Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens



Pagina's : [1] 2

14-09-2005, 17:17
Men zegt vaak dat bijna alle marokkaanse jongens players zijn.
Ik ben het er dus niet met ze eens. Ik zeg niet dat er geen zijn maar niet per se marokkanen. Er zijn ook belgische en nederlandse players.
Maar moehim de jongens hier in borgerhout zijn echte schatten. Tenzij je zelf wilt dat ze je lastig vallen. En ik vind dat ze hier voor mij echt respect hebben.

16-09-2005, 21:17


nee jongens uit belgie zijn anders als jongens hiero...
heb je gelijk in meid...

16-09-2005, 21:22

Citaat door Borgerhoutgirl:
Men zegt vaak dat bijna alle marokkaanse jongens players zijn.
Ik ben het er dus niet met ze eens. Ik zeg niet dat er geen zijn maar niet per se marokkanen. Er zijn ook belgische en nederlandse players.
Maar moehim de jongens hier in borgerhout zijn echte schatten. Tenzij je zelf wilt dat ze je lastig vallen. En ik vind dat ze hier voor mij echt respect hebben.
He achterbuurtmeisje ...

Tenzij je wilt dat ze je lastigvallen

Maar goed.

16-09-2005, 21:23
ey borgerhoutgirl ga je morgen naar dat douzi-gedoe bij jullie ??

16-09-2005, 21:26



Citaat door Borgerhoutgirl:
Men zegt vaak dat bijna alle marokkaanse jongens players zijn.
Ik ben het er dus niet met ze eens. Ik zeg niet dat er geen zijn maar niet per se marokkanen. Er zijn ook belgische en nederlandse players.
Maar moehim de jongens hier in borgerhout zijn echte schatten. Tenzij je zelf wilt dat ze je lastig vallen. En ik vind dat ze hier voor mij echt respect hebben.
Meid luister, een player ontstaat niet zomaar uit het niets, als er geen goedkope sl-tjes waren, waren der ook geen players

16-09-2005, 21:29

Citaat door Geitenhoeder007:
Meid luister, een player ontstaat niet zomaar uit het niets, als er geen goedkope sl-tjes waren, waren der ook geen players
als die players er neit waren dan waren er ook geen sl-etjes

16-09-2005, 21:30
en als er geen players waren, waren er ook geen "goedkope sletjes"

16-09-2005, 21:31

Citaat door hmara_oe_hamka:
als die players er neit waren dan waren er ook geen sl-etjes
jij was net iets eerder

16-09-2005, 21:31

Citaat door soufiane37:
en als er geen players waren, waren er ook geen "goedkope sletjes"
haha ik ben je voor

16-09-2005, 21:32

Citaat door soufiane37:
jij was net iets eerder
en nu ben jij iets eerder

16-09-2005, 21:32

Citaat door hmara_oe_hamka:
als die players er neit waren dan waren er ook geen sl-etjes
Onzin, een sl-t zijn is aan zich zelf te danken, ze moet haar eer en trots beschermen en geen haram relaties beginnen, want nadat ze zich goedkoop gaat gedragen en iets met een jongen begint wordt ze dan geplayt.
Als er niet van dit soort meiden waren hebben de jongens ook niks te playen he.

16-09-2005, 21:33

Citaat door hmara_oe_hamka:
en nu ben jij iets eerder
haha

16-09-2005, 21:34



Citaat door Geitenhoeder007:
Onzin, een sl-t zijn is aan zich zelf te danken, ze moet haar eer en trots beschermen en geen haram relaties beginnen, want nadat ze zich goedkoop gaat gedragen en iets met een jongen begint wordt ze dan geplayt.
Als er niet van dit soort meiden waren hebben de jongens ook niks te playen he.
en moeten de mannen hun eer niet bewaren, ik heb geen respect voor een man die met iedereen het bed induikt...

misschien zijn de mannen wel de "goedkope sletjes" en worden zij geplayt door de vrouwen...

16-09-2005, 21:41

Citaat door Borgerhoutgirl:
Men zegt vaak dat bijna alle marokkaanse jongens players zijn.
Ik ben het er dus niet met ze eens. Ik zeg niet dat er geen zijn maar niet per se marokkanen. Er zijn ook belgische en nederlandse players.
Maar moehim de jongens hier in borgerhout zijn echte schatten. Tenzij je zelf wilt dat ze je lastig vallen. En ik vind dat ze hier voor mij echt respect hebben.
hhaha
volgens mij kennen die ventjes in borgerhout vooral je broers/neven
van 2.5 m breed


16-09-2005, 21:42
shit onderwerpen ...

Pagina's : [1] 2