Bekijk volle/desktop versie : wie is er ooit......



10-09-2005, 13:15
[ wie is er ooit een keer verliefd geweest op een nederlandse meisje/jongen en hoe ben je daar mee omgegaan....

liet je het op je afkomen?

of drukte je juist je gevoelens voordie gene weg?

ik ben benieuwd naar jullie reacties



liefs soekieeeeeeeeeee ]

10-09-2005, 13:25



Citaat door sssalima:
ik zou nooit op hollander kunnen vallen totaal niet mijn smaak ze zijn best aardig maar ik verder .........moet er niet aandenken
waarom lijkt het je niks om de cultuur verschil of omdat je gewoon niet op nederlanders valt...???


liefs soekieee

10-09-2005, 13:42
tjahh ik val ook op nederlanders.....niet van die blondies

ik was verliefd op een nederlandse jongen 2 jaartjes ofzo we gingen goed met elkaar om hij en ik wisten dat het nooit wat zou worden en dat het onmogelijk was.......later is ieder zijn eigen kant op gegaan ik zie hem eens in de zoveel tijd en ik moet zeggen dan ben je gelijk weer helemaal verliefd en denk je de hele tijd aan hem ..........een ding je zal em nooit vergeten........!

10-09-2005, 14:29
het is moeilijk om dan afscheid te nemen, ondertussen is hij bekeerd, dus alhamdoellah

10-09-2005, 14:32


# Alhamdoelilah ik val niet op Nederlanders.

10-09-2005, 14:42

Citaat door sanae17:
tjahh ik val ook op nederlanders.....niet van die blondies

ik was verliefd op een nederlandse jongen 2 jaartjes ofzo we gingen goed met elkaar om hij en ik wisten dat het nooit wat zou worden en dat het onmogelijk was.......later is ieder zijn eigen kant op gegaan ik zie hem eens in de zoveel tijd en ik moet zeggen dan ben je gelijk weer helemaal verliefd en denk je de hele tijd aan hem ..........een ding je zal em nooit vergeten........!
wow dat is wel heel erg als je elke weer geconfronteerd word met je gevoelens voor hem......

liefs soekieee