Bekijk volle/desktop versie : waarom is elhamdaoui vergeten door zaki???



Pagina's : [1] 2

12-09-2005, 00:15
zaki vergeet veel spelers en de belangerijkste vind ik dan toch mounir elhamdaoui!!!

een spits die sinds hij naar engeland is verhuisd opeens veel sterker is geworden maar nog niets van zijn mooie techniek heeft verloren en dat is gewoon klasse

dit seizoen krijgt hij hopelijk een kans van jol en breekt ie ook door in de marokkaanse selectie!!!!

kijk eens aan wat voor een techniek die man heeft http://media.putfile.com/hamflick

12-09-2005, 02:15


hij vergeet wel meerder spelers hoe kan je nou een speler als boulahrouz nou nooit selecteren en nu heeft nederland hem hoe dom kan je zijn damnnnnnnnnn

12-09-2005, 08:14
je moet wel ballen hebben om die truc te doen.

12-09-2005, 10:13

Citaat door MTIWIA_IKRAM:
hij vergeet wel meerder spelers hoe kan je nou een speler als boulahrouz nou nooit selecteren en nu heeft nederland hem hoe dom kan je zijn damnnnnnnnnn
trouwens boelaroz gaat vanavond op tv uitleggen waarom hij voor ned speelt ipv maroc.
checkhttp://forums.marokko.nl/showthread.php?t=672012

12-09-2005, 16:08



Citaat door MTIWIA_IKRAM:
hij vergeet wel meerder spelers hoe kan je nou een speler als boulahrouz nou nooit selecteren en nu heeft nederland hem hoe dom kan je zijn damnnnnnnnnn
geloof me ook al had zaki boulahrouz geselecteerd zou ie toch weigeren!!!! je hebt gewoon verkaaste marokkanen en echte marokkanen en echte marokkanen zijn spelers als boussoufa die nederland weigert en wil wachten totdat zaki hem selecteert en het zelfde geldt voor houri die frankerijk en tunesie weigert om te wachten op een oproep van zaki en dan heb je ook nog kribib bij bolton wanderers!!!

keesje boulahrouz speelde bij rkc en dan denkt ie dat zaki hem gaat oproepen


het is een hele goeie verdediger maar youssef rabeh is veel beter

12-09-2005, 16:09
ik wil net zeggen, We zijn geen armenie dat wij spelers op stellen van die hun plaats nog niet hebben bij hun club

El hamdaoui is een hele Goede speler, maar zolang hij niet zijn debuut heeft gemaakt in de engelse competitie en regelmatig speelt. Kan hij in mijn ogen niet spelen..

12-09-2005, 16:10

Citaat door moes_moeilijk:
chamakh en boussaboun zijn beter dan el hamdaoui en spelen regelmatig bij hun clubs, vandaar dat el hamdaoui er niet bij zit. klinkt logisch toch
elhamdaoui is een scorende spits en dat kun je niet zeggen van chamakh en daarom vind ik dat elhamdaoui erbij hoort

12-09-2005, 16:11

Citaat:
geloof me ook al had zaki boulahrouz geselecteerd zou ie toch weigeren!!!! je hebt gewoon verkaaste marokkanen en echte marokkanen en echte marokkanen zijn spelers als boussoufa die nederland weigert en wil wachten totdat zaki hem selecteert en het zelfde geldt voor houri die frankerijk en tunesie weigert om te wachten op een oproep van zaki en dan heb je ook nog kribib bij bolton wanderers!!!
Wie is houri.. Ik ken wel Mehdi van Marseille.. Die half Marokkaan half Algerijns en in Frankrijk geboren.. Die alleen voor marokko wou spelen

12-09-2005, 18:20
precies echt gelijk heb je amstermoro.

Mounir is een talentvolle speler die zeker wel komt in de mountakhab, maar inshallah kwalificeert marokko zich voor het wk, want ik heb er echt een goed gevoel over dat als marokko zich plaats dat we zullen schitteren daar op het wk.

dan zie ik ook mounir in de basis bij tottenham H.

Yajour naar een goede club
Boussoufa zal ook wel ze kans krijgen
Affelay zal hoop ik voor Marokko kiezen
Kaboul heeft zelf gezegd dat de kans groot is dat hij voor marokko kiest
Rabeh zit nu in Saoudi Arabie maar die zal ook wel na die 8maanden in europa komen.
Sami Houri zal met het 1e van St Ettiene spelen en ook dat is een topspeler die we kunnen gebruiken hij heeft zonder te twijfelen voor marokko gekozen.

Het is nog maar 1ding winnen in Rades en we zullen schiterren op de africa cup en het wk in duistland.

Ik denk dat dit ook veel gaat zeggen mocht marokko zich niet kwalificeren dan ben ik bang dat affelay en kaboul afhaken en dat zou zonde zijn.

12-09-2005, 18:20
El Hamdaoui moet eerst bewijzen dat hij bij een goede club ook kan scoren, bij Exelsior scoren is heel wat anders dan bij Tottenham waar hij geen eens op de bank zit.

12-09-2005, 18:29
Dat was met Ahanfouf ook zo, iedereen hier maar roepen Ahanfouf moet bij Marokko spelen, nou sorry er lopen in de marokkaanse liga die weinig voorstelt betere spelers dan Ahanfouf als dat echt zijn niveau is wat hij tegen Botswana liet zien.

12-09-2005, 18:45
ik weet niet soms vind ik ahanfouf goed soms slecht hij is een echt een ballewachter vind ik ik heb liever boussabon in de basis dan ahanouf in denk aan een voorhoede met

Boussabon Chamakh Iajour(deze 3kunnen heel besslisned zijn in Rades en ze zijn in vorm, Chamakh mischien nog niet echt maar tegen marokko toont hij altijd inzet en Iajour is nu vaste kracht bij Raja en ook denk ik wanneer hij voor het Aelftal van Marokko uitkomt een toptransfer zal gaan maken die jongen heeft het gewoon en is een killer alleen mag hij wat minder vallen.

12-09-2005, 18:50


el hamdaoui moet inderdaad ze speelminuten eerst krijgen bij tottenham, voordat hij zich bij de selectie mag toevoegen. Maar dat zal snel gebeuren hij is nu ff niet fit, maar het zal niet lang meer duren voordat hij gewoon op z,n minst op de bank zit en bij zijn invalbeurten zal gaan bewijzen dat hij Basisplek waardig is. Ik vind hem echt wel beter dan Keane en Mido die Rasiak ken ik niet en daarom beoordeel ik hem ook niet. Ik weet niet in wat voor systeem ze spelen maar bij een 4-3-3 kan Mounir goed op spelen als linkseSpits.

12-09-2005, 21:21
WAAROM WAAROM VRAAGT IE ; omdat ZAKI een viezerik is: klaar

12-09-2005, 21:24
maar EL Hamdoui krijgt nog wel de kans joh let maar op k vind hem beter dan Affelay

Pagina's : [1] 2