Bekijk volle/desktop versie : Dringend Bruidsstoelen Gezocht!!!



Pagina's : [1] 2

15-09-2005, 12:06
Hallo allemaal!

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Ik heb namelijk dringend bruidsstoelen nodig voor aanstaande zaterdag, dus OVER 2 DAGEN!!!!! Het is voor mijn neef waarvan de organisatie een beetje mis is gelopen.

Verhuurt er iemand bruidsstoelen of weet iemand waar ik bruidsstoelen kan huren!!

Alvast heel erg bedankt!!

15-09-2005, 12:10



Citaat door rifia58:
Hallo allemaal!

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Ik heb namelijk dringend bruidsstoelen nodig voor aanstaande zaterdag, dus OVER 2 DAGEN!!!!! Het is voor mijn neef waarvan de organisatie een beetje mis is gelopen.

Verhuurt er iemand bruidsstoelen of weet iemand waar ik bruidsstoelen kan huren!!

Alvast heel erg bedankt!!
welke regio woon je ??

15-09-2005, 12:10

Citaat door rifia58:
Hallo allemaal!

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Ik heb namelijk dringend bruidsstoelen nodig voor aanstaande zaterdag, dus OVER 2 DAGEN!!!!! Het is voor mijn neef waarvan de organisatie een beetje mis is gelopen.

Verhuurt er iemand bruidsstoelen of weet iemand waar ik bruidsstoelen kan huren!!

Alvast heel erg bedankt!!
Ik kan je wel helpen..
Heb een vriendin die deze zomervakantie allemaal nieuwe spullen heeft gehaald uit Marokko..dus ook nieuwe stoelen!
Pm me maar, als je denkt dat ik je kan helpen...

15-09-2005, 12:28
salaam wa 3aleikom...
naar wat ben je op zoek meid en hoeveel mag het kosten ik heb een aantal telefoonnumers en voorbeelden.. ik hoor et wel
FUNXX: zou je wat meer over die vriendin willen vertellen???
ma3a salam....

15-09-2005, 12:29


raitown in den haag verhuurt stoelen met of zonder podium
Boekhorststraat 7
Tel: 070 345 53 00

15-09-2005, 12:33

Citaat door rifia58:
Hallo allemaal!

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Ik heb namelijk dringend bruidsstoelen nodig voor aanstaande zaterdag, dus OVER 2 DAGEN!!!!! Het is voor mijn neef waarvan de organisatie een beetje mis is gelopen.

Verhuurt er iemand bruidsstoelen of weet iemand waar ik bruidsstoelen kan huren!!

Alvast heel erg bedankt!!
IK VERHUUR BRUIDSTOELEN ALS JE INTERESSE HEBT LAAT IETS WETEN WANT IK HEB ZE JUIST VAN MAROKKO GEBRACHT

15-09-2005, 12:47
salaam wa 3aleikom
kan je ook een foto plaatsen??
ma3a salam

15-09-2005, 12:48

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
salaam wa 3aleikom...
naar wat ben je op zoek meid en hoeveel mag het kosten ik heb een aantal telefoonnumers en voorbeelden.. ik hoor et wel
FUNXX: zou je wat meer over die vriendin willen vertellen???
ma3a salam....
Ik zoek bruidsstoelen los van elkaar, het liefst op een podium. Ik weet niet wat de gemiddelde prijs is van stoelen en ik weet niet wat me neef ervoor wil betalen. Kun je me een aantal voorbeelden geven (foto's) met prijs zodat ik die aan m kan laten zien? En heb je daarbij ook adressen vanwaar de stoelen zijn.

Graag hoor ik snel van je.

15-09-2005, 12:49

Citaat door raniake:
IK VERHUUR BRUIDSTOELEN ALS JE INTERESSE HEBT LAAT IETS WETEN WANT IK HEB ZE JUIST VAN MAROKKO GEBRACHT
Zeker heb ik interesse. Kun je me wat over de stoelen vertellen en fotos sturen als het kan. Graag zou ik ook willen weten voor hoeveel je ze verhuurt. En waar woon je??

Groetjes!!

15-09-2005, 12:50
insha allah ... ik ga zoeken naar die plaatjes ...... en nummers
ik mzal snel zijn insha allah
ma3a salam

15-09-2005, 13:07
ik wil graag wat foto's zien van verschillende soorten stoelen met of zonder podium maakt niet uit..!


Mijn email adres is nadoria008@hotmai.com

Ik hoop dat ik wat te zien krijg.

15-09-2005, 13:18
salaam wa 3aleikom
ik zal hier wat plaatsen met wat sites erbij ik heb helaas geen nummers van troonstoelen... alleen van die standaard stoelen die aan elkaar zitten... mailen doe ik nie hier kan iedereen ze zien....
ik hoop dat jullie er wat aan hebben en anders jah leuk om te zien tog??



deze heb ik via http://www.marktplaza.nl zoek op bruidstoelen



deze heb ik hier op m.nl gezien mr van wie die is.... geeen idee.... mr dan heb je wel ongeveer een idee...



de heb ik van http://www.weddingmaster.nl
ze hebben veel en ze zitten in rotterdam..... prijzen zijn wel aan de hoge kant mr ze zijn het cker waard....
ik hoop je in de goede richting te hebben gestuurd...
insha allah zla je vinden wat je zocht!!
ma3a salam

15-09-2005, 13:30


Dames Die Witte Stoelen Zij Van Ziyanna Soraya , Dit Is Haar Nummer 0642518564

15-09-2005, 13:31
owww sorry meid!!
waar woon je ... misschien dta je ze via een negaffa kan huren...
wil je graag helpen...
zijn ze allebij daarheen..... jammer.....
ik hoor wel.... gaat lukken insha allah.., k help je graag... mr geen stress.... is nie goed
ma3a salam

15-09-2005, 13:34
smel7li...
ik dcaht dta ze voor rifia58 waren...
anyway.... gata lukken.... je hebt al een nummer... bel meteen weet je meteen wara ze woont en of ze ze wel heeft en of ze ze wel verhuurd....
insha allah mag je ze huren...
ma3a salam

Pagina's : [1] 2