Bekijk volle/desktop versie : Zou jij een zelfmoordaanslag plegen als het moest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

22-09-2005, 19:34
Zou jij een zelfmoordaanslag plegen als het moest in een situatie waar je geen keus hebt zoals palestina ensow,,,,



Ik antwoorde meteen ja

zonder echt bij na te denken



is dat een slecht teken!!!!

22-09-2005, 19:49



Citaat door why:
de keus heb je altijd moet je daar niet over nadenken

dit mis je dan
sex liefde geld muziek familie uitgaan lekker eten

en als je er nu niets voor terug krijg nadat je dood bent

maar niet te veel tv kijken jij, is niet goed voor je leef je leven als een goede moslim de de schepping van gods kinderen in ere houdt
want wij zijn allemaal gods kinderen
je gaat naar de hemel als je zoiets doet om je land of geloof te verdedigen


de hemel die veeeeeeeel beter is dan de wereld de hemel waar je alles krijgt zonder te hoeven werken

22-09-2005, 19:58

Citaat door bozeoog:
je gaat naar de hemel als je zoiets doet om je land of geloof te verdedigen


de hemel die veeeeeeeel beter is dan de wereld de hemel waar je alles krijgt zonder te hoeven werken
hoe kom jij erbij dat je naar de hemel gaat als je zelfmoordaanslag pleegt. je mag in de islam geen zelfmoord plegen en geen onschuldig mensenvermoorden. denk daar eens aan

22-09-2005, 20:00

Citaat door Nounjaaaaaaaa:
hoe kom jij erbij dat je naar de hemel gaat als je zelfmoordaanslag pleegt. je mag in de islam geen zelfmoord plegen en geen onschuldig mensenvermoorden. denk daar eens aan
wel als je voor je geloof of land moet vechten moejahied toch

22-09-2005, 20:01



Citaat door bozeoog:
wel als je voor je geloof of land moet vechten moejahied toch
ahahahah

22-09-2005, 20:03

Citaat door why:
deze snap het goed

22-09-2005, 20:06

Citaat door Nounjaaaaaaaa:
ahahahah
lachwekkend zeg moejahieden is zelfs verplicht als het moet nou lkr hoor als jullie het niet mee eens zijn of vinden dat het niet kan ben je geen echte moslim het is toegestaan in de koran dus gek is het echt niet

22-09-2005, 20:09

Citaat door why:
verplicht door wat en wie als je niet kan lezen moet dat ook niet doen fantasie en fictie lopen bij jou erg door elkaar heen
het is ook niet haram

22-09-2005, 20:12

Citaat door why:
vechten voor je land niet nee maar zelfmoord wel dat kun je niet uitleggen aan de heer
wel als je daarmee die vijanden dood zoals de hamasgroepering doet dat is halal hoor in de koran staat zelf moejahiedien

22-09-2005, 20:15
ja ik zou doen, voor palestina. dit is toch verrot leven hier

22-09-2005, 20:18

Citaat door Aligoat:
ja ik zou doen, voor palestina. dit is toch verrot leven hier
het is toch niet haram

22-09-2005, 20:33

Citaat door why:
boze oog waarom wil een bevestiging lees de koran wat zeg die hier over gezegd
de koran is te moeilijk om te begrijpen drm vrag ik iemand die meer kennis heeft iets erover weet maar het mag anders doet hezbollah er niet aan

22-09-2005, 21:18


we zijn niet de kinderen van god...WHY. DIt is niet bepaald een islamitsche gezegde.

22-09-2005, 21:44
Bozeoog ; Zelfmoord plegen omdat je je leefomstandigheden 'niet prettig' vindt, is haram, dat staat vast. Maar datgene waar jij het over hebt, zou ik aan een geleerd persoon vragen, niet aan ons stelletje ongeregeld. De meesten van ons hebben net zo min verstand van de Qur'aan als jij.

Why ; Wij zijn kinderen van Adam , niet kinderen van God. Lees mijn ondertekening en verwoord dat wat je bedoelt niet verkeerd.

23-09-2005, 16:59
ik zou nooit een zelfmoord aanslag plegen!!
Ook niet als het moest, want niks moet, als iemand wil dat ik dat doe, doet ie t zelf maar.
Denk je echt dat je moeder, dan dus de moeder van een dooie, minder huilt als ze weet dat je het deed omdat je geen nee durfde te zeggen?

Pagina's : [1] 2 3 4