Bekijk volle/desktop versie : mannen die nachtdienst draaien.



Pagina's : [1] 2

15-09-2005, 14:38
Hallo Dames,

Wie van jullie moet ook een paar dagen in de maand ;'s nachts alleen slapen omdat manlief nachtdienst draait?

mijn man heeft dat namelijk ook, en ik moet zeggen "Ik wordt om het half uur wakker". Dan zie ik een schaduw waarvan het op een mens lijkt, dan hoor ik iets, dan lijkt het of me dochtertje huilt terwijl het niet zo is, dan schrik ik opeens zomaar uit het niets enz enz.

15-09-2005, 14:53


Mn verloofde werkt s'nachts het bevalt me helemaal niet maar ghair inshAllah.

15-09-2005, 15:02
meid, hij werkt toch niet iedere nacht?

15-09-2005, 15:09
mijn man werkt gemiddeld twee keer per week snachts en slaap ik ook alleen
inmiddels ben ik er wel een beetje aan gewend maar som schrik ik wel wakker van rare geluidjes

15-09-2005, 15:39


je moet er inderdaad gewoon aan wennen, maar bij mij is het altijd 5 dagen achter elkaar. Dus als ik net eraan begin te wennen slaap ik al niet meer alleen. Dan duurt het weer een paar weken voor hij weer nachtdienst moet draaien en dan begint het verhaal op nieuw. Maar goed, je kan niet alles hebben.

15-09-2005, 15:41

Citaat door may:
je moet er inderdaad gewoon aan wennen, maar bij mij is het altijd 5 dagen achter elkaar. Dus als ik net eraan begin te wennen slaap ik al niet meer alleen. Dan duurt het weer een paar weken voor hij weer nachtdienst moet draaien en dan begint het verhaal op nieuw. Maar goed, je kan niet alles hebben.
dat is wel minder de mijne werkt op vaste dagen soms ook wel lekker om ff alleen te zijn

15-09-2005, 15:47
ik weet er alles van.!!!!!!!!

15-09-2005, 16:11

Citaat door Zina-Sabrina:
als me man de nachtdienst zou moeten draaien (hij wekrt dagdienst) dan blijft en zeker iemand bij me slapen,anders ga ik naar me ouders
je kan een, twee, drie, keer bij iemand anders slapen maar op een gegeven moment moet je het gewoon aanleren vind ik zelf
ik weet nog dat ik de eerste nachten echt jankend van angst me man belde
op een gegeven moment wen je er ook wel aan
en nu vind ik het wel lekker om de hele avond voor mezelf te hebben alleen blijf ik echt op totdat me ogen niet meer open kunnen dan pas ga ik in bed liggen zodat ik gelijk slaap

15-09-2005, 17:02
Mijn man die werkt nu 7 dagen in de week alleen nachtdienst.
In het begin had ik het er erg moeilijk mee en ik ben soms nog echt bang. ik laat wel alle lichten van het huis aan voordat ik ga slapen.

15-09-2005, 17:32
Meid, ik heb precies het zelfde.
Om de 3 weken ben ik weer de pineut, en kijk ik 'm zo aan nee...niet weer.
Maaaaaar...binnenkort is het over inshallah.
Hij heeft er veel moeite voor moeten doen, maar hij draait binnenkort gewone dagdienst.
Dan zie je mekaar ook vaker, het is zo triest dat ik weg ga om te werken, en dat hij net binnen komt..dat vond ik echt niets.
Het scheelt misschien wat in het salaris maar ik vind m'n huwelijk belangrijker.
Ben er blij mee... kijk:



Citaat door may:
Hallo Dames,

Wie van jullie moet ook een paar dagen in de maand ;'s nachts alleen slapen omdat manlief nachtdienst draait?

mijn man heeft dat namelijk ook, en ik moet zeggen "Ik wordt om het half uur wakker". Dan zie ik een schaduw waarvan het op een mens lijkt, dan hoor ik iets, dan lijkt het of me dochtertje huilt terwijl het niet zo is, dan schrik ik opeens zomaar uit het niets enz enz.

15-09-2005, 17:37

Citaat door may:
Hallo Dames,

Wie van jullie moet ook een paar dagen in de maand ;'s nachts alleen slapen omdat manlief nachtdienst draait?

mijn man heeft dat namelijk ook, en ik moet zeggen "Ik wordt om het half uur wakker". Dan zie ik een schaduw waarvan het op een mens lijkt, dan hoor ik iets, dan lijkt het of me dochtertje huilt terwijl het niet zo is, dan schrik ik opeens zomaar uit het niets enz enz.
ohhhh wat zielig zeg

15-09-2005, 18:27
mijn man werkt al 16 jaar nachtpost we zijn nu 11 jaar getouwd ik had het ook moeilijk de eerste dagen ik ben het nu gewoon hij werkt 6 dagen per week nachtpost van 22u tot 7 u s'morgens de hele jaar door soms moet hij ook zaterdag's werken ,je wendt het alleen slapen

15-09-2005, 18:31


Ik vins het soooooooo zielig voor jullie,dat jullie alleen moeten slapen. snik snik.

16-09-2005, 10:27
oum en zina
jullie verhalen komen me zo bekend voor
en dan vooral iemand bellen en zeggen ik hoor wat en als over 10 min niks meer hoort dan moet je 112 bellen

16-09-2005, 10:42
Hele bange dames hier.

Pagina's : [1] 2