Bekijk volle/desktop versie : 12 APRIL....DEMoNSTRATIE ROTTERDAM !!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

04-04-2003, 10:12

04-04-2003, 10:28



Citaat:
Origineel gepost door smartie2
MOET DIT NOU, IS NERGENS VOOR NODIG
PROTESTEREN DE ENIGSTE MANIER OM TE PROTESTEREN
IS DMV NAAR IRAK TE GAAN EN MEE TE DOEN AAN DE JIHAD
DEMONSTRATIES MET MAROKKANEN NOOIT GOED!!!!!!!!!
mee eens altijd dat gerotzooi, ze kunnen nooit normaal doorlopen. Met protesteren haal je op dit moment niet veel uit de oorlog is begonnen wil je helpen pak je keukenmes en neem de eerstvolgende vliegtuig naa rusland en via daar naar irak.

04-04-2003, 10:42

Citaat:
Origineel gepost door smartie2
juist ja hopeloos dus
keukenmes?????
wat dacht je van ontplofbare schoenen!!!
heb je die dan dan kunnen we handeltje beginnen aan mensen zoals mokromike en zijn vriendjes

04-04-2003, 12:18

Citaat:
Origineel gepost door mokromike
Insa'Alah zal ik er zijn

04-04-2003, 19:54


vraagje wat heeeft het voor zin?:::: die teringg joden gaan tog door met moslims killen ze3ma ze kijken naar ons ?? het liefst zouden ze er daar ter plekken een bom op ons gooien!!!

04-04-2003, 21:44
Fatalisten en onstrijdbare figuren kunnen we niet gebruiken inderdaad.

En weet je het verschil tussen Joden en Zionisten ?

04-04-2003, 21:54
MokroMike,

Jij als kaderlid van de AEL moet toch weten dat de AEL een conservatieve rechtse partij wordt, waar de politieke islam net zoveel retoriek gebruikt als Bush en Saddam in hun oorlog? De AEL maakt net zo goed gewoon misbruik van onmachtgevoelens van de gemiddelde jongere Marokkaan!!

War jullie als AEL deze jongeren voorhouden, is je reinste propaganda en polarisatie-retoriek. Zorg er gewoon voor dat de lageropgeleidde Marokkaan zelfvertrouwen krijgt door hard te werken.

04-04-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door mokromike
Fatalisten en onstrijdbare figuren kunnen we niet gebruiken inderdaad.

En weet je het verschil tussen Joden en Zionisten ?
jood = zionist

04-04-2003, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door ask_me
jood = zionist = christenen = kufars = bush = blair etc....


sommigen zullen dit niet leuk vinden, omdat ze heerlijk hier leven
en de christenen als vrienden vinden,
hmm
ja hier heerlijk leven als koeffara, en hun nadoen, en alles overnemen, daarbij vergeten ze dat ze moslims zijn......nou ja vergeten..... met opzet he......want ja de Islam is zo streng, en beperkt ons in alles, vooral in de dingen die niet goed zijn voor ons Dat kan natuurlijk niet..........er wordt liever naar de fluisteringen van Iblies geluisterd dan naar de mooie woorden van Allah swt

04-04-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
MokroMike,

Jij als kaderlid van de AEL moet toch weten dat de AEL een conservatieve rechtse partij wordt, waar de politieke islam net zoveel retoriek gebruikt als Bush en Saddam in hun oorlog? De AEL maakt net zo goed gewoon misbruik van onmachtgevoelens van de gemiddelde jongere Marokkaan!!

War jullie als AEL deze jongeren voorhouden, is je reinste propaganda en polarisatie-retoriek. Zorg er gewoon voor dat de lageropgeleidde Marokkaan zelfvertrouwen krijgt door hard te werken.
Mokro kaderlid ? Mokro is gewoon prikker op dit bord.

vertel eens....wat houdt AEL jongeren voor ?

dat ze zich moeten organiseren ?
dat ze zich politiek acief op moeten stellen ?
dat ze op maatschappelijk vlak iets moeten betekenen ?
dat ze op moeten komen voor hun rechten ?
dat ze trots moeten zijn op hun afkomst ?
dat ze vast moeten houden aan hun religie ?

is dat polarisatie-retoriek en propaganda ?

als dat zo is.....dan vind ik het prachtig en sta ik er helemaal achter !

05-04-2003, 06:02
Als ik eerlijk moet zijn was ik bij de demonstratie in Amsterdam .. en wat bij mij opviel is dat er kleine aanhang van AEL( heb niets tegen AEL) meer uit is op rellen dan vredig demonstreren..
vandaar dat ik ook niet aanwezig zal zijn...

05-04-2003, 11:39
BULLSHIT !!!

AEL-ers hebben zich waardig en vredig gedragen die dag.

En zo zal dat op 12 April ook gebeuren....inshallah.

05-04-2003, 11:46



Citaat:
Origineel gepost door moiself
vraagje wat heeeft het voor zin?:::: die teringg joden gaan tog door met moslims killen ze3ma ze kijken naar ons ?? het liefst zouden ze er daar ter plekken een bom op ons gooien!!!
om te laten zien dat niet iedereen er mee eens is..

als niemand iets zegt denkt de rest van de wereld dat we achter die klote balkenende staan

05-04-2003, 11:56

Citaat:
Origineel gepost door mokromike
Mokro kaderlid ? Mokro is gewoon prikker op dit bord.
....
Je bent toch wel een kaderlid, je bent die kale die demonstraties organiseert om AEL bekendheid te geven. Dat is allang bekend.
Niks om je voor te schamen, lijkt mij.

En wat de demonstratie betreft: demonstreren tegen de oorlog is goed, maar ik heb wel t idee dat jullie meer uit zijn op propaganda voor jezelf. Dat t niet zo zeer om de oorlog gaat maar om leden te werven, als dat zo zou zijn is het jammer.

Maar ik wens iedereen die op een vredelievende manier gaat demonstreren met een zuiver hart veel succes!

p.s. jongetjes van 12 jaar een vlag laten verbranden midden in een menigte is verkeerd: ten eerste bezorg je ze een strafblad als er wat gebeurd, ten tweede kan er wat gebeuren, gevaarlijk, het vuur kan naar hun of andere overslaan. Jullie moeten van zulke jongetjes geen misbruik maken, Alleen vredig demonstreren!

05-04-2003, 12:09
Precies Falku.

Pagina's : [1] 2