Bekijk volle/desktop versie : Roodkapje: Pas maar op daar komt een Wolf aan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

18-09-2005, 16:53
Wolf zoekt poema
De poema heeft er een maatje bij. Zo is gisteren uit de dierentuin van het Gelsenkirchen een wolf ontsnapt. De pliesie van het Duitse stadje, zo’n 50 kilometer van de Nederlandse grens, speurt onder meer met een helikopter naar het roofdier. Ook zijn vijftig agenten en dierenverzorgers ingezet om de wolf te vangen. Onduidelijk is nog hoe de wolf, die luistert naar de naam Isegrim, heeft kunnen ontsnappen. De autoriteiten hebben omwonenden aangeraden hun kroost voorlopig binnen te houden. Ook voor [URL=http://www.homepagez.com/spreuk/roodkapje.htm]moderne Roodkapjes[/URL] is een verhoogde waarschuwing uit gegeven

[URL=http://www.telegraaf.nl/buitenland/article25680551.ece]Ook de herten komen in opstand![/URL]

[URL=http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=680674&page=1&pp=15]Het geheim van de poema is opgelost [/URL]

18-09-2005, 16:56


een poema, een kangoeroe en nu een wolf, hmm gaat goed

18-09-2005, 16:59
haha ja benieuwd straks komt chin shan nog voorbij schuiven of wie weet

18-09-2005, 17:00
wat anders

18-09-2005, 17:00



Citaat door 3ir_ana:
een poema, een kangoeroe en nu een wolf, hmm gaat goed
Ja de animals komen volgens mij in verzet, maar die roodkapje is ook een linke zou ze een Beatlle slipje dagen?

18-09-2005, 17:08

Citaat door MoCrORaChiD:
haha ja benieuwd straks komt chin shan nog voorbij schuiven of wie weet
Denk eerder dat bongo zich vrij vecht. dat dierenbevrijdingsfront kunnen ze nu oo wel opheffen, ze gaan zelf op de baricades, de dieren revolutie, zal voor de AIVD wel moeilijk worden hier te infiltreren Of zouden ze denk je wel een vuile aap kunnen vinden

18-09-2005, 17:17

Citaat door rikus:
Ja de animals komen volgens mij in verzet, maar die roodkapje is ook een linke zou ze een Beatlle slipje dagen?
ze hebben er genoeg van om opgesloten te zitten

het was in ieder geval zeker geen string

18-09-2005, 17:22

Citaat door 3ir_ana:
ze hebben er genoeg van om opgesloten te zitten

het was in ieder geval zeker geen string
Nee dat zeker niet, daarom denk ik ook sterk aan een beatlle slip maar ik dacht eigenlijk dat die uit de mode waren dat was vroeger met de beatlles wel anders toen droeg elje hollandse meid er eentje

18-09-2005, 17:25

Citaat door rikus:
Nee dat zeker niet, daarom denk ik ook sterk aan een beatlle slip maar ik dacht eigenlijk dat die uit de mode waren dat was vroeger met de beatlles wel anders toen droeg elje hollandse meid er eentje

Beatles..zijn dat geen torretjes?

18-09-2005, 17:25

Citaat door rikus:
Denk eerder dat bongo zich vrij vecht. dat dierenbevrijdingsfront kunnen ze nu oo wel opheffen, ze gaan zelf op de baricades, de dieren revolutie, zal voor de AIVD wel moeilijk worden hier te infiltreren Of zouden ze denk je wel een vuile aap kunnen vinden
ahum...


Citaat:
Bekende gorilla Bongo uit Apenheul overleden
Gepubliceerd op maandag 15 augustus 2005
APELDOORN (ANP) - Wie Apenheul zei, zei 'Bongo'. De afgelopen dertig jaar vergaapten meer dan tien miljoen Nederlanders zich aan de imposante baas van de gorilla's in Apeldoorn. Maar de 200 kilo zware zilverrug is niet meer.

Bongo overleed, na een ziekte van nog geen anderhalve dag, zondag op 33-jarige leeftijd, maakte de Apenheul maandag bekend.

De gorilla kwam op tweejarige leeftijd naar de Apenheul, nadat hij in Kameroen in het wild gevangen was. Dat was vlak voordat dierentuinen besloten geen apen meer uit het wild te halen. Bongo verraste iedereen door al op 6-jarige leeftijd een jong te verwekken, wat vrij vroeg is voor gorilla's. Die baby-aap, Kriba, groeide in de dierentuingroep op, in die tijd nog een unicum.

18-09-2005, 17:27

Citaat door rikus:
Nee dat zeker niet, daarom denk ik ook sterk aan een beatlle slip maar ik dacht eigenlijk dat die uit de mode waren dat was vroeger met de beatlles wel anders toen droeg elje hollandse meid er eentje
ver voor mijn tijd

18-09-2005, 17:32

Citaat door 3ir_ana:
ver voor mijn tijd
Klopt die John Leenon was geloof ik de laatste, toch raar dat nu dat slipje weer opduikt

18-09-2005, 17:38



Citaat door rikus:
Klopt die John Leenon was geloof ik de laatste, toch raar dat nu dat slipje weer opduikt
alles wat vroeger in was, komt nu terug

18-09-2005, 17:52

Citaat door 3ir_ana:
alles wat vroeger in was, komt nu terug
zal toch van de week eens even bij c&a gaan kijken" mijn Viviannetje in een beatellslipje, da k daar eens niet eerder aan gedacht heb, geeft weer een extra dimensie aan ons liefdes leven

18-09-2005, 18:42

Citaat door rikus:
Denk eerder dat bongo zich vrij vecht. dat dierenbevrijdingsfront kunnen ze nu oo wel opheffen, ze gaan zelf op de baricades, de dieren revolutie, zal voor de AIVD wel moeilijk worden hier te infiltreren Of zouden ze denk je wel een vuile aap kunnen vinden
je bent echt grappig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21