Bekijk volle/desktop versie : leven genaamd tranen



17-09-2005, 16:15
Tranen van verdriet, Tranen omdat ik weet dat Allah mij altijd ziet. Tranen van innerlijke pijn, Tranen van vermoeidheid, Tranen van dankbaarheid, Tranen van geluk, Tranen van tevredenheid, Tranen omdat er mensen zijn die hun geloof opgeven, Tranen omdat erzoveel mensen zijn die in honger leven, Tranen omdat er veel broeders en zusters in oorlog leven, Tranen om hun omdat ze de wereldse verlangends nastreven. Tranen van gemis, Tranen omdat ik weet wat het is, om iemand te verliezen waar je veel van houd. Tranen van domheid omdat ik soms de verkeerde mensen heb vertrouwd. Tranen omdat ik hoop op ware liefde. Tranen omdat ik hoop op vrede, Tranen omdat ik geloof in Allah swt Tranen van spijt om mijn zonden, Tranen omdat ik altijd fouten maak, Tranen omdat ik niet weet of ik el-Jenna wel haal. Tranen omdat ik van jullie moslimbroeders en zusters hou. Tranen omdat ik niet weet of ik wel genoeg goede dingen heb gedaan in mij leven. Tranen omdat ik niet weet of mijn gebeden geaccepteerd worden, Tranen omdat ik bang ben voor het laatste uur.... Tranen omdat ik bang ben voor het hellevuur.... Tranen omdat ik hoop dat Allah swt ons allen zal vergeven.!!! En 1 traan omdat ik niet weet of ik wel genoeg tranen heb gelaten in mij leven

17-09-2005, 16:17


macha allah echt mooi

17-09-2005, 16:19
amai is echt heel mooi!

17-09-2005, 16:19
Barka allahoe fikoem