Bekijk volle/desktop versie : Steun Donner in aanpak computercriminaliteit



Pagina's : [1] 2 3

14-09-2005, 08:16
Steun aanpak computercriminaliteit
Een meerderheid in de Tweede Kamer steunt de plannen van minister Donner van Justitie om computercriminaliteit harder aan te pakken.
Celstraffen
Dat bleek uit een debat over de wetsvoorstellen daartoe. Volgens de plannen kunnen mensen die opzettelijk een computer van een ander binnendringen een jaar celstraf krijgen. Als ze ook nog informatie stelen, riskeren ze vier jaar cel.
Virussen en spam
Verspreiders van virussen of ongewenste e-mail (spam) kunnen een jaar cel krijgen. Justitie en politie krijgen ook meer bevoegdheden om computercriminaliteit te bestrijden.
[URL=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/14/binnenland/0914_0645_computercriminaliteit.xml]Lees verder + vide0[/URL]

14-09-2005, 10:49


De boom in met Donner.Laat ie eerst z'n eigen domme fouten maar eens oplossen.De randdebiel.

14-09-2005, 11:59

Citaat door Einherjer:
De boom in met Donner.Laat ie eerst z'n eigen domme fouten maar eens oplossen.De randdebiel.
k had eigelijk verwacht dat jij hem hierin wel zou steunen en die foutjes van hem worden rimpelloos glad gestreken

14-09-2005, 12:05

Citaat door rikus:
k had eigelijk verwacht dat jij hem hierin wel zou steunen en die foutjes van hem worden rimpelloos glad gestreken

hehe..wat denk jezelf..Ik download en brand zelf megaveel dvd's.ksssssst..ga fietsen stelen Donner..hehehe

14-09-2005, 12:17



Citaat door Einherjer:
hehe..wat denk jezelf..Ik download en brand zelf megaveel dvd's.ksssssst..ga fietsen stelen Donner..hehehe
Haha ook hier komt iets om de hoek kijken wat boven het allegemeen beoang staat

14-09-2005, 14:01
is het downloaden van muziek en films ook computercriminaliteit nee toch dat is een andere strafbaar feit

14-09-2005, 14:05

Citaat door 3ir_ana:
is het downloaden van muziek en films ook computercriminaliteit nee toch dat is een andere strafbaar feit

Tis verboden..hehe.Heb er vierkant lak aan.

14-09-2005, 14:08

Citaat door 3ir_ana:
is het downloaden van muziek en films ook computercriminaliteit nee toch dat is een andere strafbaar feit
Ja hoor ik heb een geregistreerd copiright en als je kunt aantonen dat iemand iets van je kopieerd zonder je toestemming dan is dat strafbaar, met tekst lukt dat heel moeilijk als je enkele woorden veranderd dan is het niet te bewijzen

14-09-2005, 14:11

Citaat door Einherjer:
Tis verboden..hehe.Heb er vierkant lak aan.
Niet op de crime tour gaan maatje

14-09-2005, 14:15

Citaat door Einherjer:
Tis verboden..hehe.Heb er vierkant lak aan.
hmm dus we kunnen worden vervolgd

14-09-2005, 14:16

Citaat door rikus:
Ja hoor ik heb een geregistreerd copiright en als je kunt aantonen dat iemand iets van je kopieerd zonder je toestemming dan is dat strafbaar, met tekst lukt dat heel moeilijk als je enkele woorden veranderd dan is het niet te bewijzen
oeff dan heb ik erg veel strafbare feiten gepleegd

14-09-2005, 14:30

Citaat door 3ir_ana:
oeff dan heb ik erg veel strafbare feiten gepleegd
Wist wel dat je soms een beetje stout was Maar het zal allemaal meevallen hoor, alleen je moet realistich denken, het is een aanloop naar iets, ze kunne alles zien wat naar je ip gaat en neem van mij maar aan dat daar binnen afzienbare tijd gewoon een kassa tussen staat en je moet dokken, ik heb altijd dat soort voorbereidende dingen direct door

14-09-2005, 14:33



Citaat door rikus:
Wist wel dat je soms een beetje stout was Maar het zal allemaal meevallen hoor, alleen je moet realistich denken, het is een aanloop naar iets, ze kunne alles zien wat naar je ip gaat en neem van mij maar aan dat daar binnen afzienbare tijd gewoon een kassa tussen staat en je moet dokken, ik heb altijd dat soort voorbereidende dingen direct door
als ik zo thuis zo zijn in de computerwereld. Dan zou ik niet op mijn eigen ip alles downloaden

daar heb je andere oplossingen voor.

dan komt de kassa helemaal niet

14-09-2005, 14:43

Citaat door 3ir_ana:
hmm dus we kunnen worden vervolgd

Shit..jahh.Damnzz..wat nu?.Maken dat we wegkomen.

14-09-2005, 14:53

Citaat door Einherjer:
Shit..jahh.Damnzz..wat nu?.Maken dat we wegkomen.
we kunnen voor ontoerekeningsvatbaar spelen

hmmm nee inderdaad weggaan

Pagina's : [1] 2 3