Bekijk volle/desktop versie : Wat voor kleur takschieta vinden jullie mooi.



11-09-2005, 21:34
Nou meiden noem effe op wat voor kleuren jullie mooi
vinden in een takschieta of kaftan.

Je mag ook combinatie kleuren opnoemen en ook wat voor soort stijl.
Is leuk om effe te weten.

Veel liefs,

11-09-2005, 21:36


Ik wil graag een jurk met bruin, goud en beige tinten,........
Lijkt mij zo stijlvollllll......inshallah volgend jaar laten maken in marokko.

12-09-2005, 11:31
Niemand????

12-09-2005, 15:08
Is er niemand die haar mening effe wil geven???


12-09-2005, 15:45


ik weet niet wat ik heb tegenwoordig maar ik vind de kleur lichtgroen heel mooi voor een tachita of anders baby blauw

12-09-2005, 16:15
ik weet niet precies wat voor kleur ik loop meestal in marokko op die grote markt waar se stof verkopen in tetouan in de stad en dar sie ik dan stof en dan denk ik van damn die moet ik hebben dus het is niet dat ik een kleur mooi vind ofsoo

12-09-2005, 16:51

Citaat door achermijnpc:
ik weet niet wat ik heb tegenwoordig maar ik vind de kleur lichtgroen heel mooi voor een tachita of anders baby blauw
Ik vind lichtgroen ook heeel mooi.....of mintgroen.

12-09-2005, 16:53

Citaat door xladyxtetouanx:
ik weet niet precies wat voor kleur ik loop meestal in marokko op die grote markt waar se stof verkopen in tetouan in de stad en dar sie ik dan stof en dan denk ik van damn die moet ik hebben dus het is niet dat ik een kleur mooi vind ofsoo
ja dat kan natuurlijk ook, want de borduursels enzo zijn natuurlijk ook belangrijk als je een takschieta of kaftan wilt. maar ik heb altijd wel een kleur in mijn hoofd voordat ik ga shoppen naar de stof.

Wat vinden jullie van zwarte takschieta's. Ik vindt dat dat heel chiqeu kan zijn als je het weet te combineren met de juiste sieraden en shoenen etc.