Bekijk volle/desktop versie : Keep your comments to yourself!!



Pagina's : [1] 2

19-09-2005, 10:03
Iedereen die zich aangesproken voelt.. ren naar het toilet en spoel uwe mond met zeep!!

Heel deze site staat vol met topics die bedoeld zijn om ander in een slecht daglicht te plaatsen..

- meisjes met piratendoekjes
- meisjes met strakke kleding
- meisjes die aan relaties doen
- meisjes die met negers gaan
- jongens die playen
- jongens die niet willen trouwen
- jongens die met Nederlandse meisjes gaan
- jongens die hun vrouw niet laten werken

Etc......

En de mensen die die topics openen vinden het maar al te leuk om aan de klok te hangen dat zij wel maagd zijn en zelfs nog noooooit gezoend hebben.
Dat alle nette meisjes alleen nog te vinden zijn in Marokko.
Dat ze nooit met een meisje trouwen die hun vriendin is geweest (alsof ze zelf niet fout bezig zijn)....
Dat meisjes die hun hoofddoek niet juist dragen nepmoslima's zijn, maar zij dragen hem perfect en kopen hun kleding 2 maten te groot.

De mensen die zich hieraan schuldig maken zijn ook VERKEERD bezig ...
Jezelf opheerlijken en andere beoordelen/veroordelen is zeer zeker een zonde.

Mensen werk eerst aan je innerlijke hijab voordat je mensen van de buitenkant gaat bekijken. Niemand ziet wat in anderen hun hart zit, alleen allah kan dat...

19-09-2005, 10:10


mooie intentie, maar naar alle waarschijnlijkheid een nog mooiere droom (waar het ook bij blijft)..

ik weet ik weet, doe negatief.. maar dat gaat vanzelf wel als je je 4,5 jaar tussen deze gemeenschap(pen) beweegt..

19-09-2005, 10:18

Citaat door La_Cosa_Nostra:
mooie intentie, maar naar alle waarschijnlijkheid een nog mooiere droom (waar het ook bij blijft)..

ik weet ik weet, doe negatief.. maar dat gaat vanzelf wel als je je 4,5 jaar tussen deze gemeenschap(pen) beweegt..
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar als ik er in ieder geval een iemand mee aan het denken zet ben ik ik al blij

19-09-2005, 10:23

Citaat door Ladybug:
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar als ik er in ieder geval een iemand mee aan het denken zet ben ik ik al blij
ur absolutely right..

19-09-2005, 10:24


by the way, iemand heeft me een rood puntje gegeven hiero.. ben volgens diegene gefrustreerd.. wow, me no know me know they me know..

19-09-2005, 10:27

Citaat door La_Cosa_Nostra:
by the way, iemand heeft me een rood puntje gegeven hiero.. ben volgens diegene gefrustreerd.. wow, me no know me know they me know..
It wasn't me...

Misschien dacht ie dat je eine Hollander was omdat je net zei: deze
gemeenschap(pen)..??

Mebie dee no juu, mebie dee doont

19-09-2005, 10:28
Het gaat er soms niet enkel om, om sommige mensen in een kwaad daglicht te stellen, maar eerder om een bepaalde denkwijze te verbreken.

19-09-2005, 10:31

Citaat door Ladybug:
It wasn't me...

Misschien dacht ie dat je eine Hollander was omdat je net zei: deze
gemeenschap(pen)..??

Mebie dee no juu, mebie dee doont
dat eerste zeggen ze allemaal..

pues, me no givink nie eine fuckie fuckie.. viel mensch in ontkenfas.. isch ook moeiluk, heb gemerk jezelf verandur zoooo moeiluk zijn.. en nog moeilukhur isch geconfront word mit eigen zwak..

ik vergeef ik vergeef, serieusssss..

19-09-2005, 10:31

Citaat door Ladybug:
Iedereen die zich aangesproken voelt.. ren naar het toilet en spoel uwe mond met zeep!!

Heel deze site staat vol met topics die bedoeld zijn om ander in een slecht daglicht te plaatsen..

- meisjes met piratendoekjes
- meisjes met strakke kleding
- meisjes die aan relaties doen
- meisjes die met negers gaan
- jongens die playen
- jongens die niet willen trouwen
- jongens die met Nederlandse meisjes gaan
- jongens die hun vrouw niet laten werken

Etc......

En de mensen die die topics openen vinden het maar al te leuk om aan de klok te hangen dat zij wel maagd zijn en zelfs nog noooooit gezoend hebben.
Dat alle nette meisjes alleen nog te vinden zijn in Marokko.
Dat ze nooit met een meisje trouwen die hun vriendin is geweest (alsof ze zelf niet fout bezig zijn)....
Dat meisjes die hun hoofddoek niet juist dragen nepmoslima's zijn, maar zij dragen hem perfect en kopen hun kleding 2 maten te groot.

De mensen die zich hieraan schuldig maken zijn ook VERKEERD bezig ...
Jezelf opheerlijken en andere beoordelen/veroordelen is zeer zeker een zonde.

Mensen werk eerst aan je innerlijke hijab voordat je mensen van de buitenkant gaat bekijken. Niemand ziet wat in anderen hun hart zit, alleen allah kan dat...
Beste zuster,

Ik ga volledig met je akkoord, de meeste topics worden geopend door mensen die zich zelf perfect wanen, terwijl ze moeten weten dat ze een balans moeten maken van hun zonden hoe klein het ook is...en de andere zeker niet beoordelen.

groetjes
Anjali

19-09-2005, 10:32

Citaat door A_K_A:
Het gaat er soms niet enkel om, om sommige mensen in een kwaad daglicht te stellen, maar eerder om een bepaalde denkwijze te verbreken.
Ik snap waar je heen wilt..

Het is de taak van een moslim om zijn/haar broeders/zusters te adviseren etc..
Maar dan geloof ik nog steeds dat alleen iemand die zelf een goede moslim is en verstand heeft van de islam daartoe gerechtigd is..
En als je iemands denkwijze wil verbreken door hem/haar op zijn fouten te wijzen doe je dat niet publiekelijk of hatelijk... Dan bespreek je dat onder 4 ogen met die persoon

19-09-2005, 10:32

Citaat door La_Cosa_Nostra:
dat eerste zeggen ze allemaal..

pues, me no givink nie eine fuckie fuckie.. viel mensch in ontkenfas.. isch ook moeiluk, heb gemerk jezelf verandur zoooo moeiluk zijn.. en nog moeilukhur isch geconfront word mit eigen zwak..

ik vergeef ik vergeef, serieusssss..
Ben je marokkaans?

19-09-2005, 10:35

Citaat door anjali26:
Beste zuster,

Ik ga volledig met je akkoord, de meeste topics worden geopend door mensen die zich zelf perfect wanen, terwijl ze moeten weten dat ze een balans moeten maken van hun zonden hoe klein het ook is...en de andere zeker niet beoordelen.

groetjes
Anjali
Ja, dat is wat ik bedoel

19-09-2005, 10:36



Citaat door La_Cosa_Nostra:
dat eerste zeggen ze allemaal..

pues, me no givink nie eine fuckie fuckie.. viel mensch in ontkenfas.. isch ook moeiluk, heb gemerk jezelf verandur zoooo moeiluk zijn.. en nog moeilukhur isch geconfront word mit eigen zwak..

ik vergeef ik vergeef, serieusssss..
Vergeven is een goed eigenschap

19-09-2005, 10:37

Citaat door Ladybug:
Ik snap waar je heen wilt..

Het is de taak van een moslim om zijn/haar broeders/zusters te adviseren etc..
Maar dan geloof ik nog steeds dat alleen iemand die zelf een goede moslim is en verstand heeft van de islam daartoe gerechtigd is..
En als je iemands denkwijze wil verbreken door hem/haar op zijn fouten te wijzen doe je dat niet publiekelijk of hatelijk... Dan bespreek je dat onder 4 ogen met die persoon
Dit is een publieke forum voor open discussies. Natuurlijk hoeft niet alles direct op de man afgespeeld te worden, maar we kunnen het alsnog over alles hebben. Iedereen is 'gerechtigd' onderwerpen te starten, eraan mee te doen en een eigen mening te hebben. Wat mensen er verder uit oppikken ligt geheel aan hen. Maar wat ik vooral bedoel te zeggen is dat als mensen op een forum komen met hun dingen, het allang geen zaak meer is voor 'onder 4 ogen'.

19-09-2005, 10:45

Citaat door A_K_A:
Dit is een publieke forum voor open discussies. Natuurlijk hoeft niet alles direct op de man afgespeeld te worden, maar we kunnen het alsnog over alles hebben. Iedereen is 'gerechtigd' onderwerpen te starten, eraan mee te doen en een eigen mening te hebben. Wat mensen er verder uit oppikken ligt geheel aan hen. Maar wat ik vooral bedoel te zeggen is dat als mensen op een forum komen met hun dingen, het allang geen zaak meer is voor 'onder 4 ogen'.
Nee, daarom vind ik ook niet dat het leuke onderwerpen zijn voor internet
De leden van Marokko.nl ken je alleen van hun postingen en verder dan daar een reactie op geven kan je ook niet gaan...

Pagina's : [1] 2