Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ogen laseren..



21-09-2005, 14:37
Hallooo Mensen

Ik heb een vraag aan jullie..

Ik zou heel graag mijn ogen willen laseren alleen is het best prijzig bij de meeste. Zo rond de 4000 voor 2 ogen.

Wie weet waar ze voor een goed prijsje je ogen laseren en waar ze goeie ervaring hebben daarmee?

En voor degene die hun ogen al hebben laten laseren.. Wanneer heb je dat gedaan, waar en wat is het resultaat?

Alvast bedankt...

21-09-2005, 15:02


Ik heb gehoord dat ze het in Turkijke echt goed doen.

22-09-2005, 14:00

Citaat door Me_Too_You:
Hallooo Mensen

Ik heb een vraag aan jullie..

Ik zou heel graag mijn ogen willen laseren alleen is het best prijzig bij de meeste. Zo rond de 4000 voor 2 ogen.

Wie weet waar ze voor een goed prijsje je ogen laseren en waar ze goeie ervaring hebben daarmee?

En voor degene die hun ogen al hebben laten laseren.. Wanneer heb je dat gedaan, waar en wat is het resultaat?

Alvast bedankt...
ja turkye...inshallahstaat dat ook in mijn planning nog voor het eind van het jaar...

22-09-2005, 14:37
mischien een domme vraag ,,,,,
maar wat is laseren?????????????????

22-09-2005, 16:18



Citaat door Me_Too_You:
Hallooo Mensen

Ik heb een vraag aan jullie..

Ik zou heel graag mijn ogen willen laseren alleen is het best prijzig bij de meeste. Zo rond de 4000 voor 2 ogen.

Wie weet waar ze voor een goed prijsje je ogen laseren en waar ze goeie ervaring hebben daarmee?

En voor degene die hun ogen al hebben laten laseren.. Wanneer heb je dat gedaan, waar en wat is het resultaat?

Alvast bedankt...
ik zou je wel waarschuwen meid, het is wel een technieck die nog in een ontwikkeling is, want de mensen die dat gebruikte bevestigen dat het werkt om ver te kijken maar van dichtbij zie je heel erg vazig. dus pas op

22-09-2005, 17:02
een vriendin van mij heeft het in amsterdam late doen voor 900 euro per oog en het is gelukt als je wilt vraag ik als ze terug is van vakantie wel het adres en een vriend van me heeft het in turkije gedaan 2 jaar terug en ook geslaagd

22-09-2005, 17:06
Ga naar Turkije man, hier is te duur...Me broer heeft het ook 3 jaar terug gedaan voor 700 euro als t goed is...Lekker goedkoop, geen wachttijden en geen fratsen, dat scheelt!

22-09-2005, 17:11
Jah meid
als,ik jou was zou ik ook naar turkije gaan,mijn broertje heeft het ook laten doen
En het was niet zo duur.Dus Ga een keer op vakantie naar Turkije en laat het daar doen
wat ga je hier 4000 uitgeven...

22-09-2005, 17:18
ik wil het ook dolgraag doen, en ik zit zelf ook aan Turkije te denken,
want hier is het idd prijzig,, vooral bij eyevision ofzo...

Ik word gek van de lenzen... maar ik weet niet tot hoever ze gaan met sterktes ik ben behoorlijk blind!!!

gegroet

23-09-2005, 10:06
K ga het incha'allah ooit ook doen in Turkije..
Wanneer ik het geld en tijd ervoor heb..

17-02-2009, 10:21
salam

ik weet een betrouwbare adres in belgie
neem kontakt met me op naimafesia@hotmail.com


ga zelf binnenkort

17-02-2009, 10:25
voor mensen die graag ogen willen laseren

met de nieuwste techniek INTRALASE geen lasik geen lasek

met een laser een flapje maken zeer dun

bijna geen pijn 2700 EURO in belgie twee ogen

info via naimafesia@hotmail.com

wa salam