Bekijk volle/desktop versie : pas op:::: "MaRoCcInA" is een VETTE MAN



Pagina's : [1] 2 3

18-09-2005, 23:21
Beste mensen
Beste meisjes

Ik waarschuw jullie gewoon MaRoCcInA die met de msn Maroccina_88@hotmail.com rondloopt is een fuckin man die meisjes in de val wilt lokken door te doen alsof hij een meisje is...

PAS OP!!! Stuur zeker geen foto's ofzo hij is een vette degoutanterik.

Als jullie willen mogen jullie haar/hem toevoegen van mij en eens allemaal GOED UITKAKKEN...

18-09-2005, 23:50


Waarom zou je je foto sturen naar iemand die je niet kent? Dat begryp ik opzich al niet.

Maar oke, goed van je dat je ons waarschuwt!

18-09-2005, 23:53
en hoe weet jij nou weeer dat hij een man is heb je foto gezien of gekregen???

19-09-2005, 00:05
maar nee die maroccina das een meisje van België, ze woont hier in Antwerpen

19-09-2005, 11:47


Nee ze is geen meisje van België.. dat is het juist...
Ik dacht ook dat ze een meisje was, we hadden enkele keren gepraat en dan vertelde ze me dat ze een collage aan het maken was met meisjes met hoofddoek en ze vroeg of ik een foto had, dus had er eentje doorgestuurd en dan bleef ze maar vragen achter foto's dus begon het echt raar te vinden en dat zegt ze plots "ah trouwens ik ben een jongen en ik ga me nu aftrekken van je foto's"............................................ Pas gewoon op... dit vind ik echt degoutant en ontzettend laag gevallen.

19-09-2005, 11:51
thanks voor de waarschuwing..

19-09-2005, 11:55
zei ze dat??? of hij??
gatver?

maar mischien leer je nu dat je nooit je foto`s moet sturen als je niet weet wie er aan de andere kant zit!

19-09-2005, 11:58

Citaat door miss_chaimae:
Waarom zou je je foto sturen naar iemand die je niet kent? Dat begryp ik opzich al niet.

Maar oke, goed van je dat je ons waarschuwt!
wollah illah... zelfs mensen die je kent .. je foto opsturen a BIG NO NO

19-09-2005, 11:59

Citaat door LadySoLusciouz:
Beste mensen
Beste meisjes

Ik waarschuw jullie gewoon MaRoCcInA die met de msn Maroccina_88@hotmail.com rondloopt is een fuckin man die meisjes in de val wilt lokken door te doen alsof hij een meisje is...

PAS OP!!! Stuur zeker geen foto's ofzo hij is een vette degoutanterik.
Als jullie willen mogen jullie haar/hem toevoegen van mij en eens allemaal GOED UITKAKKEN...
wat is dat?

19-09-2005, 12:11

Citaat door sakina22:
wollah illah... zelfs mensen die je kent .. je foto opsturen a BIG NO NO
voor je het weet zet iemand je foto op internet of op m.nl???

19-09-2005, 12:14
amai.. ja ik heb men les er wel uit geleerd... had altijd gedacht zo van wat kan het kwaad, wat kunnen ze er mee doen maar nu geloof ik me ik voel me zooo vies..

Sakina.. een vette degoutanterik betekent gewoon een man om van te walgen.

19-09-2005, 12:15

Citaat door nurita:
voor je het weet zet iemand je foto op internet of op m.nl???
ewa ja tog.. nobody heeft mijn pica .. wil dat ook so houwen

19-09-2005, 12:15



Citaat door LadySoLusciouz:
amai.. ja ik heb men les er wel uit geleerd... had altijd gedacht zo van wat kan het kwaad, wat kunnen ze er mee doen maar nu geloof ik me ik voel me zooo vies..

Sakina.. een vette degoutanterik betekent gewoon een man om van te walgen.
okay.. das belgisch...

19-09-2005, 19:48

Citaat door LadySoLusciouz:
Nee ze is geen meisje van België.. dat is het juist...
Ik dacht ook dat ze een meisje was, we hadden enkele keren gepraat en dan vertelde ze me dat ze een collage aan het maken was met meisjes met hoofddoek en ze vroeg of ik een foto had, dus had er eentje doorgestuurd en dan bleef ze maar vragen achter foto's dus begon het echt raar te vinden en dat zegt ze plots "ah trouwens ik ben een jongen en ik ga me nu aftrekken van je foto's"............................................ Pas gewoon op... dit vind ik echt degoutant en ontzettend laag gevallen.
ewa het kan toch zijn dat er iemand op haar account is gekome of heeft gekraakt, maar voor zover ik het weet is ze wel van België

19-09-2005, 21:47
zou kunnen ja, maar dan nog. Heb je haar al ontmoet??
maar geloof het niet, ze is gewoon een man..

Pagina's : [1] 2 3