Bekijk volle/desktop versie : (heel veel) foto's uit Irak: topje van de ijsberg



Pagina's : [1] 2

03-04-2003, 17:41
http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm

ik heb geen commentaar

03-04-2003, 18:06


tuiten met tranen, en ik zit op mijn werk!!!!! Had ik maar niet gekeken....

x

03-04-2003, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door smartie
tuiten met tranen, en ik zit op mijn werk!!!!! Had ik maar niet gekeken....

x
ik dacht dat je werkloos/onopgeleid bent

maar je moet wel kijken. Anders weet je helemaal niet wat daar gaande is. We moeten eigenlijk veel meer doen dan alleen kijken, maar ja . . . . . .

03-04-2003, 18:21
heb deze 2 foto;s uit die site gekozen, er zijn nog meer die ik niet zo snel zal vergeten, maar deze 2 foto's heb ik live gezien op aljazeera met geluid.......

de eerste foto foto van ene man die zijn vader, moeder, 2 broers , z'n vrouw en 6 kinderen verloor

en dan vraagt amerika zich af waarom er aanslagen wordne gepleegd in amerika, zien ze niet wat ze met de mensen op de wereld doen



deze 2de foto spreekt vorzich, een kleine meisje met angst in haar ogen, die niet begrijpt wat eraan de hand is en waarom ze moet vluchten!!!!!!!!



Allahoma zalzil amerika

03-04-2003, 21:01


Wat een hel, en dat door machtsbeluste mannen met een grote bek

03-04-2003, 21:36
Ya rab. Dit een gewoon schandalig. Dat honden zoals pista dit kunnen goed keuren. Ik hoop dat zij die dit goed keuren zelf en hun kinderen het zelfde lot tegemoed gaan. Ik hoop dat zij levend zullen verbranden. En eeuwig zullen branden in de hel.

03-04-2003, 21:40
Wees maar blij dat je hier nog kennis van kan nemen. Dat je het weet en dat jeje verontwaardiging over kan uitspreken, je er boos over kan zijn.

Er gebeurden ook dingen in Irak waar Geen foto's van gemaakt werden, die dus ook niet te zien waren op het internet, en waar geen krantenartikelen over verschenen, en waar je je ook niet boos over kan maken...

maar...



zijn die dingen dan ook niet gebeurd?

04-04-2003, 10:18
necromancer

Yep, en we vergeten voor het gemak even de chaldeers en de orthodoxen, (toch zo'n 10 % van de bevolking van Irak). Misschien dat je kunt zeggen dat de MENS slachtoffer is van zichzelf. En of hij of zij nou moslim is, daar kijkt een kruisraket echt niet naar...


Wat heerlijk toch he, die onderbuikgevoelens. Met z'n allen tegen arme ikke...Hoe durven ze...

04-04-2003, 10:39

Citaat:
Origineel gepost door doc25
ik dacht dat je werkloos/onopgeleid bent

maar je moet wel kijken. Anders weet je helemaal niet wat daar gaande is. We moeten eigenlijk veel meer doen dan alleen kijken, maar ja . . . . . .
Ik ben hoger opgeleid dan jij en je hele familie bijelkaar, maar dat hoef ik hier niet vermelden..... ik weet dondersgoed wat daar gaande is. Dus ga die bullshit die ik hier ingevuld heb niet relateren aan of ik wel of niet gekeken heb .......

ik kan niet meer doen dan kijken, HELAAS!! Ik zou zeggen zehma dokter25 pak het vliegtuig en GA HELPEN MET JE GROTE SMOEL!!!!!!!!!



04-04-2003, 10:53

Citaat:
Origineel gepost door smartie2
you go girl
ik zal je zeker helpen
big kiss for you
hahaha
zoekt die problemen
met zijn stomme foto's



BIG KISS BACK, BRO


04-04-2003, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door smartie
Ik ben hoger opgeleid dan jij en je hele familie bijelkaar, maar dat hoef ik hier niet vermelden..... ik weet dondersgoed wat daar gaande is. Dus ga die bullshit die ik hier ingevuld heb niet relateren aan of ik wel of niet gekeken heb .......

ik kan niet meer doen dan kijken, HELAAS!! Ik zou zeggen zehma dokter25 pak het vliegtuig en GA HELPEN MET JE GROTE SMOEL!!!!!!!!!


sjeeeeeeees wat reageer jij fel zeg !!!
ik maakte een grap over die opleiding/werkloos omdat het in je profiel staat !!!

En ik weet zeker dat je niet hoger opgeleid bent dan mij en mijn hele familie bij elkaar.

N.B. waarom betrek je mijn familie erbij ?

04-04-2003, 18:06
laten we on-topic blijven.

waarom laat niemand hier fotos zien van irakezen die gedood zijn door saddams gifgas? de lijken die de opstand niet overleeft hebben?
de gemartelde slachtoffers van zijn regime? de verkrachte vrouwen en kinderen van irak? zijn dat niet ook jullie broeders en zusters?
waarom laat niemand die hier zien en waarom huilen jullie niet daarom?
wat er met hen gebeurd is is nog duizend maal erger dan wat de slachtoffers van deze oorlog moeten meemaken.
de slachtoffers van deze oorlog hebben tenminste nog het 'geluk' van een snelle dood! de slachtoffers van saddam niet! heb je enig idee hoe lang het duurt voordat iemand dood gaat aan klappen die er alleen op gericht zijn zoveel mogelijk pijn te veroorzaken? weet je hoe het voelt als je een stekker in je xxxx geduwd krijgt en de stroom wordt aangezet? heb je wel eens je knieschijven kapot geschoten gehad? weet je hoe het voelt als je met een gasbrander wordt bewerkt? heb je enig idee hoe het voelt als je je lichaam voelt branden door zenuwgas? HEBBEN JULLIE DAAR ENIG IDEE VAN?
WAAROM LATEN JULLIE DAT DAN NIET ZIEN OP FOTOS EN BEDENK DAN WAT ERGER IS? DAT OF EEN AMERIKAANS BOMBARDEMENT?

wat me steeds opnieuw opvalt hier, is dat jullie alleen maar zien wat jullie willen zien!
denk na!

04-04-2003, 18:18


Realkeeper wordt toch eens wakker!!

04-04-2003, 19:54
wat maakt dat nou uit?
dat verandert helemaal niets aan de betekenis van mijn statement.
zouden iemand nou voor een keer gewoon eens inhoudelijk kunnen reageren ipv altijd er om heen te draaien?
dat zou wel prettig zijn. het enige wat ik hier op dit forum ontmoet is ontkenning en haat tegen de westerse wereld.
je gaat me toch niet vertellen dat dat het enige is wat marokko te bieden heeft.
IEMAND MOET TOCH IN STAAT ZIJN EEN ZINNIGE REACTIE OP MIJN STATEMENT TE MAKEN?

04-04-2003, 20:03

Citaat:
Origineel gepost door doc25
http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm

ik heb geen commentaar
Ik durf niet te kijken

Pagina's : [1] 2