Bekijk volle/desktop versie : Hijaab vs. Piratendoekje



21-09-2005, 21:53

A selem 3aleykoum!!


Het is nu echt tijd geworden dat ik met duidelijk antwoorden kom, voor mijn al bruisende en brandende vraag

Voordat ik mijn vraag stel, wil ik eerst het een en ander vermelden..

1- Ik ben niet degene die je oordeelt, daar hebben we de ALMACHTIGE ALLAH voor! Dus ik heb respect voor iedereen!'

2- Niemand is perfect, ik dus ook niet!

Okee, hier komt tie dan...

Ik draag zelf nog geen hoofddoek, maar inshAllah ben ik van plan om de hijaab op de correcte manier te dragen...
Ik zie de laatste tijd zoooooveel meiden met de hijaab EL HAMDOLLILEH Echt MA'SHALLAAAAAH gewoon! Mijn complimenten...

Maar wat ik mij nu afvraag, wat spookt er nou tussen de oren van de meiden die alleen dat piratendoekje op hun hoofd hebben...Of nog "erger" een hijaab (dus de hals bedekt) maar dan met groooote opvallende en lange oorbellen aan hun oren??

Zeggen deze meiden nou over hunzelf dat zij de CORRECTE hijaab dragen??? Of is het gewoon een mode-assesoires? Want dan zijn de "hijaab" zeg maar een onderdeel van de bijpassende Gucci-naaldhakken en Prada-handtasje..

Ik wil echt reacties krijgen van de dames die hoofddoeken op zulke manier dragen (piratenstijl en/of waar je de oorlellen van ziet)

Dit is dan alleen de manier van dragen van het hoofddoekje... De kledingstijl is een ander hoofdstuk...laaaaaaaaange hoofdstuk

Mohim, even goede vrienden meiden... So don't take it personale

me3a selema


22-09-2005, 00:13


That's a good one..

22-09-2005, 20:53
Ewa zusters????????? Waar blijven jullie?

22-09-2005, 21:05
Meid ik zal je een ding zeggen,begin een correcte hoofddoek te dragen ,want wie weet misschien ben je er morgen niet meer. Ik bedoel het alleen maar goed.

22-09-2005, 21:15


Moge Allah de zusters leiden die hun hoofddoek niet correct dragen insh Allah!

22-09-2005, 21:44
Inscha allah ik draag hem al 5 jaar kan niet zonder

22-09-2005, 22:12
is oorbellen dragen haram ?

22-09-2005, 23:13

Citaat door xRachida_Marocx:
Meid ik zal je een ding zeggen,begin een correcte hoofddoek te dragen ,want wie weet misschien ben je er morgen niet meer. Ik bedoel het alleen maar goed.
Ik heb er ook bij gezet....INSHA'ALLAH...

En onder je hoofddoek mag alles...... De nadruk ligt bij "ONDER"