Bekijk volle/desktop versie : brood bakken



11-09-2005, 22:10
dames

wie van jullie maakt zelf brood thuis en wie haalt het gewoon van de bakker.

wij halen het altijd van de bakker maar mijn man mist het soms wel, zelfgebakken brood van zijn mammie

maar ik heb amper tijd voor mezelf laat staan brood bakken dus als hij teveel zin heeft dan gaat hij het eten bij zijn ouders.


vertel, wie maakt er nog zelf brood thuis???

11-09-2005, 22:23


salaam alaykoum ,

ik koop ook brood van de bakker alleen in de ramadan want toch is zelfgemaakt brood lekkerder.Maar inshallah ga ik een kneedmachine kopen .dus wordt het vaker lekker brood .

wa salaam

11-09-2005, 22:31
Ik bak wel eens brood thuis... als ik een keer zin heb.. maar als ik het maak is het die dag op

11-09-2005, 22:47
Ik bak vaak zelf brood,ik maak vaak extra en vries het in....handig als ik onverwachts bezoek krijgt die willen alleen maar zelf gebakken brood.

11-09-2005, 22:48


mijn man vraagt ook soms of ik brood wil bakken want dat is beter dan de bakker en dat weet ik en maar ik heb totaal geen zin in om te bakken. Ik vind het gewoon veel werk, het deeg maken niet, maar je moet lang wachten tot het gebakken is in de oven voordat je de volgende weer in de oven moet doen dan sta ik daar maar de hele dag bezig voordat ze klaar zijn dan moet ik maar z'on brede oven kopen waar ze alledrie tegelijk in kunnen....

12-09-2005, 08:59
ik heb ze3ma een broodbakmachine gekocht.. dus ff snel gaan gebruiken iih
tegenwoordig weet je niet wat ze in brood uit de winkel gooien..

12-09-2005, 11:24
dus de meeste bakken toch nog brood, ik dacht dat het niet meer van deze tijd was maar ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen.

12-09-2005, 11:37

Citaat door achermijnpc:
dus de meeste bakken toch nog brood, ik dacht dat het niet meer van deze tijd was maar ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen.
ik heb gisteren nog brood gebakken. 4 mega grote tiesjniefin, en die waren me toch lekker .ik was gisteren in een lehrobiea /kampoe bui .heb ook nog eens takriesjd gemaakt.

12-09-2005, 11:40
wat lekker seg

ik mis mijn mammie's brood en dan met brood erin, mmmmm

12-09-2005, 11:44

Citaat door achermijnpc:
wat lekker seg

ik mis mijn mammie's brood en dan met brood erin, mmmmm
boter en wat dacht je van zied de zitoen ook ook lekker om te soppen alleen mijn maag kan daar niet altijd tegen

12-09-2005, 11:54
mijn ma maakt dat nog af en toe.....en dan de laatste doet ze geitenkaas op , speciaal voor mij....soooo lekker..

12-09-2005, 11:55
wij kopen ook brood uit de winkel.
maar ik mis de huisgemaakte brood wel was van plan
was van plan om in de ramadan weer te beginnen met brood te maken, tashnift

12-09-2005, 11:56


Kopen,......

Geen tijd om te bakken......

12-09-2005, 11:59
wij bakken het nog zelf thuis.............het blijft het lekkerst.

persoonlijk vind ik die turkse broden niet eens zo lekker

12-09-2005, 12:10

Citaat door lilchakir:
boter en wat dacht je van zied de zitoen ook ook lekker om te soppen alleen mijn maag kan daar niet altijd tegen
klopt was spelfout , echt lekker, met zied de zitoen is het ook heel lekker