Bekijk volle/desktop versie : Fatima Eltak sluit homohuwelijk...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-04-2003, 12:51
Ik las net in de Trouw dat Fatima Eltak een homohuwelijk wil sluiten. het gata hierom twee mannelijke vrienden van haar die met elkaar gaan trouwen.

We kennen Fatima als hoofddoek dragende Moslima die op haar jonge leeftijd het tot wethouder heeft geschopt binnen de grootste gemeente van Nederland.
ik persoonlijk heb haar gerespecteerd en was trots op haar volharding in haar religie en het verdedigen van haar religeuze standpunten. ze was een trots voor de marokkanen en de Moslims en dan opeens DIT!!!

ik denk dat Fatima de hoofddoek altijd heeft gebruikt voor haar ambities. voor haar carriere. naar mijn mening geef je weinig om God als je tegen alle universele religies ingaat door het echt binden van mensen met het zelfde geslacht en daarmee ook nog es bevriend zijn.
Ik heb zelf ook homosexeule collega's. ik ga ermee normaal om, geen vriendschap maar ook geen haat. ze weten dat ik het onnatuurlijk vind wat ze doen en ze respecteren ok mijn eerlijkheid.

Dus beste Fatima, keuzes moet je maken. je houdt nu jezelf en de mensen die in jou geloofden voor gek. ik zou zeggen; bel hirsi ali op en neem Naima el bezzaz ook mee en ga wat drinken met elkaar en de strategie om de Islam te bestrijden voor aankomend vier jaar doornemen.

04-04-2003, 13:14


Wie is Fatima Beltak?

04-04-2003, 13:25
Fatima Elatik bedoel je ?

04-04-2003, 13:30
Ja, wie is ze?

04-04-2003, 13:36



04-04-2003, 14:13
Huwelijk is de (wettelijke) bevestiging van een relatie.
Een relatie bestaat uit meer dan seks. En seks samen met erotiek hoeft weer niets te maken te hebben met kinderen verwekken. Seks en erotiek hebben vele funkties.

Het is vreselijk kortzichtig om er alleen maar "pikgericht" mee bezig te zijn.

04-04-2003, 14:18
Bestenigen die fatima tot dat ze een rechte neus krijgt!
SCHANDALIG GEWOON ALS HET ZO IS!
TFOE! WAAR GAAN WE HEEN!

04-04-2003, 15:57
waar het hier omgaat is niet homosexueliteit getoleleerd mag worden, ja of nee? die discussie kennen we al en hoeven we dus ook niet meer erbij tehalen.
maar het gaat om de tegenstrijdigheden die deze mens vertoont. enezijds Moslima, moskee, bidden, Allh ouakbar enz...anderzijds eve heel blij 2 mannen in het huwelijskbootje helpen...
hoe idioot ben je dan???

04-04-2003, 17:09
27 september 2002
Rechtbank buigt zich over trouwambtenaar

De rechtbank in het Nederlandse Leeuwarden heeft zich deze week gebogen over de vraag of mevrouw Eringa wel of geen trouwambtenaar is. Eringa moest vertrekken als trouwambtenaar bij de gemeente Leeuwarden, omdat ze op basis van haar geloof geen huwelijken tussen homo’s wil sluiten.

-------

Smartie2 en Amazoulou,

ik heb de aanvraagformulieren voor een lidmaatschap van de SGP
reeds voor jullie aangevraagd.

Geen dank, graag gedaan


04-04-2003, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door Amazoulou
Huwelijk is voor MAN en VROUW.
Huwelijk dient om kinderen in groot te brengen.
Voor seks alleen heb je geen huwelijk nodig.
Nederland is ECHT aan het ontaarden : xxxxxxxhuwelijk, legale hoererij,legale drugs,enz.
Waar gaat dit naar toe ?
De zaken die je als laatste noemt zijn hier in Nederland zo geregeld
omdat uit ervaring is gebleken dat indien je deze zaken de illegaliteit induwt alles nog erger wordt.
En voor degenen die hier niet tegen kunnen:
de wereld is groot, er zijn genoeg plaatsen in de wereld waar je dit niet hebt (USA bijv. ), dus verhuizen is misschien een optie.

En Amazoulou,

wat betreft het huwelijk, misschien vergeet je wel het belangrijkste.

LIEFDE misschien, of is een huwelijk gewoon een verkapte manier om een vrouw tot een baarmachine te promoveren


04-04-2003, 17:20
tja, voor een keer ben ik het met amazoulou eens.
het huwelijk als maatschappelijk instituut, zo als het vroeger was, is inderdaad ongeschikt voor een homosexuele relatie.
een relatie is wat anders dan een huwelijk.
een huwelijk hoeft zeker niet alleen te zijn om kinderen te krijgen.
mijn standpunt is dat homoseksualiteit geen maatschappelijke functie heeft en dat het dus niet in een maatschappelijk instituut past.

04-04-2003, 17:24
Nee Amazoulou, Grendel heeft groot gelijk. Vaak zijn vrouwen in gelovige gezinnen gewoon FO... .... hetzelfde als Grendel ze noemt. In de meeste geloven worden vrouwen als ondergeschikt in het maatschappelijk bestel gezien!

04-04-2003, 17:24



Citaat:
Origineel gepost door Amazoulou
GRENDEL wil je weer interessant doen ? Je doet maar hoor.
In plaats van te reageren op de discussie die bezig is ga je formulieren aanvragen ?
Ben je helderziende dat je opeens met zekerheid weet dat ik lid wordt van SGP (wat dat ook mogen zijn). Ik zal dit maar opnemen als een typisch hollands betweterigheid .
Heb al gereageerd, professor

Correctie: "typische Amsterdamse bijdehandheid" ; dit sloeg op het
volgende:

Christen politici: weigerambtenaar speciaal voor weigerhetero's

De raadsfractie van ChristenUnie en SGP in Boskoop willen dat de gemeente Boskoop zo snel mogelijk een ambtenaar van de burgerlijke stand benoemt die weigert om homo’s te trouwen. De partij komt met het voorstel omdat een heterokoppel onlangs is uitgeweken naar een andere gemeente, om daar getrouwd te worden. De hetero’s wilden zich per se laten trouwen door een ambtenaar die geen homo’s wil trouwen.

De politieke partij wil dat de gemeente een advertentie zet waarin alleen gewetensbezwaarde trouwambtenaren wordt gevraagd te solliciteren. Het voorstel van de reformatorische partij wordt binnenkort besproken door de gemeenteraad van Boskoop

---


04-04-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Amazoulou
LIEFDE ? GRENDEL?
Als ik al die Hollanders zie die om de haverklap een Filippijnse vrouw importeren dan ben ik moeilijk te overtuigen dat er liefde is tussen hen .
Maar ja GRENDEL als je graag in sprookjes gelooft ik gun je jouw droomwereld .
Ha, die is goed.

Ok je hebt gelijk......

maar je vergeet al die import-voor-een-verblijfsvergunningen-door-je-neef-of-nicht-te-trouwen- huwelijkjes.

Hypocriet.



En wat is er mis met een huwelijk gebaseerd op liefde ?
Dat dat niet alles is, daar ga ik nog wel met je in mee.

Maar een goede basis is er tenminste.


04-04-2003, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door Amazoulou

Nederland is ECHT aan het ontaarden : xxxxxxxhuwelijk, legale hoererij,legale drugs,enz.
Waar gaat dit naar toe ? [/B]
Amazoulou, prostitutie en drugs is OVERAL, de reden dat de Nederlandse wet dit goedkeurt is om ervoor te zorgen dat prostituees rechten krijgen en niet gebruikt kunnen worden door pooiers, (als ze zich registreren zoniet dan is het illegaal) Het is bescherming van hoeren. Drugs zijn ook gedoogd, zodat de staat er controle op heeft wat er ingegooid wordt en ook absoluut voor de accijns die ze erover kunnen heffen. Beter eerlijk over de foute zaken in de maatschappij dan ontkennen, vebieden helpt niet, niet iedereen is een waardig mens zonder behoeftes aan slechte zaken.

Maar dat gedoogbeleid van Nederland is ook om te lachen...'nou vooruit dan maar... "=typical Dutch

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6