Bekijk volle/desktop versie : Ruggeprik????



14-09-2005, 14:05
Ladies

ik krijg een kijkoperatie in mijn baarmoeder, nu kan ik kiezen tussen een gehele narcose of ruggeprik.
Ik wil voor de ruggeprik kiezen omdat ik al een paar keer onder narcose geweest ben maar ben er wel wat huiverig voor. Het lijkt me zo eng.

Wie heeft wel eens zo'n ruggeprik gehad???

14-09-2005, 14:08



Citaat door Selly:
Ladies

ik krijg een kijkoperatie in mijn baarmoeder, nu kan ik kiezen tussen een gehele narcose of ruggeprik.
Ik wil voor de ruggeprik kiezen omdat ik al een paar keer onder narcose geweest ben maar ben er wel wat huiverig voor. Het lijkt me zo eng.

Wie heeft wel eens zo'n ruggeprik gehad???
ik heb een ruggeprik gehad en hij is opzich niet pijnlijk, maar je moet stil zitten
dat ging wel moeilijk, maar je voelt die prik echt langs je botten gaan...
ik zou toch voor narcose gaan heb ik alsnog gedaan na die rugenprik

14-09-2005, 14:26
Ruggeprik lijkt me beter hoor. Waarom helemaal laten verdoven als het ook voor de helft kan Ik vond het helemaal niet pijnlijk en ik ben liever half aanwezig dan helemaal weg

Succes ermee en Insha`Allah komt alles goed.

14-09-2005, 16:19
Nee heb liever narcose!

14-09-2005, 16:19


De ruggenprik is niet zo erg pijnlijk, alleen stil blijven zitten als ze hem prikken is vervelend en de klachten die je er na aan over houd zijn ook niet leuk, zoals een slechte rug.. altijd pijn in je rug met de kou.
__________________________

14-09-2005, 16:52
hoi selly, ik vroeg mezelf ook af wat makkelijker is.

sinds de geboorte van adam heb ik bij mijn hechtingen een zwelling. ik had gewacht of het minder werd maar het werd steeds erger en nu moet ik vrijdag eraan geopereerd worden, en ik mocht kiezen tussen ruggenprik of onder narcose.

ik koos voor ruggenprik, want de arts zei dat je dan langer verdooft bent erna en dan pas na paar uur pijnstillers krijgt, maar als je onder narcose gaat, verdwijnt de verdoving sneller.

maar nu...een buurvrouw van mijn ma heeft met geboorte van haar zoontje een ruggenprik gehad en is verkeerd geprikt waardoor ze nu nog last van haar rug heeft.... door haar raad mijn moeder het me af, ze is bang dat ik ook rugpijn blijf hebben

dus wil ik voor narcose kiezen, andere kant met een narcose zie je niks dus al die mensen om je heen en hoef je niet iets engs te zien....

ik weet zelf niet wat ik moet kiezen

14-09-2005, 17:00
Rzinia ook voor jou.
De ruggenprik is niet zo erg pijnlijk, alleen stil blijven zitten als ze hem prikken is vervelend en de klachten die je er na aan over houd zijn ook niet leuk, zoals een slechte rug.. altijd pijn in je rug met de kou.

14-09-2005, 17:02
wow dus toch.... ik ben er wel bang voor dan.... aangezien we in nederland wonen met zoveel kou

14-09-2005, 17:05
ja ik weet er alles van, heb een ruggenprik gehad.. dus mijn advies niet doen

14-09-2005, 17:38
dank je oemabdoellah, maar selly je vind een narcose niks, waarom eigelijk? ik heb het nooit gehad dus weet niet hoe het werkt

14-09-2005, 22:28
nou ik heb gehoord dat het slecht is voor je hersenen, je concentratievermogen wordt er minder door. Eentje maakt niet zoveel uit maar ik heb er al 2 kort na elkaar gehad en nu dus weer. De laatste keer dat ik wakker werd uit die narcose had ik een enorme spierpijn en in mijn nek. Voor die stijve nek wordt ik nu nog steeds behandeld. Ik weet niet wat ze toen hebben gedaan, of ze me in een verkeerde houding hebben gelegd. Zoals iemand hierboven zei, met ruggeprik blijf je er tenminste bij maar daar heb ik dus ook van gehoord dat je daar een vervelende pijn van in je rug krijgt.

Zoals ik de berichtjes lees, ga ik wel sterker neigen naar de keus voor narcose. Die slaap is wel heerlijk vind ik, je hoeft nergens aan te denken, een heerlijke dromeloze put waarin je verzinkt.

Rzinia ik zou in jouw geval wel kiezen voor een narcose joh, waarom pijn lijden als het (nog) niet hoeft. Vooral als het pas de eerste keer is dat je onder narcose gaat.
Succes in ieder geval vrijdag!!

14-09-2005, 22:34
Ik zou ook voor narcose gaan.

14-09-2005, 22:55


dank je sally, ook voor je info inderdaad ik heb het nooit eerder gehad dus dat word het. is namelijk ook de eerste keer