Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sinds ik mijn haar in Maroc heb geknipt en geverfd



Pagina's : [1] 2

20-09-2005, 12:01
heb ik een haaruitval wat niet normaal is. het is net zoals blaadjes van de bomen vallen

Ik had het geknipt omdat het dood was, overal gesplete punten en had nooit last van haaruitval. heb het geverfd omdat ik daar zin in had (in marokko is kapper gewoon goedkoop )

Het is echt erg aan het worden
ik gebruik, cremespoeling, masker eens in de week, maar niks helpt..

wat kan je ertegen doen?

20-09-2005, 12:26


Ik heb eigenlijk ook haaruitval sinds ik terug ben uit Marokko, maar ik heb daar geen kapper bezocht. Dus ik denk dat het aan het weer ligt ofzo

Mij werd verteld dat je pilletjes moet slikken voor vitamine...je hebt iets van Bloem wat voor je haar is...

Moeskiela

20-09-2005, 12:28
narie moeskiela hadie........ik slik sowieso altijd haarpillen....verkrijgbaar bij de Tuinen, maar verder gewoon gezond eten.....geen rotzooi meer erin stoppen, niet meer fohnen of stijltangen.....laat je haar even rusten.......

en knoflook op je hoofdhuid smeren bevordert de haargroei....

Succes met je Haar

20-09-2005, 12:35

Citaat door Bachelorette:
heb ik een haaruitval wat niet normaal is. het is net zoals blaadjes van de bomen vallen

Ik had het geknipt omdat het dood was, overal gesplete punten en had nooit last van haaruitval. heb het geverfd omdat ik daar zin in had (in marokko is kapper gewoon goedkoop )

Het is echt erg aan het worden
ik gebruik, cremespoeling, masker eens in de week, maar niks helpt..

wat kan je ertegen doen?
je moet juist geen cremespoeling gebruiken daar krijg je ook haar uitval van
Probeer 1x er week Amla Oil dat doe je 15 minuten voordat je gaat douchen in je haar en dan was je het eruit.
ik denk ook dat het door het weer komt en in maroc hebben ze veel kalk in het water zitten ik heb daar ook last van haar uitval

20-09-2005, 12:36



Citaat door Bachelorette:
heb ik een haaruitval wat niet normaal is. het is net zoals blaadjes van de bomen vallen

Ik had het geknipt omdat het dood was, overal gesplete punten en had nooit last van haaruitval. heb het geverfd omdat ik daar zin in had (in marokko is kapper gewoon goedkoop )

Het is echt erg aan het worden
ik gebruik, cremespoeling, masker eens in de week, maar niks helpt..

wat kan je ertegen doen?
ga naar de huisarts

20-09-2005, 12:38

Citaat door Bachelorette:
heb ik een haaruitval wat niet normaal is. het is net zoals blaadjes van de bomen vallen

Ik had het geknipt omdat het dood was, overal gesplete punten en had nooit last van haaruitval. heb het geverfd omdat ik daar zin in had (in marokko is kapper gewoon goedkoop )

Het is echt erg aan het worden
ik gebruik, cremespoeling, masker eens in de week, maar niks helpt..

wat kan je ertegen doen?
Daarom ga ik in Marokko NOOIT naar de kapper. De spullen die ze gebruiken zijn te agressief vaak.

Misschien is het een idee om langs de huisarts te gaan, voordat je begint met allerlei huismiddeltjes?

20-09-2005, 12:43
Nooit van me leven ga ik nog naar de kapper in Marokko, Nooit! (hoe goedkoop het daar ook mag zijn) Ik heb het vorig jaar echt wel geweten, het scheelde niet veel of ik kwam terug zonder haren, zou nogal een zicht geweest zijn

20-09-2005, 12:44

Citaat door salwa23:
je moet juist geen cremespoeling gebruiken daar krijg je ook haar uitval van
Probeer 1x er week Amla Oil dat doe je 15 minuten voordat je gaat douchen in je haar en dan was je het eruit.
ik denk ook dat het door het weer komt en in maroc hebben ze veel kalk in het water zitten ik heb daar ook last van haar uitval
Is die Amla oil wel goed? Ik heb het een keer in men haar gedaan, was echt vettig en weet niet of het wel positief effect heeft op je haar..

20-09-2005, 12:58

Citaat door maneschijn:
Nooit van me leven ga ik nog naar de kapper in Marokko, Nooit! (hoe goedkoop het daar ook mag zijn) Ik heb het vorig jaar echt wel geweten, het scheelde niet veel of ik kwam terug zonder haren, zou nogal een zicht geweest zijn


Het hang ook van je haar af.

Mijn tante kleurde haar haar echt vaak, waaronder in Marokko en had daar nooit last van. Maar ik zou het nooit doen (en heb het nooit gedaan), al is het voor het geval dat!

Opsteken, stijlen, krullen doen ze daar over het algemeen ook niet goed, naar wat ik gezien heb.

20-09-2005, 13:07
Haarpillen it is...


HOe kom ik aan die amla oil????

20-09-2005, 13:53

Citaat door Bachelorette:
Haarpillen it is...


HOe kom ik aan die amla oil????

ze verkopen ze onder andere in hindoestaanste winkeltjes

20-09-2005, 16:39
Me zus heeft percies hetzelfde! Die Marokkanen gebruiken volgens mij chemische spul voor kroeshaar ofzo?

Ik heb alhamdoelilah alleen laten knippen in laagjes maar die sukkel heeft het niet gedaan zoals ik wou!

Voordat ik ging had ik me voorgenomen NIET naar de kapper te gaan in Marokko, maar ik kon de verleiding niet weerstaan.

20-09-2005, 20:01


Krijg je haar uitval van cremespoeling?




Vandaaaar

20-09-2005, 20:15

Citaat door cheima:
Me zus heeft percies hetzelfde! Die Marokkanen gebruiken volgens mij chemische spul voor kroeshaar ofzo?

Ik heb alhamdoelilah alleen laten knippen in laagjes maar die sukkel heeft het niet gedaan zoals ik wou!

Voordat ik ging had ik me voorgenomen NIET naar de kapper te gaan in Marokko, maar ik kon de verleiding niet weerstaan.
De verleiding is idd eruuuuuuuuuuug groot Het was echt weer ff doorbijten voor mij deze zomer...Maar el hamdulleh, ik heb mijn haar met rust gelaten. Ik wou het fohnen omdat ze dat zo goed doen (met andere woorden...een TE hete fohn wordt gebruikt). maar zodra ik het eruit was krijg ik last van enooooooorme haaruitval en ik voel gewoon dat mijn haar verbrand is. De zon doet al genoeg schade, daarbij heb ik de hulp van een Marokkaanse kapster niet nodig

Maar over het haaruitval....vergeet niet dat dit een periode is waar je haar zich aanpast aan het weer...Het wordt kouder. Een effect wat je haar kan geven is dus haaruitval... Ik heb meestal last van haaruitval in de herst. Het is makkelijk om te zeggen dat het door de vakantie in Marokko komt..Maar de seizoenen spelen ook een grote rol...

Suc6 meid

21-09-2005, 10:10
laten we hopen dat het ligt aan het jaargetijde

Pagina's : [1] 2