Bekijk volle/desktop versie : Het scheren ...



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2003, 20:12

Citaat door samira321:
als ik mijn vagina bij scheer krijg ik die dagen erna pukkeltjes langs mijn bikinilijn ik wil graag weten of hier een oplossing voor is en of meer meiden dat hebben . ik zit hier erg mee..

serieuze reacties graag
.

03-04-2003, 21:40





I'M KIDDING GIRL......

03-04-2003, 22:18
moet je je eigen scheermesjes maar gebruiken en niet die van je broertje

03-04-2003, 23:23
Pak gillette mach XR-Z spectrum analyzer geval.

En je weet wel ..uitkijken dat je, je eigen niet besnijdt anders keer je straks nog tegen de ISLAM!


NEXT!

04-04-2003, 01:22



Citaat:
Origineel gepost door samira321
als ik mijn vagina bij scheer krijg ik die dagen erna pukkeltjes langs mijn bikinilijn ik wil graag weten of hier een oplossing voor is en of meer meiden dat hebben . ik zit hier erg mee..

serieuze reacties graag
ik had ergens gelezen dat je een bepaalde zalf of olie kan gebruiken daarvoor (dat moet je na het scheren er op smeren)
dat spul is verkrijgbaar bij de apotheek en drogist.(moet je daar maar ff vragen)
Ik weet niet hoe het heet.

succes

04-04-2003, 01:57

Citaat:
Origineel gepost door PUNJABI
ik scheer altijd schapen in india ze hebben er nooit last van dus ja ik kan je zeker helpen ok laterz

04-04-2003, 10:18
Haha wat een lol)))))))

04-04-2003, 14:57
wat een gek onderwerp zeg. meid, probeer eens te harsen ofzo
komen de haartjes ook zachter en minder terug
good luck!

04-04-2003, 14:59
henna harsen? themshoont je bent gek zeker? je benen en dergelijke tot daar toe... maar harsen ? op die plek?

baby is you nuts?

04-04-2003, 15:03
kan imean dmij ook helpen met het scheren, want ik haat die jeuk die erna komt , dan moet ik steeds krabben en das geen mooi gezicht

04-04-2003, 15:04
maar effe serieus zal ik jullie mijn beste advies geven???

hierkomt ie, voor advies kan je altidj bij mij terecht

Veel jongens en meisjes scheren hun schaamhaar omdat ze dit mooier vinden. Maar rode bultjes en ingegroeide haren verpesten vaak het resultaat. Over de beste methode lopen de meningen uiteen. Ik geef wat tips, maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou werkt.
· Neem vooraf een warm bad of een hete douche.
· Koel de plek af die je wilt scheren.
· Gebruik scheerschuim (niet het schuim of gel dat is bedoeld voor gezichtshaar bij mannen!)
· Gebruik elke keer een nieuw scheermesje.
· Scheer met de haarrichting mee. Dat verkleint de kans op rode bultjes, ingegroeide haren en een branderig gevoel. Een nadeel is dat het huidoppervlak iets minder glad wordt dan als je tegen de haarrichting in scheert. Je kunt het ook combineren: de eerste keer met de haarrichting mee, de tweede keer er tegen in.
· Ga niet vaker dan twee keer over hetzelfde stukje huid. Zo voorkom je irritaties

04-04-2003, 15:56

Citaat:
Origineel gepost door Henna
wat een gek onderwerp zeg. meid, probeer eens te harsen ofzo
komen de haartjes ook zachter en minder terug
good luck!
wat is er zo gek aan dit onderwerp?

05-04-2003, 23:24


zo heey adamx ik denk dat samira tevreden met je is, en sara zena er is niets geks aan dit onderwerp de ene kan er over praten en de ander helemaal niet, dus neem henna niets kwalijk.

yasminne

05-04-2003, 23:41
graag gedaan dames
AdamX at your service

06-04-2003, 16:51
van veet en strep hebbe ze toch veel zooi..misschien is da iets!

Pagina's : [1] 2 3