Bekijk volle/desktop versie : Zelfs onze schijtcultuur veranderd: Alles voor het milieu



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

16-09-2005, 11:44
Alles voor het milieu!
De helft van de Nederlanders is bereid het toilet de deur uit te gooien en te vervangen voor een plastic zakje... Dat blijkt uit heus [URL=http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0506/04/wc.html]wetenschappelijk [/URL] onderzoek. Jawel, lekker links schijten in een biologisch afbreekbare plastic zak. Dat scheelt water, is ecologisch en volkomen GESTOORD! "Door de eigen ontlasting direct met een handpers aan te drukken verdwijnt de poeplucht snel uit de wc." Waarschijnlijk heeft de bewuste onderzoeker nog een bul ontvangen ook voor het onderzoek onder zijn eigen ecologiese [URL=http://www.de12ambachten.nl/water.html#anker102721]vriendenclubje.[/URL] Het is zaak dit soort zaken met wortel en tak uit te roeien. Het ergste valt te vrezen voor je stoelgang als die [URL=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007608.html]linkse lente [/URL] toch ooit doorbreekt. Dag beschaving!

16-09-2005, 12:13


nou ik denk niet dat het zover gaat komen. Bij mij gaat de toilet er in ieder geval niet uit.

16-09-2005, 12:25
en bij mij zeker nie

16-09-2005, 12:27

Citaat door 3ir_ana:
nou ik denk niet dat het zover gaat komen. Bij mij gaat de toilet er in ieder geval niet uit.
Ga je dwars liggen!!!

16-09-2005, 12:45


Je kunt het ook helemaal zelf met je handen fijndrukken en in ouwe kranten bewaren. Die kunnen dan weer met het oud papier mee. Of je kunt de gedroogde ontlasting bewaren voor een speciaal ontlastingskacheltje waarin je het opstookt. Je kunt het ook gewoon in een hoekje in de kamer doen en een paar wasknijpers bij de hand houden. Ook goed tegen geuren. Je handen veeg je dan aan je kleding af, die je regelmatig te drogen hangt in de zon. Hoef je ook geen water te gebruiken. Je tanden kun je ook met zand poetsen. Kost ook geen water. Of zand gebruiken als een kattebak en er zelf op gaan zitten. Overigens heeft deze toilet geen oplossing voor de urine. Die zou je in een ton kunnen bewaren en met een doekje zuiveren. Klaar voor gebruik als drinkwater.
Krijg ik nu ook een bul?

16-09-2005, 12:49

Citaat door talwar:
Je kunt het ook helemaal zelf met je handen fijndrukken en in ouwe kranten bewaren. Die kunnen dan weer met het oud papier mee. Of je kunt de gedroogde ontlasting bewaren voor een speciaal ontlastingskacheltje waarin je het opstookt. Je kunt het ook gewoon in een hoekje in de kamer doen en een paar wasknijpers bij de hand houden. Ook goed tegen geuren. Je handen veeg je dan aan je kleding af, die je regelmatig te drogen hangt in de zon. Hoef je ook geen water te gebruiken. Je tanden kun je ook met zand poetsen. Kost ook geen water. Of zand gebruiken als een kattebak en er zelf op gaan zitten. Overigens heeft deze toilet geen oplossing voor de urine. Die zou je in een ton kunnen bewaren en met een doekje zuiveren. Klaar voor gebruik als drinkwater.
Krijg ik nu ook een bul?
Vind toch dat je eerst het hergebruik beter moet omschrijven

16-09-2005, 13:43
wat een bul shit ... ( shit bul eigenlijk)

maarre rikus, links schijten, linkse lente ...
ik bespeur een vooroordeel dat het helpen oplossen van milieu poblemen voor jou een links gedachte goed is ...
heb jij problemen met links?
vroeger tevaak geitenwollen sokken moeten dragen en van die "jesus sandalen" ?

16-09-2005, 14:01

Citaat door DjFrodo:
wat een bul shit ... ( shit bul eigenlijk)

maarre rikus, links schijten, linkse lente ...
ik bespeur een vooroordeel dat het helpen oplossen van milieu poblemen voor jou een links gedachte goed is ...
heb jij problemen met links?
vroeger tevaak geitenwollen sokken moeten dragen en van die "jesus sandalen" ?
Ja dat weet je toch rikus oordeelt en veroordeelt en wordt van een echte linkse rakker steeds rechtser, kon ook haast niet uitblijven en die geitenwollen sokken dat waren in mijn tijd borsttrokjes van schapenwol en die kriebelden als de terig

16-09-2005, 14:11

Citaat door rikus:
Vind toch dat je eerst het hergebruik beter moet omschrijven
Nou je zou een berg menselijke uitwerpselen toch als kachelbrandstof kunnen gebruiken. En de opgevangen urine als vloeibare plantenbemesting? Bovendien zorgt mijn plan voor zulke volkshygienische problemen dat er weer meer artsen bij moeten komen.
Maar effe serieus, ik denk dat het originele plan ook voor een hoop gebrek aan hygiene gaat zorgen. Ik heb in India dit soort toestanden ook werkelijk meegemaakt. Poepputten, bergen poep in een WC die niet door te trekken viel (in een ziekenhuis!!!), etc.

16-09-2005, 14:11

Citaat door rikus:
Ga je dwars liggen!!!
eeeyyy jah.

het is toch een belachelijk idee

16-09-2005, 14:19

Citaat door talwar:
Nou je zou een berg menselijke uitwerpselen toch als kachelbrandstof kunnen gebruiken. En de opgevangen urine als vloeibare plantenbemesting? Bovendien zorgt mijn plan voor zulke volkshygienische problemen dat er weer meer artsen bij moeten komen.
Maar effe serieus, ik denk dat het originele plan ook voor een hoop gebrek aan hygiene gaat zorgen. Ik heb in India dit soort toestanden ook werkelijk meegemaakt. Poepputten, bergen poep in een WC die niet door te trekken viel (in een ziekenhuis!!!), etc.
Ja we gaan de goede kant op met die bul/ Alleen je moet meer rekening houden met de Aziatische landen, daar hebben ze namelijk geen brandstof voor de kachel nodig, je moet als je die bul wil wel alle fecessen goed belochten

16-09-2005, 14:20

Citaat door 3ir_ana:
eeeyyy jah.

het is toch een belachelijk idee
Er zal je maar een scheet dwars zitten

16-09-2005, 16:20


lemster ook nog niet gezien

16-09-2005, 17:33
ik denk dat allen in Europa hele mileu bewuste mensen dat zouden doen, en in Zuid-Azie dezelfde omstandigheden qua hygieene zouden zijn..

16-09-2005, 17:51

Citaat door kipputjuh:
ik denk dat allen in Europa hele mileu bewuste mensen dat zouden doen, en in Zuid-Azie dezelfde omstandigheden qua hygieene zouden zijn..
Ja mar in noord-Azie is het veel kouder, dat is hier ook zo in noord'hollamd en in Noord Limburg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6