Bekijk volle/desktop versie : wie kan me helpen??



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2005, 12:10
Ik heb vrijdag een bruiloft en wil graag een hoofddoek dragen bij mijn takchita. Maar ik weet niet hoe ik het moet dragen en of het wel mooi staat.

Hebben jullie fotos voor mij?? Van jezelf of van iemand anders?? Met hoofddoek en takchita dus.

15-09-2005, 12:16


Ja ik bedoel ook een sjaal...draag buiten ook altijd een sjaal. Maar hoe moet ik die sjaal zetten en ik ben ook benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet. Ik zou graag voorbeelden willen zien.

15-09-2005, 12:30
Heb je 't gezien?

15-09-2005, 12:36
ziet er mooi uit serenity

Ja kan gewoon een sjaal dragen en de lange/losse uiteinden om je heen slaan
maar zorg niet dat die los zit en plaats onder je kin een speld of zoiets.

verder kan je eerst een hoofddoek dragen en daar omheen een doorzichtige of bijpassende kleur sjaal dragen dat als het ware over je schouders valt.

Gewoon improviseren dus!

15-09-2005, 12:37


Dank je wel Chemicha.

Wish, ik haal 'm nu weg!

15-09-2005, 12:41

15-09-2005, 12:44



15-09-2005, 12:46


15-09-2005, 12:47
Mijn tante heeft 'm op de foto precies zoals nr. 8 op het plaatje van Safah.
Zo kun je dat dus doen.

15-09-2005, 12:47

Citaat door oembibi:
Vraagje: dragen jullie ook hoofddoeken op feesten? Ook al komen er geen mannen binnen?
Ik wel hoor, al zijn er geen mannen denk je...vaak komt de bruidegom wel binnen dat is 1 en ten tweede worden er ook foto's gemaakt en gefilmd en ik weet zeker dat niet alleen de vrouwen die foto's en films in handen krijgen....

15-09-2005, 12:48

Citaat door serenity:
Mijn tante heeft 'm op de foto precies zoals nr. 8 op het plaatje van Safah.
Zo kun je dat dus doen.
Ben jij de bruid?

15-09-2005, 12:50

Citaat door oembibi:
Vraagje: dragen jullie ook hoofddoeken op feesten? Ook al komen er geen mannen binnen?
Ja ik wil nu voor altijd een sjaal dragen. De bruidegom komt toch altijd binnen en bovendien is het gewoon zo dat ik het mezelf wil aanleren. NIet de ene keer wel en de andere keer niet. Gewoon altijd hoofddoek op zodat het een gewoonte wordt. Is beter en als je naar een feest gaat kun je er nooit van gegarandeerd zijn dat er geen mannen zijn. Wie weet komt er toch een man binnen of de bruidegom of is er een mannelijke catering of cameraman. Als ik wordt uitgenodigd dan vraag ik dat niet altijd.
Dus voor de zekerheid: hoofddoek op

15-09-2005, 12:51



Citaat door Safah83:
Ben jij de bruid?
Ja...

Waarom?

15-09-2005, 12:52
het probleem is dus dat ik wel hoofddoek wil dragen maar bang ben dat ik met hoofddoek en takchita ouder lijk. Dat zie je wel vaker. Vandaar dat ik vroeg naar leuke manieren om je hoofddoek te dragen, niet zo ouderwets

15-09-2005, 13:00

Citaat door Safah83:
Ik wel hoor, al zijn er geen mannen denk je...vaak komt de bruidegom wel binnen dat is 1 en ten tweede worden er ook foto's gemaakt en gefilmd en ik weet zeker dat niet alleen de vrouwen die foto's en films in handen krijgen....
JA he ik heb zaterdag bruiloft inchallah..en zit nog over te denken om hoofdoek te dragen of niet ..heb nieuwe set gehad en die kan ik dan niet showen geintje ff serieus.....ik zit te twijfelen wel of niet want das eigenlijk de enige keer wanneer je onder vrouwen komt en je je opkunt maken enz...

Pagina's : [1] 2 3