Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zwarte henna en wat die bij mij heeft aagerecht



19-09-2005, 18:15
Ik wil jullie waarschuwen voor zwarte henna


Ik ben dit jaar naar marokko geweest en heb dus zwarte henna in mijn handen en flink op mijn voeten laten zetten . In eerste instantie was er niks aan de hand
Twee weken er na toen die henna weg begon te trekken begon de ellende .
De vreselijke jeuk , zwellingen , roodheid , en nu heb ik ook nog blaren
ben naar mijn eigen huisarts geweest en heeft even op internet gekeken en zei dat er heel veel mensen last van hadden en dat het ernstig is en dat er een kans bestaat dat ik mijn hele leven er last van zal houden. en vooral de letltekens blijven.

IK heb mezelf gewoon veminkt , het erste is dat ik vrijwel bij op me hele voeten gedaan hebben en boven me handen . eerst was hanna en nu is het rood en blaren .

PDF] Brandend jeukende resten van henna-tatoeagesBestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Zwarte henna geeft een sneller en donkerder effect bij de tijdelijke ... Aan mensen die na een henna-tatoeage last hadden van jeuk of huiduitslag moet ten ...
http://www.health.fgov.be/Tatouages/NL/henna.pdf - Gelijkwaardige pagina's


Wees bedachtzaam en ik hoop dat jullie nooit mee zullen maken wat ik nu meemaak

en als jullie tips voor mij hebben dan zou ik jullie enorm dankbaar zijn en als jullie mensen kennen die dit ook mee hebben gemaakt

19-09-2005, 18:18


Zo erg meid!

Wat zat er dan in die zwarte henna een chemisch middel ofzo?

19-09-2005, 19:03
oow wat erg man
egt erg man ik hoop voor ej insalllah dat het weggaat
misschien ehlpt het als je ze met van dat marokkaanse olie zeep ofso wast en vooral niet krabben en je voeten in bad doen met warm water en met zout
ik hoop voor je dat het helpt misschien ehlpt he tom het ene paar weken ofzow elke avond te doen


en nog een vraagje is dat die gewoone marokaanse henna of is het henna die uit een pakje speciaal voor versiering want die mag een persoon uit europa om het zo te noemen neit gebruiken daar is onze huid te zwak voor
beetje laat met zeggne helaas
ik hoop dat het wel weggaat en dat je huisarts volkomen ongelijk heeft

k wens he erg veel sterkte
kus t_g

19-09-2005, 19:34

Citaat door tinghir_girl:
oow wat erg man
egt erg man ik hoop voor ej insalllah dat het weggaat
misschien ehlpt het als je ze met van dat marokkaanse olie zeep ofso wast en vooral niet krabben en je voeten in bad doen met warm water en met zout
ik hoop voor je dat het helpt misschien ehlpt he tom het ene paar weken ofzow elke avond te doen


en nog een vraagje is dat die gewoone marokaanse henna of is het henna die uit een pakje speciaal voor versiering want die mag een persoon uit europa om het zo te noemen neit gebruiken daar is onze huid te zwak voor
beetje laat met zeggne helaas
ik hoop dat het wel weggaat en dat je huisarts volkomen ongelijk heeft

k wens he erg veel sterkte
kus t_g
het is gewone henna met chemisch spul erin ik wou het bijna ook zetten maar ik hoorde van me zus dat je er kanker allayster van kan krijgen!!
maarja zoiets moet je nooit meer gebruiken is hartstikke gevaarlijk
allahsefiek!!

19-09-2005, 20:25



Citaat door tinghir_girl:
oow wat erg man
egt erg man ik hoop voor ej insalllah dat het weggaat
misschien ehlpt het als je ze met van dat marokkaanse olie zeep ofso wast en vooral niet krabben en je voeten in bad doen met warm water en met zout
ik hoop voor je dat het helpt misschien ehlpt he tom het ene paar weken ofzow elke avond te doen


en nog een vraagje is dat die gewoone marokaanse henna of is het henna die uit een pakje speciaal voor versiering want die mag een persoon uit europa om het zo te noemen neit gebruiken daar is onze huid te zwak voor
beetje laat met zeggne helaas
ik hoop dat het wel weggaat en dat je huisarts volkomen ongelijk heeft

k wens he erg veel sterkte
kus t_g

19-09-2005, 20:57

Citaat door Nadorgurl80:
Ik wil jullie waarschuwen voor zwarte henna


Ik ben dit jaar naar marokko geweest en heb dus zwarte henna in mijn handen en flink op mijn voeten laten zetten . In eerste instantie was er niks aan de hand
Twee weken er na toen die henna weg begon te trekken begon de ellende .
De vreselijke jeuk , zwellingen , roodheid , en nu heb ik ook nog blaren
ben naar mijn eigen huisarts geweest en heeft even op internet gekeken en zei dat er heel veel mensen last van hadden en dat het ernstig is en dat er een kans bestaat dat ik mijn hele leven er last van zal houden. en vooral de letltekens blijven.

IK heb mezelf gewoon veminkt , het erste is dat ik vrijwel bij op me hele voeten gedaan hebben en boven me handen . eerst was hanna en nu is het rood en blaren .

PDF] Brandend jeukende resten van henna-tatoeagesBestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Zwarte henna geeft een sneller en donkerder effect bij de tijdelijke ... Aan mensen die na een henna-tatoeage last hadden van jeuk of huiduitslag moet ten ...
http://www.health.fgov.be/Tatouages/NL/henna.pdf - Gelijkwaardige pagina's


Wees bedachtzaam en ik hoop dat jullie nooit mee zullen maken wat ik nu meemaak

en als jullie tips voor mij hebben dan zou ik jullie enorm dankbaar zijn en als jullie mensen kennen die dit ook mee hebben gemaakt
Haai meid,
Aller eerst vind ik het heel erg voor je dat het zoveel ellende heeft bezorgd bij jou!Ik hoop dat het te genezen is inshAllah..!!

Mijn buurmeisje is dit jaar ook op vakantie geweest naar Marokko, heeft dat spul ook op dr armen, handen, voeten en benen laten zetten en bij haar is precies hetzelfde overkomen. De eerste dagen zag het er er mooi, zwart uit en had ze nergens last van.. Al snel kreeg ze jeuk en was het helemaal opgezwollen.

Toen ze in Nl aankwam was ze meteen naar de dokter geweest, en die vertelde dat het zeer schadelijk is voor haar huid. Er zat namerlijk o.a therpatine in.. Tijdens het brengen van dat spul kwam er een beetje op haar rokje, en haar rokje scheurde meteen, ook op de tegel was het niet schoon te krijgen! Moet je nagaan hoe sterk dat spul is. Miskiena ze heb er erg onder geleden. Maar elhamdoulilah zie je der niet veel meer van en heeft ze er ook nauwelijks last van. Inshallaah geneest het ook snel bij jou. En hou je handjes lekker schoon voortaan!

Groetjes van Ilham

19-09-2005, 21:08
hey die zwarte henna is meestal gewoon zwarte haarverf dat ze gewoon op je huid doen dus voor de andere meisjes: NIET DOEN GEWOON NIET DOEN!!! LAAT MAAR BODYPAINTEN ALS JE ZO GRAAG WAT ZWARTS OP JE LICHAAM WIL !!!


en voor jouw: beterschap ik hoop dat je die littekens kwijtraakt

19-09-2005, 21:17

Citaat door Kurdi_Girl:
hey die zwarte henna is meestal gewoon zwarte haarverf dat ze gewoon op je huid doen dus voor de andere meisjes: NIET DOEN GEWOON NIET DOEN!!! LAAT MAAR BODYPAINTEN ALS JE ZO GRAAG WAT ZWARTS OP JE LICHAAM WIL !!!


en voor jouw: beterschap ik hoop dat je die littekens kwijtraakt
sALAAM ALLEMAAL

HEEL ERG BEDANKT LIEVE DAMES
mIJN VOETEN ZIJN NU OPGEZWOLLEN EN IK MAAK ME ERNSTIG ZORGEN EN IK HOOP ECHT DAT HET OVER GAAT
MAAR DANK JE VOOR JULLIE STEUN DAT WAARDEER ENORM
JULLIE ZIJN SCHATTEN DANK JE

19-09-2005, 22:27
ik hoop dar het overgaat meid (veel succes)

groetjes me

19-09-2005, 22:52
beterschap meid.. ik heb het ook laten doen, maar bij mij is er niks gebeurd.


kus asmae en beterschap

20-09-2005, 11:31
ohw...ik heb het dit haar wel gedaan..maar ik heb nergens last van gehad...

20-09-2005, 13:24

Citaat door zin inoe:
ohw...ik heb het dit haar wel gedaan..maar ik heb nergens last van gehad...
Dan heb je echt heel veel geluk er mee gehad . Ik ben denk ik allergisch daarvoor , voor dat stof die er in toevoegen

20-09-2005, 14:48



Citaat door Nadorgurl80:
Dan heb je echt heel veel geluk er mee gehad . Ik ben denk ik allergisch daarvoor , voor dat stof die er in toevoegen
jaa...ik denk dat ik er ook erg geluk mee heb gehad...