Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Permanent ontharen



22-09-2005, 21:28
Wie heeft hier ervaring mee?

Ontharen met laser of electrisch.. Goede en slechte ervaringen aub..

23-09-2005, 16:30


Niemand??

24-09-2005, 13:09
dat ontahings recept (zelfgemaakte) met suiker en citroen of zo????/ maar ken het recept niet.is een hele goeie manier om te ontharen

24-09-2005, 17:31

Citaat door girlfrommaroc:
dat ontahings recept (zelfgemaakte) met suiker en citroen of zo????/ maar ken het recept niet.is een hele goeie manier om te ontharen
jah klopt ik wil het ook maken weet iemand hoe please !!

24-09-2005, 17:54



Citaat door girlfrommaroc:
dat ontahings recept (zelfgemaakte) met suiker en citroen of zo????/ maar ken het recept niet.is een hele goeie manier om te ontharen
Jij bedoelt zelfgemaakte hars.

Waar zij om vraagt is van die behandelingen dat ze je haren weghalen dmv een soort laser ofzo. Zodat die haren niet meer terug komen en definitief verdwijnen..

24-09-2005, 21:11
Je doet citroen in een pannetje op heet water , laat het koken , giet er een klein beetje water bij , en dan elke keer een beetjes suiker in gooien , en blijven roeren totdat het net als honing wordt .

25-09-2005, 16:13

Citaat door TaMsChOeNt:
ik wil het ook zo graag weten wie er ervaring heeft met laserontharing en er meer informatie over kan geven en waar je het beste kan laten doen???
Je kan het op iedere plek van je lichaam laten doen.
Het werkt het best als je een lichte huid hebt met donkere haren!

Je hebt ongeveer 4 tot 7 behandelingen nodig!
Maar de behandelingen zijn wel prijzig! (ligt aan de te ontharen gebieden)

De reclames maken het wel mooier dat het in werkelijkheid is;
donsharen kunnen niet worden verwijderd, en er is kans dat de haren voor een kleine gedeelte terug groeien!

Als je er meer info over wilt hebben moet je ff een afspraak maken bij de dermatoloog!

26-09-2005, 13:14
Ik heb laserbehandelingen gehad. De eerste in december en de 2de in juni. Ben erg blij met het resultaat! De haartjes zijn dunner, lichter van kleur en als ik mijn onderbenen nu epileer duurt het heel lang voordat de haartjes terug zijn.
Wel duurt (350 euro per behandeling) en erg pijnlijk. Maar dat heb ik er wel voor over.
Neem contact op met het ziekenhuis (dermatoloog) voor meer info.