Bekijk volle/desktop versie : Zou Jij Het Doen????



Pagina's : [1] 2

20-09-2005, 15:01
met een illegaal trouwen.ik zou het graag willen weten.

20-09-2005, 15:03


Als Ie Al In Nederland Is En Ik Hou Echt Van Hem Waarom Niet.. Moet Hij Me Wel Overtuigen Dat Hij Niet Alleen Visa Wil
Snappie

20-09-2005, 15:05
teveel moeite, teveel energie,
je weet nooit waar het hem omgaat!!! jou of de visa!!

20-09-2005, 15:05

Citaat door sneeuwitje11:
Als Ie Al In Nederland Is En Ik Hou Echt Van Hem Waarom Niet.. Moet Hij Me Wel Overtuigen Dat Hij Niet Alleen Visa Wil
Snappie
heel duidelijk ,dank u

20-09-2005, 15:07



Citaat door Sugababe:
teveel moeite, teveel energie,
je weet nooit waar het hem omgaat!!! jou of de visa!!
je heb gelijk maar meestal gaan ze alleen voor de papieren.

20-09-2005, 15:07

Citaat door Sugababe:
teveel moeite, teveel energie,
je weet nooit waar het hem omgaat!!! jou of de visa!!
Inderdaad

20-09-2005, 15:16
De vraag is eerst wil een illegaal wel met jullie trouwen?

20-09-2005, 15:19

Citaat door Ahmitchar:
De vraag is eerst wil een illegaal wel met jullie trouwen?
hahaha jij bent leuk!

20-09-2005, 15:20

Citaat door Ahmitchar:
De vraag is eerst wil een illegaal wel met jullie trouwen?
een illegaal is niet kieskeurig ,als hij ze doel maar kan bereiken.
maar er zijn een heleboel meisjes die de duppen van worden.

20-09-2005, 15:22

Citaat door said002:
met een illegaal trouwen.ik zou het graag willen weten.
Nee liever niet!

20-09-2005, 15:24
iemand met of zonder papieren
als hij een goed moslim is zou ik met hem trouwen
het is niet omdat iemand papieren heeft dat het jou een gelukkig huwelijk garandeert
en het is ook niet omdat iemand geen papieren heeft dat die geen recht heeft om te trouwen en op geluk

20-09-2005, 15:25

Citaat door said002:
met een illegaal trouwen.ik zou het graag willen weten.
Dus je ziet haar niet als een mens.............maar wel als een ille...........is dat alles........heeft zij nog meer goede eigenschappen als een vrouw zijn.........?

waarom krijgt men de stempel van ille .............of als zij van planeet maars komen............


Help .........helpt...............zou ik zeggen...............

20-09-2005, 15:38


de fout van de mensen die hier geboren zijn is dat ze zich niet in de plaats stellen van deze mensen, ze bekijken het enkel vanuit hun eigen standpunt

stel je eens in hun plaats, je bent in marokko(of welk ander land dan ook) geboren in een groot gezin, je vader verdient 5euro per dag en moet daarmee de hele familie voorzien, jij krijgt de kans om naar europa te gaan, je wilt daar geld verdienen zodat je jouw familie kan helpen, je hoopt op een goed huwelijk maar je blijft jaren en jaren alleen
waarom? Omdat de meesten hier niet verder kijken dan papieren, ze beschouwen elke illegaal als iemand die enkel uit is op papieren. Ze beschouwen de illegalen als een last, bijna niet als mens.

Kijk eerst naar de persoon zelf, papieren hebben geen waarde in de ogen van ALLAH SWT.

20-09-2005, 15:40
waarom niet?? als het een goede verstandige jongen is. mischien gaan we zelfs wel in marokko wonen!

20-09-2005, 15:48

Citaat door MarocCia_Y:
Ik weet niet of je dat wel een fout kan noemen dat wij alleen kijken naar onze situatie....., !!!
Bij mij is t absoluut uitgesloten dat ik met iemand van daar zal trouwen, Ik sluit me daar volledig van af..... !
Ik leef hier en weet heus wel dat ze in marokko niet breed hebben, maar dat is niet mijn schuld, als ik daar iemand kan verblijdden met sadaqa doe ik dat... maar om nou iemand van daar te huwen , Nee dank je!
Ik zal nooit de moeite voor een man nemen om alles voor hem te doen... heb dat 1 keer in me leven gedaan en heb gezien wat het mij bezorgt heeft... voor mij dus NOOIT meer.. en kan me absoluut plaatsen in dames en heren die dat ook vinden!!!!!

Ik kan niet tegen de onzekerheid of het wel om mij te doen is of om de papieren.... net zoals dat ik hier niet tegen de onzekerheid van een man van hier kan of het wel om mij te doen is of om iets anders dat ik zou kunnen bieden!
Met andere woorden je zal niet trouwen?

Pagina's : [1] 2