Bekijk volle/desktop versie : Studie HELPPP, ik kan geen stage vinden



Pagina's : [1] 2

20-09-2005, 15:32
HELPPP Salaam ou 3laikom allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb geen stage kunnen vinden en de stage is al begonnen voor ons. Ik moet namelijk 3 dagen ( maandag, dinsdag en vrijdag) stage gaan lopen ( hele dagen) maar ik heb niets kunnen vinden. Ik word er echt gek van, ik heb gezocht en gezocht, ook op internet, maar ik heb gewoon niets kunnen vinden. En ik moet stage lopen anders ben ik gezakt voor dit jaar. Ik heb het ook doorgegeven aan mijn mentor, maar hij heeft ook niets kunnen vinden.

Nou wou ik vragen of iemand een stage kan vinden voor mij in de regio Rotterdam, Schiedam of Vlaardingen, of weet iemand waar ik stage kan lopen, jullie zouden me echt heel erg goed daarbij helpen. Ik doe de opleiding bedrijfsadministratie 2e jaars.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage en medewerking. Moge Allah jullie belonen voor jullie medewerking.

Voor meer informatie of je wilt wat vragen of iets dergelijks, pm dan.

Assalaam ou 3laikom.

23-09-2005, 14:56


een beetje laat, maar als je nog steeds opzoek bent naar stage kan je via ecabo.nl zoeken naar stages.
ecabo heeft vele stageplekken die door hun bond is goedgekeurd. ik zou zeggen neem een kijkje.

hoor van je

23-09-2005, 21:04

Citaat door faatjeez:
een beetje laat, maar als je nog steeds opzoek bent naar stage kan je via ecabo.nl zoeken naar stages.
ecabo heeft vele stageplekken die door hun bond is goedgekeurd. ik zou zeggen neem een kijkje.

hoor van je
Sorry meid, maar daar heb ik het al geprobeerd. Ik kan geen stage vinden in die richting, ik heb het al lang geprobeerd voor dat stage begon, maar ze hadden ook geen stageplekken voor bedrijfsadministratie.

Maar in iedergeval bedankt voor je reactie meid, shoukran.

23-09-2005, 21:10

Citaat door nador_mocrolady:
HELPPP Salaam ou 3laikom allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb geen stage kunnen vinden en de stage is al begonnen voor ons. Ik moet namelijk 3 dagen ( maandag, dinsdag en vrijdag) stage gaan lopen ( hele dagen) maar ik heb niets kunnen vinden. Ik word er echt gek van, ik heb gezocht en gezocht, ook op internet, maar ik heb gewoon niets kunnen vinden. En ik moet stage lopen anders ben ik gezakt voor dit jaar. Ik heb het ook doorgegeven aan mijn mentor, maar hij heeft ook niets kunnen vinden.

Nou wou ik vragen of iemand een stage kan vinden voor mij in de regio Rotterdam, Schiedam of Vlaardingen, of weet iemand waar ik stage kan lopen, jullie zouden me echt heel erg goed daarbij helpen. Ik doe de opleiding bedrijfsadministratie 2e jaars.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage en medewerking. Moge Allah jullie belonen voor jullie medewerking.

Voor meer informatie of je wilt wat vragen of iets dergelijks, pm dan.

Assalaam ou 3laikom.
welke opleiding doe je
en welk nivo

23-09-2005, 21:11



Citaat door radio:
welke opleiding doe je
en welk nivo
Salaam,

Ik doe de opleiding Bedrijfsadministratie MBO niveau 2, het 2e jaar.

23-09-2005, 21:20

Citaat door nador_mocrolady:
Salaam,

Ik doe de opleiding Bedrijfsadministratie MBO niveau 2, het 2e jaar.
hmm, ecabo dus niets?,
meschien vrijwilligersorganisaties,
en gwoon ff alle bedrijven nalopen,
en verder kijken dan de plaatsen die je aangaf

23-09-2005, 21:21

Citaat door nador_mocrolady:
HELPPP Salaam ou 3laikom allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb geen stage kunnen vinden en de stage is al begonnen voor ons. Ik moet namelijk 3 dagen ( maandag, dinsdag en vrijdag) stage gaan lopen ( hele dagen) maar ik heb niets kunnen vinden. Ik word er echt gek van, ik heb gezocht en gezocht, ook op internet, maar ik heb gewoon niets kunnen vinden. En ik moet stage lopen anders ben ik gezakt voor dit jaar. Ik heb het ook doorgegeven aan mijn mentor, maar hij heeft ook niets kunnen vinden.

Nou wou ik vragen of iemand een stage kan vinden voor mij in de regio Rotterdam, Schiedam of Vlaardingen, of weet iemand waar ik stage kan lopen, jullie zouden me echt heel erg goed daarbij helpen. Ik doe de opleiding bedrijfsadministratie 2e jaars.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage en medewerking. Moge Allah jullie belonen voor jullie medewerking.

Voor meer informatie of je wilt wat vragen of iets dergelijks, pm dan.

Assalaam ou 3laikom.
Salaam nador_mocrolady,

Ik zou zeggen pak de goude gids bij en kies een aantal organisaties/bedrijven waar jij graag zou willen stagelopen. Bel deze op en vraag dan naar de afdeling Personeelszaken of HRM. Zodra je iemand van deze afdeling aan de lijn hebt, vertel je wie je bent en dat je in het kader van je studie stage moet lopen. Zet voordat je belt wel even alle punten op papier zo kan je niks vergeten.

Hoe lang moet je trouwens stagelopen? Ik zou je mentor ook achterna zitten. Hij vast contacten met andere oude stageplaatsen. Daarnaast zou ik ook andere stagedocenten aan hun mouw trekken. Misschien hebben zij wel tips voor jou.

Informeer ook bij mensen uit je omgeving (je eigen netwerk dus) of zij geen tips voor je hebben. Een stageplaats vinden is op dit moment erg lastig, daarom is het ook van belang dat je ruim van te voren op zoek gaat.

Meid succes met het solliciteren.

Beslama

23-09-2005, 22:18

Citaat door radio:
hmm, ecabo dus niets?,
meschien vrijwilligersorganisaties,
en gwoon ff alle bedrijven nalopen,
en verder kijken dan de plaatsen die je aangaf
Nee, ecabo heeft niets opgeleverd en wat betreft mijn leraar, hij kan ook niets vinden voor mij, mohiem ik ga wel verder zoeken en de Gouden Gids bijpakken zoals Nesrine het zei.

Dames, bedankt voor jullie hulp en Insha'Allah vind ik een stageplek.

Beslama

23-09-2005, 22:30

Citaat door nador_mocrolady:
Nee, ecabo heeft niets opgeleverd en wat betreft mijn leraar, hij kan ook niets vinden voor mij, mohiem ik ga wel verder zoeken en de Gouden Gids bijpakken zoals Nesrine het zei.

Dames, bedankt voor jullie hulp en Insha'Allah vind ik een stageplek.

Beslama
Insha'Allah meid.

Het komt allemaal goed

Beslama

23-09-2005, 22:32

Citaat door Nesrine!:
Insha'Allah meid.

Het komt allemaal goed

Beslama
Amien, shoukran schat.

25-09-2005, 15:29

Citaat door nador_mocrolady:
HELPPP Salaam ou 3laikom allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb geen stage kunnen vinden en de stage is al begonnen voor ons. Ik moet namelijk 3 dagen ( maandag, dinsdag en vrijdag) stage gaan lopen ( hele dagen) maar ik heb niets kunnen vinden. Ik word er echt gek van, ik heb gezocht en gezocht, ook op internet, maar ik heb gewoon niets kunnen vinden. En ik moet stage lopen anders ben ik gezakt voor dit jaar. Ik heb het ook doorgegeven aan mijn mentor, maar hij heeft ook niets kunnen vinden.

Nou wou ik vragen of iemand een stage kan vinden voor mij in de regio Rotterdam, Schiedam of Vlaardingen, of weet iemand waar ik stage kan lopen, jullie zouden me echt heel erg goed daarbij helpen. Ik doe de opleiding bedrijfsadministratie 2e jaars.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage en medewerking. Moge Allah jullie belonen voor jullie medewerking.

Voor meer informatie of je wilt wat vragen of iets dergelijks, pm dan.

Assalaam ou 3laikom.
heb je al iets gevonden trouwens?
anders kan ik nog wel iets voor je regelen meschien, maar niet bij jouw in de buurt. heb je ov?

25-09-2005, 16:21

Citaat door radio:
heb je al iets gevonden trouwens?
anders kan ik nog wel iets voor je regelen meschien, maar niet bij jouw in de buurt. heb je ov?
Nee, ik heb nog niets helaas, kan het gwn niet vinden. Ja, ik heb OV. Als je het kan regelen voor me, heel graag schat.
Shoukran bezef.

Beslama

25-09-2005, 22:03



Citaat door nador_mocrolady:
Nee, ik heb nog niets helaas, kan het gwn niet vinden. Ja, ik heb OV. Als je het kan regelen voor me, heel graag schat.
Shoukran bezef.

Beslama
ik laat morgen wel iets van me horen, en maak je geen zorgen
loop anders morgen een paar bedrijven binnen/of opbellen
en zoek anders op google, iets met mbo stageplaatsen/adressen

25-09-2005, 22:09
Is goed meid, ik ga het weer proberen en ik kijk wel op google, misschien dat ik iets vind.
Thnxx

26-09-2005, 15:52

Citaat door nador_mocrolady:
Is goed meid, ik ga het weer proberen en ik kijk wel op google, misschien dat ik iets vind.
Thnxx
ik heb je een pm gestuurd, paar uur geleden al.
heb je t wel ontvangen?

Pagina's : [1] 2