 11:41

Citaat door kaftanmode:
héél weekend Amsterdam, niet met mn ventje, die is met verbouwingen bezig maar samen met mn schoonzus inchallah. Vanavond nemen we de trein effe uitblazen net voor de Ramadan.
Geselliggggggggggg

23-09-2005, 11:45

Citaat door Mysticalia:
Geselliggggggggggg
Effe weg van dit Belgenland, ben het effe beu dus we gaan er het beste van maken he , maar we blijven braaf

23-09-2005, 11:49

Citaat door tangia21:
vandaag schoonmaak dag (kmoet nog beginnen ...geen zin...huwelijks crisis)
zaterdag hopelijk naar haagsche markt (als hij het goed maakt heeft en als hij vrij krijgt )

zondag weet ik niet
meid...ik zit in precies hetzelfde schuitje...huwelijkscrisis...hoop dat hij het vanavond goed maakt, anders wordt het een thuis-zitten-weekend...die koppigheid van hem en mij!!!

23-09-2005, 11:53
Man werkt dit weekend, ik blijf lekker thuis met de kids, voor de rest niets bijzonders, huishouden, gezellig met de kids in de tuin zitten, wat lezen, achter de pc etc.

23-09-2005, 11:59

Citaat door kaftanmode:
Effe weg van dit Belgenland, ben het effe beu dus we gaan er het beste van maken he , maar we blijven braaf
Ik wil ook wel effe weg uit Belgenland maar ja geen ander optie voorlopig


Braaf blijven hé ?

23-09-2005, 12:12

Citaat door Mysticalia:
Ik wil ook wel effe weg uit Belgenland maar ja geen ander optie voorlopig


Braaf blijven hé ?
Tuurlijk ga ik braaf zijn, zoals gewoonlijk kga mn ventje zowiezo missen , dus zal meer met hem in mijn hoofd zitten dan dat ik kattekwaad ga uithalen