Bekijk volle/desktop versie : binnekort ramadan



Pagina's : [1] 2 3

13-09-2005, 20:54
wie heeft er ook zó een zin in

13-09-2005, 21:58


wanneer juist?

13-09-2005, 22:44
ik heb er wel zin in maar andere kant gaat hel wel een zware maand worden.
vroeg opstaan werken en zo, alles gaat gewoon door.


allah zal ons de kracht geven om te vasten inshallah.

14-09-2005, 01:32

Citaat door naimia:
ik heb er wel zin in maar andere kant gaat hel wel een zware maand worden.
vroeg opstaan werken en zo, alles gaat gewoon door.


allah zal ons de kracht geven om te vasten inshallah.
vind ik juist leuk, dat vroeg opstaan enzo

14-09-2005, 02:06


Welke allah!!?? Heb heel m'n leven niks gemerkt van god!! Waarom zou ik iets terugdoen, dan hetzelfde, ook niks!!!!! Ben m'n geloof al een aantal jaren geleden verloren, als er een god zou zijn zou ik t wel gemerkt hebben.

14-09-2005, 02:42

Citaat door Redneck:
Welke allah!!?? Heb heel m'n leven niks gemerkt van god!! Waarom zou ik iets terugdoen, dan hetzelfde, ook niks!!!!! Ben m'n geloof al een aantal jaren geleden verloren, als er een god zou zijn zou ik t wel gemerkt hebben.
Merk je wel als je je graf ingaat vriend..

14-09-2005, 12:19
jah zekers
de mooie heilige maand
wie niet

14-09-2005, 12:30

Citaat door Redneck:
Welke allah!!?? Heb heel m'n leven niks gemerkt van god!! Waarom zou ik iets terugdoen, dan hetzelfde, ook niks!!!!! Ben m'n geloof al een aantal jaren geleden verloren, als er een god zou zijn zou ik t wel gemerkt hebben.
Blijkbaar heb je veel meegemaakt. Je vergeet dat Allah swt je heeft getest. Het hele leven is een test. Weet dat Alah swt met de geduldigen is; Ina Allah ma3a sabirien.
Al kom je in een situatie terecht waar het onmogelijk blijkt uit te komen...heb sbar want Allah swt geeft je de kracht en uiteindelijk het licht om uit die situatie te komen.

14-09-2005, 13:20
Ik heb er echt zin in!
Ik weet het niet, in die maand voel ik me zo dicht bij Allah. Ik voel dan echt die warmte en liefde. Soub7anAllah. Was het maar altijd ramadan.
En de honger? Die voel ik niet eens meer...

14-09-2005, 13:24

Citaat door Redneck:
Welke allah!!?? Heb heel m'n leven niks gemerkt van god!! Waarom zou ik iets terugdoen, dan hetzelfde, ook niks!!!!! Ben m'n geloof al een aantal jaren geleden verloren, als er een god zou zijn zou ik t wel gemerkt hebben.
Onthoudt wel: Alleen als jij Allah aandacht schenkt, zal Hij jou ook aandacht schenken. Nu moet je voor jezelf uit gaan of je Hem die aandacht ook echt geschonken hebt. Aan je reactie te zien, ben je dus niet bereid om iets voor Hem terug te doen.
Het feit dat Hij ons een dak boven ons hoofd gegeven heeft is al 1 hele grote reden om hem te aanbidden! Dan hoef ik de andere redenen niet eens op te sommen.

14-09-2005, 14:04
ik doe altijd met plezier mee aan de ramadan, maar sinds een aantal jaar heb ik niet het gevoel van JOEPIE Ramadan. Heel de sfeer heerst er niet.

Misschien komt het mede doordat wij thuis bijna nooit gezamelijk eten. In heel de maand is het denk ik een dag of 4 ofzo. Het is me te gewoon geworden.

14-09-2005, 14:11

Citaat door criminal:
wie heeft er ook zó een zin in
assalam aleykoum

ik hou gewoon van deze periode...

Anjali

14-09-2005, 14:31


heerlijk shabakia harira

tarawih achter de imaam tot hij klaar is

s'oçhtends vroeg een paar vrijwillige gebeden

daarna lekker eten tanden poetsen en naar de moskee en

dan naar je werk/school uitleggen aan je collega's waarom je vast

soms doen ze zelfs mee en op het eind ied fitr

dan denk ik altijd dat was snel een flits

dat vind ik het mooiste aan de heilige maand ramadan

maar er zijn ook bepaalde gevoelens die moielijk uit te leggen zijn

dat ervaar je alleen maar als je positief kijkt naar de ramadan

14-09-2005, 16:22
Me Too!!!! Ik ga 2 weken in Praag ramadan houden

14-09-2005, 16:38

Citaat door Redneck:
Welke allah!!?? Heb heel m'n leven niks gemerkt van god!! Waarom zou ik iets terugdoen, dan hetzelfde, ook niks!!!!! Ben m'n geloof al een aantal jaren geleden verloren, als er een god zou zijn zou ik t wel gemerkt hebben.
Je zult het merken jongen...

En spijt zal dan niet baten....

Pagina's : [1] 2 3