Bekijk volle/desktop versie : Pas getrouwd Turks stel verdronken



22-09-2005, 20:42
Pas getrouwd Turks stel verdronken Het huwelijk van Murat en Fatma Besinci heeft door een tragisch ongeluk maar heel kort geduurd. Ze leerden elkaar op de werkplek kennen en waren helemaal verliefd op elkaar. Het stel bezocht op de tweede dag van huwelijkreis het zwemparadijs Adaland Aqua Park in Kusadasi. Het paar zwom eerst in het ondiepe water, vervolgens sprong de bruid Fatma Besinci per ongeluk in het diepe gedeelte van het zwembad. Ze raakte direct in paniek, Murat die zijn geliefde in paniek zag sprong in het water om haar te redden. Echter Murat kon ook niet goed zwemmen en zijn in paniek geraakte geliefde trok ook hem naar de bodem. Het badpersoneel was ruim te laat. Reddingswerkers haalden de twee dode geliefden in elkaar omhelsende toestand uit het waren, ze hadden elkaar al die tijd niet losgelaten en stierven in elkaars armen. Fatma en Murat waren beiden 26 jaar oud.
bron : [url="http://www.milliyet.com.tr/"]Milliyet[/url]


Heel triest toch weer.........

22-09-2005, 20:48



Citaat door Hoessein28:
Pas getrouwd Turks stel verdronken Het huwelijk van Murat en Fatma Besinci heeft door een tragisch ongeluk maar heel kort geduurd. Ze leerden elkaar op de werkplek kennen en waren helemaal verliefd op elkaar. Het stel bezocht op de tweede dag van huwelijkreis het zwemparadijs Adaland Aqua Park in Kusadasi. Het paar zwom eerst in het ondiepe water, vervolgens sprong de bruid Fatma Besinci per ongeluk in het diepe gedeelte van het zwembad. Ze raakte direct in paniek, Murat die zijn geliefde in paniek zag sprong in het water om haar te redden. Echter Murat kon ook niet goed zwemmen en zijn in paniek geraakte geliefde trok ook hem naar de bodem. Het badpersoneel was ruim te laat. Reddingswerkers haalden de twee dode geliefden in elkaar omhelsende toestand uit het waren, ze hadden elkaar al die tijd niet losgelaten en stierven in elkaars armen. Fatma en Murat waren beiden 26 jaar oud.
bron : [url="http://www.milliyet.com.tr/"]Milliyet[/url]


Heel triest toch weer.........
vreselijk

22-09-2005, 22:30
la illalah illallah wa lailehie raijoen.


22-09-2005, 22:34
la illalah illallah wa lailehie raijoen.

23-09-2005, 07:32



Citaat door megillot:
goeie reden om je dochter/zoon gewoon te leren zwemmen via basis-onderwijs; beter gemengd zwemmend overlevend, dan verstrengeld op de bodem!
Ik kon op me derde al zwemmen, dat is me geleerd door m'n vader.

Lijk me doodeng om naar een zwembad te gaan, als je niet kunt zwemmen.

Maar in Nederland is het school zwemmen niet meer verplicht, dat verschilt per gemeente, de Nederlandse ouders sturen hun kinderen bijna allemaal op zwemles, lijkt me een must in Nederland dat je kunt zwemmen, met zoveel water, de dijk kan breken.

23-09-2005, 07:58

Citaat door rja:
Ik kon op me derde al zwemmen, dat is me geleerd door m'n vader.

Lijk me doodeng om naar een zwembad te gaan, als je niet kunt zwemmen.

Maar in Nederland is het school zwemmen niet meer verplicht, dat verschilt per gemeente, de Nederlandse ouders sturen hun kinderen bijna allemaal op zwemles, lijkt me een must in Nederland dat je kunt zwemmen, met zoveel water, de dijk kan breken.
Alsof er in Marokko en Turkije geen water is. Die kinderen kunnen alleen de straat op. Net als de Marokkanen en Turken hier. De straat op en savonds thuis slapen. Zeg maar net als mijn kat. Sochtends naar buiten, savonds naar binnen.