Bekijk volle/desktop versie : studeren en kindje



Pagina's : [1] 2

17-09-2005, 00:02
Hallo dames,

Het valt erg mee om te studeren en daarnaast een kindje te hebben. Was bang dat ik t niet aan zou kunnen. Ben deze week met mijn stage begonnen en voel me juist enorm actief daardoor. Ik moet wel vroeg op en dan Lina naar me moeder brengen, stage lopen, Lina ophalen, lopend naar huis( om af te vallen hahah) thuis schoonmaken en koken, Lina in bad en in haar bedje stoppen. Heel raar maar ik voel me veel fitter dan toen ik thuis zat. De dagen dat me man vrij is ( afwisselende diensten) dan past hij op en hoef ik later de deur uit. Vandaag heeft me man haar bij me moeder afgezet omdat hij laat naar zijn werk moest. Ik heb haar na mijn stage opgehaald, met een vriendin daarna afgesproken, naar huis alles schoongemaakt, de was gedaan en lina in bad en bed gestopt en heb brownies gemaakt haha.

Dus dames die naast hun studie een kind zouden willen, het is te doen wees maar niet ongerust.

Allah ye3aouen.

17-09-2005, 08:36


ik ga volgend jaar beginnen met studeren.Een studie waar ik veel moet lezen en dus mijn neus vaak in de boeken zit.Ik heb ook nog 2 kinderen

17-09-2005, 08:54
wat voor studie ga je doen???

17-09-2005, 08:59
vind het wel knap hoor en saadia wat voor studie doe je
ik heb niet eens tijd om mijn theorie te halen, ieder keer als ik mijn boeken pak, komt tarik en zet mama verhaaltje lezen? ja ja doen doen
laat nog staan een hele studie te voglen(ben trouwens allang klaar met mijn studie alhamdo lilah)

17-09-2005, 09:07



Citaat door xxamiraxx:
wat voor studie ga je doen???
IK GA sjd DOEN

17-09-2005, 09:08

Citaat door oemtarik:
vind het wel knap hoor en saadia wat voor studie doe je
ik heb niet eens tijd om mijn theorie te halen, ieder keer als ik mijn boeken pak, komt tarik en zet mama verhaaltje lezen? ja ja doen doen
laat nog staan een hele studie te voglen(ben trouwens allang klaar met mijn studie alhamdo lilah)
je hebt zeker niet goed geslapen

17-09-2005, 09:17

Citaat door tangia21:
IK GA sjd DOEN
en wat houd dat precies in???

17-09-2005, 09:56

Citaat door tangia21:
IK GA sjd DOEN
Heyyyyyyyy SJD dat doe ik ook, ben bijna klaar insaalah


17-09-2005, 09:59
ewa twee van die piep piep kinderen en hun vader erbij, tja dan kan je ook moeilijk goed slapen
sjd=sociaal juridsche dienstverlening

17-09-2005, 10:02

Citaat door kar1:
Heyyyyyyyy SJD dat doe ik ook, ben bijna klaar insaalah

en bevalt die opleiding??


ik doe het wel eerst op MBO niveau4.Wat schuift het

17-09-2005, 11:04

Citaat door tangia21:
en bevalt die opleiding??


ik doe het wel eerst op MBO niveau4.Wat schuift het
Jah is wel een leuke opleiding, alleen je moet er soms wel de tijd voor nemen

Ik doe ook mbo- niveau hoor, ik twijfel of ik door moet gaan met hbo sjd, Ik heb wel een baan aangeboden gekregen waar ik stage loop, dus twijfel ( wer k of school) maar word best zwaar met Kids.


Maar SJD kan ik je wel aanraden hoor naar mijn zeggen vind ik het een interesante opleiding.

17-09-2005, 11:07

Citaat door kar1:
Jah is wel een leuke opleiding, alleen je moet er soms wel de tijd voor nemen

Ik doe ook mbo- niveau hoor, ik twijfel of ik door moet gaan met hbo sjd, Ik heb wel een baan aangeboden gekregen waar ik stage loop, dus twijfel ( wer k of school) maar word best zwaar met Kids.


Maar SJD kan ik je wel aanraden hoor naar mijn zeggen vind ik het een interesante opleiding.
dus je gaat mischien werken??En tijdens je stage kreeg je wat of niks?

en wat is het beginsalaris.En ik heb gehoord dat je veel moet lezen?Wat moet je ongeveer lezen (onderwerpen etc)


je mag me ook pmen

17-09-2005, 11:08



Citaat door tangia21:
dus je gaat mischien werken??En tijdens je stage kreeg je wat of niks?

en wat is het beginsalaris.En ik heb gehoord dat je veel moet lezen?Wat moet je ongeveer lezen (onderwerpen etc)


je mag me ook pmen
Is denk ik wel beter ja

17-09-2005, 19:05

Citaat door tangia21:
ik ga volgend jaar beginnen met studeren.Een studie waar ik veel moet lezen en dus mijn neus vaak in de boeken zit.Ik heb ook nog 2 kinderen
Komt goed meid. Als je het graag wil moet t lukken toch.
Ik doe trouwens ook sjd. Is wel leuk alleen veel leer werk. Nadat ik klaar ben inshAllah wil ik werken, heb geen zin in Hbo. Maar succes nog.

17-09-2005, 19:15
Doe 3e jaars MER en ik kan me niet vorostellen dat ik naast dit alles nog een kind moet verzorgen.

Nee ik hou het zo zonder kinderen. Over 2 jaar dan denk ik wel erover na.

Pagina's : [1] 2