Bekijk volle/desktop versie : Hidjra...



20-09-2005, 12:36
Salaam oeleikoem allemaal,

Ik heb een vraagje over het vertrekken uit dit land naar een islamitisch land, zou jij het doen ja of nee of ben je dat van plan, en waarom met wat voor reden?

Ik hoop insha Allah gauw reactie's te krijgen.

22-09-2005, 19:00


wa3aleikum salaam warahamtoelah sis...

waar moet je dan heen je hebt het over een islamitische land...> welke land reageert nog met de shari3a dan? en als iedereen hiero weg gaat wie blijft er dan over om da3wah te verrichten

22-09-2005, 19:45
salaam alikom warhamatoeh la wabarkatoeh ,als je echt wilt emigrearen insslah ik weet een heel goeie broeder uit saudia arbia een docent in de islam en arabische taal en man van 30jaar geboren in londen en nu hijara gedaan voor Allah en hij is opzoek naar een oprechte een eerlijke moslima die kennis en die wil studeren voor Allah en insslah een islam. gezzin wil beginnen volgens de normen en waarden van de islam?. bent u serieuz wilt u meer informatie dan zal ik het geven of u kan ook direct naar mijn mailen abakrinel@hotmail.com en inssalah zal ik u antwoord geven op u vragen? salaam alkiom.

23-09-2005, 11:38

Citaat door Mocro25:
salaam alikom warhamatoeh la wabarkatoeh ,als je echt wilt emigrearen insslah ik weet een heel goeie broeder uit saudia arbia een docent in de islam en arabische taal en man van 30jaar geboren in londen en nu hijara gedaan voor Allah en hij is opzoek naar een oprechte een eerlijke moslima die kennis en die wil studeren voor Allah en insslah een islam. gezzin wil beginnen volgens de normen en waarden van de islam?. bent u serieuz wilt u meer informatie dan zal ik het geven of u kan ook direct naar mijn mailen abakrinel@hotmail.com en inssalah zal ik u antwoord geven op u vragen? salaam alkiom.
Wa aleikoem oe salaam warahamtoe llahi wabarakatoeh,

Ik geef aan dat ik info wil over hijdra en ik heb alhamdulilah al een moslimman waar ik insha Allah meega trouwen. Succes verder met je zoektocht.

23-09-2005, 11:52


assalamoe alaikoem warahamtoelah wabarkatoeh

mijn zus vertrekt morgen ook Inscha allah naar egypte.
met mijn zwager, neefje en nichtje.,
Hun doel is om daar te gaan studeren, en de arabische taal bestuderen etc.
Het is eerlijk gezegd wel jammer dat ze weg gaan , maar het is hun keus.

Misschien zou ik ook wel willen gaan (bi idnie lah), om arabisch te leren enz.
Maar voor de rest vind ik dat ik mijn islaam hier goed kan practiseren

Wasalamoe alaikoem warahamtoelah wabarkatoeh

23-09-2005, 12:02
Ja, Allahoe A3lam welk land.

Reden: Wij mogen hier niet blijven.