Bekijk volle/desktop versie : jeugd !!!



Pagina's : [1] 2

14-09-2005, 11:00
toen ik klijn was had ik nooit van die spelletjes weleens speelgoed mar egte spelletjes had ik nooit en ik had zowieso niemand om die spelletjes mee te spelen en ik was altijd zo jaloers op mn vriendinnetjes die werden voor gelezen door hun ouders en spelletjes kregen en die aandacht kregen van hun ouders !!1
vroeger had ik niet zo een heel groot probleem daarme mar nu komt het allemaal omhoog en vind ik het erg nu begin ik voorleesboekjes te kopen ( ik lees ze niet hoor maar gewoon zodat ik ze in ieder geval heb ) ik koop speelgoed dat ik vroeger nooit heb gehad gewoon om van die frustratie af te komen


klinkt dat raar ???

14-09-2005, 11:20



Citaat door honey101:
toen ik klijn was had ik nooit van die spelletjes weleens speelgoed mar egte spelletjes had ik nooit en ik had zowieso niemand om die spelletjes mee te spelen en ik was altijd zo jaloers op mn vriendinnetjes die werden voor gelezen door hun ouders en spelletjes kregen en die aandacht kregen van hun ouders !!1
vroeger had ik niet zo een heel groot probleem daarme mar nu komt het allemaal omhoog en vind ik het erg nu begin ik voorleesboekjes te kopen ( ik lees ze niet hoor maar gewoon zodat ik ze in ieder geval heb ) ik koop speelgoed dat ik vroeger nooit heb gehad gewoon om van die frustratie af te komen


klinkt dat raar ???
hahahhha, je bent niet de enige die geen speelgoed kreeg.. ik jatte ze van mijn zogenaamde nederlandse vriendinne

14-09-2005, 11:24

Citaat door honey101:
toen ik klijn was had ik nooit van die spelletjes weleens speelgoed mar egte spelletjes had ik nooit en ik had zowieso niemand om die spelletjes mee te spelen en ik was altijd zo jaloers op mn vriendinnetjes die werden voor gelezen door hun ouders en spelletjes kregen en die aandacht kregen van hun ouders !!1
vroeger had ik niet zo een heel groot probleem daarme mar nu komt het allemaal omhoog en vind ik het erg nu begin ik voorleesboekjes te kopen ( ik lees ze niet hoor maar gewoon zodat ik ze in ieder geval heb ) ik koop speelgoed dat ik vroeger nooit heb gehad gewoon om van die frustratie af te komen


klinkt dat raar ???
Meskiena, ewa jah je kan de schade nu nog inhalen. Ik ken ook een meisje die dat had, nu is ze getrouwd en heeft ze een baby van 2 mnd WAAR ZE OVERDREVEN VEEL SPEELGOED VOOR HEEFT GEKOCHT, majah....dus zo kan het ook..

14-09-2005, 11:26

Citaat door honey101:
toen ik klijn was had ik nooit van die spelletjes weleens speelgoed mar egte spelletjes had ik nooit en ik had zowieso niemand om die spelletjes mee te spelen en ik was altijd zo jaloers op mn vriendinnetjes die werden voor gelezen door hun ouders en spelletjes kregen en die aandacht kregen van hun ouders !!1vroeger had ik niet zo een heel groot probleem daarme mar nu komt het allemaal omhoog en vind ik het erg nu begin ik voorleesboekjes te kopen ( ik lees ze niet hoor maar gewoon zodat ik ze in ieder geval heb ) ik koop speelgoed dat ik vroeger nooit heb gehad gewoon om van die frustratie af te komen


klinkt dat raar ???
Ik denk niet dat het hier om de speelgoed gaat maar eerder aan het gebrek aan aandacht...Maar ja ik gis ook maar...
Wij hebben thuis ook nooit speelgoed gehad, maar we verzonnen altijd vreemde spelletjes met ons viertjes en was altijd heel gezellig daar heb je geen speelgoed vor nodig, alleen een beetje fantasie...

14-09-2005, 11:30


Muhahahahaha...

14-09-2005, 12:01

Citaat door HaagseHafida:
Ik denk niet dat het hier om de speelgoed gaat maar eerder aan het gebrek aan aandacht...Maar ja ik gis ook maar...
Wij hebben thuis ook nooit speelgoed gehad, maar we verzonnen altijd vreemde spelletjes met ons viertjes en was altijd heel gezellig daar heb je geen speelgoed vor nodig, alleen een beetje fantasie...
komt me bekent voor wij kregen wel speelgoed maar niet zo veel als nsara dus gingen we bepaalde spulletjes in huis een prijs opplakken en zo verzamelen en zo hadden we ons 'winkeltje' en kwamen mijn zusje en broer 'inkopen' doen

14-09-2005, 12:05
Is marokko.nl een goedkopere manier van psychiatrische hulp ofzo??!

14-09-2005, 12:06

Citaat door honey101:
toen ik klijn was had ik nooit van die spelletjes weleens speelgoed mar egte spelletjes had ik nooit en ik had zowieso niemand om die spelletjes mee te spelen en ik was altijd zo jaloers op mn vriendinnetjes die werden voor gelezen door hun ouders en spelletjes kregen en die aandacht kregen van hun ouders !!1
vroeger had ik niet zo een heel groot probleem daarme mar nu komt het allemaal omhoog en vind ik het erg nu begin ik voorleesboekjes te kopen ( ik lees ze niet hoor maar gewoon zodat ik ze in ieder geval heb ) ik koop speelgoed dat ik vroeger nooit heb gehad gewoon om van die frustratie af te komen


klinkt dat raar ???
Dus nu zit jij op je kamertje met 2 poppetjes te spelen en hoge stemmetjes na te doen?

Ik heb ook nooit speelgoed gehad, maar mijn jeugd is beter geweest dan die van andere. Wij zorgden dat we wat leuks te doen hadden, duur speelgoed heb je nooit nodig gehad. Waarschijnlijk ben je vroeger een eenling geweest, dan begrijp ik wel dat je naar spelletjes verlangt.

14-09-2005, 18:13

Citaat door Refk_83:
Dus nu zit jij op je kamertje met 2 poppetjes te spelen en hoge stemmetjes na te doen?

Ik heb ook nooit speelgoed gehad, maar mijn jeugd is beter geweest dan die van andere. Wij zorgden dat we wat leuks te doen hadden, duur speelgoed heb je nooit nodig gehad. Waarschijnlijk ben je vroeger een eenling geweest, dan begrijp ik wel dat je naar spelletjes verlangt.
jah klopt het gaat mij niet om de speelgoed maar op de spelletjes doen enzo en voorlezen en dat je ouders je over hoorde als je een "toets " had !! dat heb ik vroeger nooit gehad

14-09-2005, 18:17

Citaat door honey101:
jah klopt het gaat mij niet om de speelgoed maar op de spelletjes doen enzo en voorlezen en dat je ouders je over hoorde als je een "toets " had !! dat heb ik vroeger nooit gehad
ja...de tijd kun je niet meer terugdraaien, je kunt jezelf misschien alleen maar voornemen het bij jou kinderen anders te doen?

14-09-2005, 18:19
Typisch


Veel succes meissie!

14-09-2005, 18:20
Ik was juist vroeger het lievelingetje thuis & kreeg alle nieuwe speelgoed die ik op tv zag.

& al myn vriendinnetjes op school waren jaloers & maakten het opzettelyk kapot & dan ging ik aan hun haar trekken als straf.

Was jij ook zo stout door een andere zn speelgoed kapot te maken?

14-09-2005, 18:33



Citaat door Naughty:
Ik was juist vroeger het lievelingetje thuis & kreeg alle nieuwe speelgoed die ik op tv zag.

& al myn vriendinnetjes op school waren jaloers & maakten het opzettelyk kapot & dan ging ik aan hun haar trekken als straf.

Was jij ook zo stout door een andere zn speelgoed kapot te maken?
hahahha nee dat deed ik niet van mensen op school ik was vroeger juist een heel verlegen en stil meisje

14-09-2005, 18:34

Citaat door Miss9:
ja...de tijd kun je niet meer terugdraaien, je kunt jezelf misschien alleen maar voornemen het bij jou kinderen anders te doen?
jah dat neem ik me al heel lang voor als klijn kind al dagt ik als ik later kinderen heb zal ik ze zeker heel anders opvoeden dan mijn ouders hebben gedaan

14-09-2005, 18:34
Waarom kreeg jij nooit speelgoed?


Citaat door honey101:
hahahha nee dat deed ik niet van mensen op school ik was vroeger juist een heel verlegen en stil meisje

Pagina's : [1] 2