Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Moslim!

_MaJesTeiT_
05-04-2003, 20:56

Salaam Alei3koum, Het leven is veels te kort en daarom mag een mens wel genieten, maar wel op een goede manier zoals een Moslim, als jij vindt, dat je een Moslim bent in hart en nieren... Je spreekt het woord Allah wel uit, al doe je niets aan je geloof. Onthoudt wel, dat je nooit kan weten, wanneer jouw laatste minuut kan eindigen... Het kan elke moment, ook al willen wij dat niet. Het is niet aan ons, maar aan Allah(swt). Vergeet alsjeblieft niet, dat je moslim bent, maar doe het dan werkelijk ook. Ga er voor, Durf te spreken in je hart en nieren. Geniet van het leven, doe dat wel met mate op de weg van een goede Moslim... Allah(swt) zal je daarbij helpen, maar jij als persoon, moet ook iets doen al is het maar iets klein. Dan zul je zien, dat Allah(swt) je zal belonen en trots op je zal zijn, dat jij, je geloof bovenaan hebt staan... Groetjes...... ;)

Solid
05-04-2003, 21:05
van het leven genieten terwijl de andere brothers doodgaan?! sorry maar genieten doen we inschallah pas na de dood als we in de paradijs zijn inschallah

_MaJesTeiT_
05-04-2003, 21:08
Origineel gepost door Solid van het leven genieten terwijl de andere brothers doodgaan?! sorry maar genieten doen we inschallah pas na de dood als we in de paradijs zijn inschallah Begrijp je eigenlijk wat daar staat of niet? Met genieten bedoel ik: Wees op het pad van een goede Moslim, hoeveel van onze zusters en broeders zijn het verkeerde pad op gegaan....... Kijk om je heen en dan je misschien wat er in de wereld gebeurt.... Natuurlijk zie ik onze moslimsbroeders en zusters elke dag sterven, maar wat kunnen wij eraan doen? Het enige, dat je kan doen, is gaan bidden en dua's opzeggen en laat we hopen dat Allah(swt) hen bijstaat en steunt in deze moeilijke tijd......Amien

Solid
05-04-2003, 21:13
met genieten bedoel je: Wees op het pad van een goede Moslim, hoeveel van onze zusters en broeders zijn het verkeerde pad op gegaan....... ik denk dat je beter een ander woord moet gebruiken :D :D

Solid
05-04-2003, 21:14

Origineel gepost door najibsri Met alle respect ...bestudeer de Koran en hadeeths voor dat je een losse flodder schiet ik begrijp heel goed dat je die meisje wilt verdedigen, maar versta jij onder genieten jochie?

_MaJesTeiT_
05-04-2003, 21:28
Origineel gepost door Solid met genieten bedoel je: Wees op het pad van een goede Moslim, hoeveel van onze zusters en broeders zijn het verkeerde pad op gegaan....... ik denk dat je beter een ander woord moet gebruiken :D :D Lees mijn bericht nogmaals.......discussie gesloten........ :D ;)

_MaJesTeiT_
05-04-2003, 21:29
Origineel gepost door najibsri Met alle respect ...bestudeer de Koran en hadeeths voor dat je een losse flodder schiet :goedzo:

Solid
05-04-2003, 21:30
Mensen kunnen niet tegen kritiek, maar ok bedankt voor je gedicht

_MaJesTeiT_
05-04-2003, 21:31
Origineel gepost door Solid Mensen kunnen niet tegen kritiek, maar ok bedankt voor je gedicht Mensen kunnen wel tegen kritiek, maar de vraag is, is die kritiek wel op het juiste pad.......... :D Have a nice day...... ;)

Solid
05-04-2003, 21:34
Origineel gepost door Saida Mensen kunnen wel tegen kritiek, maar de vraag is, is die kritiek wel op het juiste pad.......... :D Have a nice day...... ;) you right, safi 3awda n karek :D