Bekijk volle/desktop versie : En wat studeer jij?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

11-06-2002, 17:29
hoi loena,

ik heb ook bedrijfsjuridisch gekozen. ik heb die vakken daarvan al afgerond. volgend jaar hoef ik nog maar twee vakken en dan kan ik ook aan mijn afstudeerstage beginnen. wat ga jij precies voor afstudeeropdracht doen? ik vind het moeilijk om de juiste bedrijven te benaderen, maar na deze week ben ik zo'n beetje klaar voor dit jaar en dan ga ik toch maar beginnen met het aanschrijven van bedrijven....ik wil in november beginnen met mijn aod, dus voor die tijd moet ik wel een geschikt bedrijf vinden....

xxxx

11-06-2002, 22:01

Salam aleikom,

Op jouw vraagje Chizzel ik studeer biotechnologie laatste jaar, loop nu stage krijg deze maand mn diploma hamdoelaih eindelijkkkkkkkk

op MBO he voordat je dnekt HBo of so

wat studeer jij eigenlijk Chizzel?

voor al mn broeders en zusters veel suc6 met de opeliding geniet van je schooljaren , later zul je alleen werken kennen niet ehct leuk.

m3a salama jullie zuster miss Tangaouia

12-06-2002, 12:13
Nou ik heb die vakken dus nog niet gehad, maar ik krijg ze vanaf september. Pfff nog meer vakken alsof ze ons niet genoeg hebben gemarteld. Nou ik ik heb nog geen Aod ik heb te druk gehad met dit cluster want dat was echt ontzettend veel. Maar ik heb alle tentamens achter de rug dus nu kan ik bedrijven gaan benaderen maar heb daar eigenlijk geen zin in. Maar inschallah ga ik september beginnen met afstuderen. En ga je hierna door of nie?

12-06-2002, 18:42
nee, ik ga hierna niet meer verder. tegen de tijd dat ik helemaal afgestudeerd ben, ben ik al 23 en ik wil school dan wel even helemaal achter me laten. incha'allah vind ik een goede baan (of hou ik een baan over aan mijn stage) en dan ga ik me daarin storten. school heb ik eigenlijk nu al wel een beetje gehad, dusss......

maarrreehhh...mag jij ook zelf bepalen wanneer jij welk vak volgt? ik wel, daarom heb ik dit jaar al heel veel gevolgd en hoef ik volgend jaar nog maar twee vakken.
weet je trouwens al wat voor stage jij wilt gaan doen? en ga jij hierna nog verder? ik hoop trouwens voor je dat je je tentamens hebt gehaald. ik had dit lesblok geen tentamens, ik hoef nu alleen nog wat verslagen af te maken, wat ook heel veel werk kost, maar ik hoef in ieder geval niet te leren en dat vind ik wel prettig.....

xxxx

13-06-2002, 17:30

Ikkeuuu euhmm, ik studeer management international business, euhmm 1ste jaar hogeschool, nog 2 komende jaartjes te gaan dan kunnen we ook nog es unif binnestappen :-)))))))))

13-06-2002, 21:25
Nee wij mogen helaas niet zelf bepalen wanneer we deze vakken volgen. Ik weet nog niet waar ik ga afstuderen en ook niet wat ik precies wel, ik kan echt alle kanten uit. En jij weet jij al waar je gaat afstuderen?

15-06-2002, 13:57
Ik studeer rechten.....echt een aanrader

17-06-2002, 00:52
Hallo iedereen!!

Ik doe MEAO Marketing en Communicatie in Amsterdam

24-06-2002, 17:48
Ik doe Sociaal Cutlureel Werk!!

24-06-2002, 20:43
heeeeeeeeee

ik heb net me mbo verpleegkundige diploma gehaald,en ik ga verder studeren naar het hbo.
doei

24-06-2002, 22:01
Hallo Jongens en meisjes,

Werken werken en nog eens werken. Carière maken. Én het belangrijkste van allemaal geld verdienen natuurlijk. Dat is wat ik op dit moment doe.

Dus geniet van je studendenten tijd en maak er wat moois van. Dus niet alleen plezier, maar ook zorgen dat je straks een goede diploma hebt.

25-06-2002, 10:37
Ik ben net afgestudeerd en heb IBL gedaan, International Business and languages aan de Hanzehogeschool van Groningen, vraag me niet wat ik weet, maar wat ik NIET weet....hihihi
Touwens ik ga nu doorstuderen aan de RUG hier in Groningen en ik wil graag Management en Organisatie doen. Alleen aan heel klein probleempie, Ik heb inmiddels een eigen bedrijf opgezet... (http://www.astrasat.nl) en daar heb ik mijn handen voeten vol aan...

Wish u luck

25-06-2002, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door asmaa
ik studeer bedrijfseconomie
WAAR?

27-06-2005, 21:30

Citaat door Stylissima:
Ik deed systeembeheer : SAAI

Doe nu marketing en communicatie, veel leuker.

Valt me wel op dat veel mgharba juridisch doen...
marketing&communicatie vind k soo gaar hea! k doe 't nu ook maar ga er mee stoppen! k bedoel halloo wat moet k er later mee telefoontjes gaan opnemen ofsoo..boekhouden? nou neej nix voor my..kom er wel laat 8er mjaah weet je k ken namelyk veel die die opleiding afgemaakt hebben en nu een rotbaantje hebben..het verdiend wel redelyk alleen tjah de baan zelf is nix aan en je moet natuurlyk nie met tegenzin naar je werk gaan vind k..is wel zonde dat k er nu pas 8er kom mjaah leer van me fouten

27-06-2005, 21:48

Citaat door Nxxxxxxx:
marketing&communicatie vind k soo gaar hea! k doe 't nu ook maar ga er mee stoppen! k bedoel halloo wat moet k er later mee telefoontjes gaan opnemen ofsoo..boekhouden?
Een reclamebureau oprichten of vertegenwoordigster worden!

Toch weer eens grappig zo'n topic van 2002: MJA mummie en eigenlijk theelounge topic.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5