Bekijk volle/desktop versie : Wow!!Moslims in New Orleans



10-09-2005, 21:31
De geschiedenis van moslims in New Orleans.En de criminele activiteiten van sommige blanke racisten jegens die moslims en de Amerikaanse indianen.
Bron:http://www.islamonline.net/English/ArtCulture/2005/09/article05.shtml

10-09-2005, 21:53



Citaat door kruipkuikert:
Er word nog steeds op grote schaal rasiscme gepraktizeerd tegen de afro amerikaanse landgenoten,wat een spijker in het oog is....er moet nog een hoop gebeuren daar

dat moslims daar gediscrimineerd worden hebben ze aan hunzelf te danken.
De "black brotherhood of islam" is een moslimgemeenschap die zijn moslim bekering heeft in de gevangenissen,en zijn erg extreem.

Ik discuseer wel eens mee op paltalk,en in een van die rooms heb je ook zon mongool. die reciteerd praktisch elke regel die hij zegt,uit de koran.

Doeloze figuren zijn dat,,,en gevaarlijk
Nou,het gaat hier om gewone moslims die hebben niks met extremisme te maken.
Is de discriminatie van christelijke zwarte amerikanen door George Bush en zijn racistische vriendjes ook aan extremisme te danken?

10-09-2005, 21:54
Ik ga daar een betoog over houden bij Nederlands...gaat boeiend zijn. Voel ik nu al...

10-09-2005, 21:57

Citaat door hamidu:
Nou,het gaat hier om gewone moslims die hebben niks met extremisme te maken.
Is de discriminatie van christelijke zwarte amerikanen door George Bush en zijn racistische vriendjes ook aan extremisme te danken?
Zeker wel, of wil jij beweren dat Bush en zijn makkers geen extremisten zijn?
Zo zie je maar, je hebt extremisten in alle soorten en smaken.

10-09-2005, 22:09



Citaat door eyecandy:
Zeker wel, of wil jij beweren dat Bush en zijn makkers geen extremisten zijn?
Zo zie je maar, je hebt extremisten in alle soorten en smaken.
Voeg erbij toe: maten, kleuren en talen...

"Sub-extremisten"

11-09-2005, 08:16

Citaat door hamidu:
De geschiedenis van moslims in New Orleans.En de criminele activiteiten van sommige blanke racisten jegens die moslims en de Amerikaanse indianen.
Bron:http://www.islamonline.net/English/ArtCulture/2005/09/article05.shtml
Die "criminele activiteiten" (slavenhandel) hebben kennelijk gezorgd
voor het zaaien van de Islam in New Orleans:

Citaat:
According to Dr. Clyde-Ahmad Winters, former professor of African and Islamic studies at Iowa State University, “thousands of Muslims from the Senegambia and Sudan were kidnapped or captured in local wars and sold into slavery. In America, these same Muslims converted other Africans and Amerindians to Islam.” He tells of just one such man, Ibrahima Abdur Rahman, a Fula prince, who became well known in New Orleans, petitioned the president for his freedom, and returned to Africa after 46 years of slavery. Dr. Winters notes that many of the African Muslim slaves wrote the entire Qur’an down from memory and “remnants of these writings still exist today in museums in parts of the once slave-holding south.”
Er wordt hier trouwens over "local wars" geschreven.
De mensen zijn dus door de eigen bevolking verkocht
volgens dit artikel.

11-09-2005, 12:56

Citaat door MooiRood:
Die "criminele activiteiten" (slavenhandel) hebben kennelijk gezorgd
voor het zaaien van de Islam in New Orleans:


Er wordt hier trouwens over "local wars" geschreven.
De mensen zijn dus door de eigen bevolking verkocht
volgens dit artikel.
Zonder deze ''criminele activiteiten'' geen verspreiding van de islam in VS dus????
Veel moslims werden eerder door onderdrukking van die slavenhouders hun religie niet konden uitoefenen.
Ja klopt! door hun eigen bevolking verkocht en werden door die criminele slavenhandelaars op barbaarse manier verschept naar New Orleans!!!

11-09-2005, 13:35

Citaat door muslim_4_ever:
Hier had mijn mening kunnen staan.
Hier had mijn mening ook kunnen staan

11-09-2005, 16:49

Citaat door rianne:
Hier had mijn mening ook kunnen staan
Laat je mening horen dan

11-09-2005, 17:12

Citaat door hamidu:
De geschiedenis van moslims in New Orleans.En de criminele activiteiten van sommige blanke racisten jegens die moslims en de Amerikaanse indianen.
Bron:http://www.islamonline.net/English/ArtCulture/2005/09/article05.shtml
ik wil niet vervelend zijn, maar de meeste afrikaanse slaven die in Amerika terecht zijn gekomen zijn via (islamitische) Arabieren doorverkocht

daarnaast, is de overgrote meerderheid van de afro americans in de vs christelijk..en ik vraag me af of ze anders naar de islam kijken dan de blanke amerikanen, zoals bush.. (ik denk het niet)

11-09-2005, 22:46

Citaat door hamidu:
Zonder die ''criminele activiteiten'' geen verspreiding van de islam in VS dus????
Veel moslims
Precies. Zo werd het kwade ten goede gekeerd.
(Waarom vat je dat negatief op?)