Bekijk volle/desktop versie : Goede keeper van Marokko was el Brazi



11-09-2005, 13:43
deze mannetje vond ik best wel goed alleen was opeens spoorloos, met zijn gekke kapsel. Allah al Watan al Malik had ie altijd op zijn hoofd gezet.

maar hij was wel dodelijk, zo'n keeper moeten we nu hebben. echte leider.

11-09-2005, 16:30


ja joh deze mannetje was ghataar
Is hij trouwens gestopt ?

11-09-2005, 17:12
el brazi en benzekri waren net als twee druppels water vond ik

11-09-2005, 17:39
El brazi was een prima keeper bij de kwalificaties voor WK 1994 in Amerika maar tijdens dat tournooi bakte hij er niks van. Tenminste die goal die hij tegenkreeg tegen Saoedie Arabie was een drama!

11-09-2005, 17:40


Beste keeper van Marokko was Zaki

11-09-2005, 17:48

Citaat door MrMaRouaN:
El brazi was een prima keeper bij de kwalificaties voor WK 1994 in Amerika maar tijdens dat tournooi bakte hij er niks van. Tenminste die goal die hij tegenkreeg tegen Saoedie Arabie was een drama!
smahli a brada maar dat was nie el brazi dat was wahed andere keeper en die klootzak werd omgekocht. suporters hadden ze huis in de fik gestoken en hij bleef in amirika wonen toen.
elbrazi was degene die ervoor had gezorgd dat morokko zich kwalificeerde voor het wk in 98 maar vreemd genoeg koos de trainer voor benzekri in plaats van el brazi.

11-09-2005, 17:52
El Brazi was gewoon hoor, hij maakte een hoop blunders, sinds Zaki heeft Marokko geen goede keeper gehad.

11-09-2005, 17:53

Citaat door khalidino:
smahli a brada maar dat was nie el brazi dat was wahed andere keeper en die klootzak werd omgekocht. suporters hadden ze huis in de fik gestoken en hij bleef in amirika wonen toen.
elbrazi was degene die ervoor had gezorgd dat morokko zich kwalificeerde voor het wk in 98 maar vreemd genoeg koos de trainer voor benzekri in plaats van el brazi.
Je bedoelt Azmi van Wac? ook slecht man, was een keeper om het mee te doen omdat er geen betere was.

11-09-2005, 17:54

Citaat door MrMaRouaN:
El brazi was een prima keeper bij de kwalificaties voor WK 1994 in Amerika maar tijdens dat tournooi bakte hij er niks van. Tenminste die goal die hij tegenkreeg tegen Saoedie Arabie was een drama!
Je bedoelt Azmi zeker, niet El Brazi.

11-09-2005, 18:04

Citaat door khalidino:
smahli a brada maar dat was nie el brazi dat was wahed andere keeper en die klootzak werd omgekocht. suporters hadden ze huis in de fik gestoken en hij bleef in amirika wonen toen.
elbrazi was degene die ervoor had gezorgd dat morokko zich kwalificeerde voor het wk in 98 maar vreemd genoeg koos de trainer voor benzekri in plaats van el brazi.
Ik bedoel el3azmi sorry mijn fout.
El brazi was voor mij ook niet top.

Ben ff door de war geraakt met die naam

11-09-2005, 18:19
Na Zaki heeft Marokko nooit een echte goede keeper gehad, er zijn verschillende onder de lat geweest maar vaak voor heel even o.a: Azmi, Rafahya, Sibous, El brazi, Benzekri, Fouhami en nog een paar.

11-09-2005, 20:11

Citaat door chicoo130:
alles is beter dan sinouhh
Hebben jullie de wedstrijden gezeien? er is een nieuwe Sinouh in de eredivisie: Grandel de keeper van fc Utrecht .. helemaal uit Frankrijk gehaalt en hij kan geen bal in de lucht vangen, hadden ze Sinouh moeten nemen, die spreekt tenminste de taal.

12-09-2005, 18:11


BOURKADI is the best !!

12-09-2005, 18:40

Citaat door chicoo130:
bourkadi is een bezem..
Dat denk jij jah..