Bekijk volle/desktop versie : verplicht!!!!!! lees dit zusters en broeders?????



Pagina's : [1] 2

03-04-2003, 10:12
bismillah irahman irahiem wala hawla wala koewata ila bie llah


het gaat op dit moment slecht met de moslims op aarde.



Voorbeelden daarvan zijn: >>>xveel moslims bidden niet.

veel meisjes dragen geen hoofdoek. >>>xveel moslims



luisteren niet naar hun ouders. >>>Zoals uw dit ziet houden

veel moslims zich niet aan hun >>>plichten. >>>Onze Heer



Allah zal alles straffen. >>>De einde van de Aarde is al in

zicht, Allah liet ons dat niet >>>weten maar gaf ons wel



goede hints. >>>De ware einde komt als : >>>xer veel

bebouwing is. >>>xer mannen zijn die met elkaar doen. >>>xer



vrouwen zijn die met elkaar doen. >>>xhet slecht gaat met de

moslims op Aarde. >>>Zo te zien is dit werkelijk aan de gang,



voor u het weet is >>>het de Dag. >>>Voor u het weet bent u

te laat. >>>Hierbij zeggen we dat als een u nog niet bid moet



u daar meteen mee beginnen, als u iets verkeerds doet moet u meteen >>>stoppen.

>>>Zonder te bidden is er geen Paradijs



maar een gevreesde straf >>>van Allah. >>>Zonder te bidden

wordt er niets door Allah gewogen, u zult >>>gelijk gestraft



worden. >>>Als u wel bid, dan pas wordt er gekeken of je wel

of niet >>>gestraft zult worden. >>>Dus denk aan Allah, de



genadevolle!!!



>>
>> Bismi allahie aragmanie araghiem

>>Wees in de wereld alsof je een vreemdeling of reiziger bent.Als het

>>avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt. En als het

>>ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word. Gebruik je

>>gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en

je leven voordat je dood gaat.



liefs jullie zuster in de islam

03-04-2003, 10:16



Citaat:
Origineel gepost door doenja_18
Allah hdienaaa islamlove :traan2:
sokran lieverd

03-04-2003, 15:16
salaam aleikoum zuster,

je moet heel voorzichtig zijn met wat je hierop zet!

helemaal bovenaan staat dat elke moslim verplicht is dit te lezen, en dat anders Allah ons zal straffen als we het niet doen?????

Astagfieroelah! Zuster, hoe weet jij of Allah ons zal straffen, dit lijkt meer op een kettingbrief!

begrijp me niet verkeerd, de boodschap is goed en duidelijk, maar dat stukje bovenaan moet weg.

Ma'a salama

04-04-2003, 14:27

Citaat:
Origineel gepost door moslima ana
salaam aleikoum zuster,

je moet heel voorzichtig zijn met wat je hierop zet!

helemaal bovenaan staat dat elke moslim verplicht is dit te lezen, en dat anders Allah ons zal straffen als we het niet doen?????

Astagfieroelah! Zuster, hoe weet jij of Allah ons zal straffen, dit lijkt meer op een kettingbrief!

begrijp me niet verkeerd, de boodschap is goed en duidelijk, maar dat stukje bovenaan moet weg.

Ma'a salama
Mee Eens

Salaam alaykoum wr wb

04-04-2003, 14:35



Citaat:
DIT IS VOOR ELKE MOSLIM VERPLICHT OM TE LEZEN.

WIE DIT NEGEERT ZAL DOOR ALLAH GESTRAFT WORDEN.
schaam je...

04-04-2003, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door Tilmidha
schaam je...
waarom zal ik me schamen het is wat ik heb over genomen van me e-mail en er op heb gezet dat heb ik niet zlef gemaakt maar ja sokran voor je comentaar

04-04-2003, 16:05

Citaat:
Origineel gepost door islamlove
waarom zal ik me schamen het is wat ik heb over genomen van me e-mail en er op heb gezet dat heb ik niet zlef gemaakt maar ja sokran voor je comentaar
geen probleem zuster, maar lees voortaan zelf goed wat je doorstuurt, je hebt toch ook zelf de titel ingevuld, dat het verplicht is om te lezen...

04-04-2003, 16:40

Citaat:
Origineel gepost door Tilmidha
geen probleem zuster, maar lees voortaan zelf goed wat je doorstuurt, je hebt toch ook zelf de titel ingevuld, dat het verplicht is om te lezen...
ja dat zal ik zeker doen maar ja ik had het ook gelezen maar was vergeten omdat weg te halen alleen de inhoud wou ik er op maar ja vergeten. sokran nog zuster




04-04-2003, 16:41

Citaat:
Origineel gepost door najibsri
ik heb het over de maker van die email..... dus voel je niet aangesproken als het niet van jou is
sokran broeder hij was niet van mijn


sokran

04-04-2003, 17:49

Citaat:
Origineel gepost door najibsri
ik heb het over de maker van die email..... dus voel je niet aangesproken als het niet van jou is
salam wa alaikoum
kijk zeker uit zuster met wat je neer zet, maar zij moet zich ook aangesproken voelen want zij zet het hier neer en door haar lezen onze broeders en zusters dat....ook al heeft iemand niet iets bida's verzonnen maar als diegene dat kopierd en verspreid dan is diegene ook schuldig aan bida.
Moge Allah ons de ware en zuivere kennis geven en ons behoeden voor het verkeerde, Amin.
salam wa alaikoum

06-04-2003, 00:04
Salaam Aleikum,

Ik heb deze email ook gekregen. Ik heb hem gewoon verwijderd zonder door te sturen.
De maker van deze email is niet goed bij zijn/haar hoofd.

Waar haalt hij/zij het recht vandaan om te zeggen dat Allah ons gaat straffen als ik de mail niet doorzend aan tenminste 10 personen.

Sorry maar hier maak ik me echt om. Ik weet dat het slecht gaat met onze broeders en zusters. Maar dit soort mails helpen ze toch niet, ze maken mensen alleen maar bang. Weet voor bijna 100% dat iedereen die mail alleen maar doorzend omdat ze bang zijn dat ze echt gestraft worden.

Pffff echt stupid om zo'n mail te maken. Deze persoon had beter stukjes uit de Koran of Hadieth's kunnen doorzenden.



(Ps het is niet persoonlijk bedoeld hoor Islamlove)

07-04-2003, 10:45

Citaat:
Origineel gepost door najibsri
daar heb je zeker gelijk in maar ze heeft uit onwetendheid gehandelt en nu weet ze het ..... dus geen probleem
machallah

07-04-2003, 10:47



Citaat:
Origineel gepost door amitaf84
je kan het nog altijd wijzigen, ik raad je aan om dat te doen, want nu lijkt het een kettingbrief!!!
hoe doe je dat dan zuster?????????????

07-04-2003, 10:49

Citaat:
Origineel gepost door Cartman
Salaam Aleikum,

Ik heb deze email ook gekregen. Ik heb hem gewoon verwijderd zonder door te sturen.
De maker van deze email is niet goed bij zijn/haar hoofd.

Waar haalt hij/zij het recht vandaan om te zeggen dat Allah ons gaat straffen als ik de mail niet doorzend aan tenminste 10 personen.

Sorry maar hier maak ik me echt om. Ik weet dat het slecht gaat met onze broeders en zusters. Maar dit soort mails helpen ze toch niet, ze maken mensen alleen maar bang. Weet voor bijna 100% dat iedereen die mail alleen maar doorzend omdat ze bang zijn dat ze echt gestraft worden.

Pffff echt stupid om zo'n mail te maken. Deze persoon had beter stukjes uit de Koran of Hadieth's kunnen doorzenden.


sokran



(Ps het is niet persoonlijk bedoeld hoor Islamlove)

07-04-2003, 10:50

Citaat:
Origineel gepost door islamlove
maar dat doe ik ook ik heb heel veel over de islam er op zitten dus neem een kijk en dat zijn wel de goede dingen


liefs je zuster in de islam

Pagina's : [1] 2