Bekijk volle/desktop versie : Zwanger worden.



19-09-2005, 13:52
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie zwanger waren? Ik bedoel de periode vanaf dat je bent gestopt met de pil?

19-09-2005, 13:59



Citaat door Waterdruppel:
Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie zwanger waren? Ik bedoel de periode vanaf dat je bent gestopt met de pil?
Hey waterdruppel...

Ik viel gelijk in de prijzen al hamdoelah....

Ik had het niet zo snel verwacht, ik hoorde allerlei verhalen verhalen dat het best lang kon duren en aangezien de kriebels begonnen toe te slaan, gooide ik mijn pil weg... En jaa hoor, de eerste best dag dat de rode tante op bezoek moest komen, bleef het uit....

19-09-2005, 14:09

Citaat door Mirihanne22:
Hey waterdruppel...

Ik viel gelijk in de prijzen al hamdoelah....

Ik had het niet zo snel verwacht, ik hoorde allerlei verhalen verhalen dat het best lang kon duren en aangezien de kriebels begonnen toe te slaan, gooide ik mijn pil weg... En jaa hoor, de eerste best dag dat de rode tante op bezoek moest komen, bleef het uit....
Wat goed zeg!

19-09-2005, 14:11

Citaat door achermijnpc:
5 maanden


Is ook nog vrij snel

19-09-2005, 16:01


ik heb drie kids en ben nu inschallah zwanger van de 4de.de eerste keer werd ik de 2de maand zwanger de 2de keer was het gelijk raak en kwam de rode zee niet meer op bezoek,de derde en de vierde keer weer de 2de maand alhemdullilah.

19-09-2005, 18:51
Bij mij duurde het 7 maanden. Het leken 7 lange maanden omdat ik het zooooooooo graag wilde!!!

19-09-2005, 18:56
6 hele lange maanden...