Bekijk volle/desktop versie : Fransman moest op Duitse luchthaven uit de kleren



Pagina's : [1] 2

10-09-2005, 12:26
ORLEANS - Een 59-jarige Fransman gaat een aanklacht indienen tegen de beveiligingsdienst van de luchthaven van Keulen omdat die hem ten overstaan van enkele honderden medepassagiers heeft uitgekleed. "Ik ga zaterdag een aanklacht indienen. Ik beschouw het als een aanslag op mijn waardigheid. Ik stond eerst in mijn slip en later naakt voor driehonderd mensen", vertelde Auguy aan journalisten.


Het incident deed zich woensdag voor. "Toen ik door het detectiepoortje ging om naar het vliegtuig te gaan, ging het alarmsignaal af. Dat verwachtte ik al omdat ik een prothese heb. Ik liet een in het Frans en Engels opgesteld document zien, waarin dat is vermeld", vertelde Auguy.

Maar dat hielp niet, want een van de veiligheidsfunctionarissen tilde Auguys overhemd op en trok zijn pantalon naar beneden. De functionaris gebruikte een metaaldetector, die ook afging. "Daarna werd ik met veel geweld naar een kleedhokje gesleept. Daar trok de man in een beweging mijn onderbroek naar beneden, terwijl het gordijn nog open was."

Auguy voelde zich ernstig vernederd. Hij kreeg in het vliegtuig ook nog eens te maken met opmerkingen van medepassagiers.

Bron

geen röntgenapparatuur

10-09-2005, 12:30



Citaat door abdelkader:
ORLEANS - Een 59-jarige Fransman gaat een aanklacht indienen tegen de beveiligingsdienst van de luchthaven van Keulen omdat die hem ten overstaan van enkele honderden medepassagiers heeft uitgekleed. "Ik ga zaterdag een aanklacht indienen. Ik beschouw het als een aanslag op mijn waardigheid. Ik stond eerst in mijn slip en later naakt voor driehonderd mensen", vertelde Auguy aan journalisten.


Het incident deed zich woensdag voor. "Toen ik door het detectiepoortje ging om naar het vliegtuig te gaan, ging het alarmsignaal af. Dat verwachtte ik al omdat ik een prothese heb. Ik liet een in het Frans en Engels opgesteld document zien, waarin dat is vermeld", vertelde Auguy.

Maar dat hielp niet, want een van de veiligheidsfunctionarissen tilde Auguys overhemd op en trok zijn pantalon naar beneden. De functionaris gebruikte een metaaldetector, die ook afging. "Daarna werd ik met veel geweld naar een kleedhokje gesleept. Daar trok de man in een beweging mijn onderbroek naar beneden, terwijl het gordijn nog open was."

Auguy voelde zich ernstig vernederd. Hij kreeg in het vliegtuig ook nog eens te maken met opmerkingen van medepassagiers.

Bron

geen röntgenapparatuur
En doe je het niet dan schioeten ze je direct dood

10-09-2005, 12:37

Citaat door 84sakina:
En doe je het niet dan schioeten ze je direct dood
"shoot to kill policy"

10-09-2005, 13:58
aanklagen die handel vervolgens een villa kopen in hawai huurmoordenaars uit china inhuren en deze beveiligers zuiveren

10-09-2005, 14:25



Citaat door LanterFanter:
Kijken hoe lang je het nu weer volhoud hier
lang genoeg om jou weg te jagen

10-09-2005, 14:46

Citaat door LanterFanter:
Wat een hoogmoed,....daar is meer dan alleen een paar loze kreten voor nodig

Nu toon je wel eerlijk wat je doel hier is op m.nl
wish me luck before i get stuck

10-09-2005, 14:46
je mallemoer wie me rode punt heeft gegeven

10-09-2005, 14:52
Daar gaan we weer, lekker scherp

10-09-2005, 15:56

Citaat door abdelkader:
ORLEANS - Een 59-jarige Fransman gaat een aanklacht indienen tegen de beveiligingsdienst van de luchthaven van Keulen omdat die hem ten overstaan van enkele honderden medepassagiers heeft uitgekleed. "Ik ga zaterdag een aanklacht indienen. Ik beschouw het als een aanslag op mijn waardigheid. Ik stond eerst in mijn slip en later naakt voor driehonderd mensen", vertelde Auguy aan journalisten.


Het incident deed zich woensdag voor. "Toen ik door het detectiepoortje ging om naar het vliegtuig te gaan, ging het alarmsignaal af. Dat verwachtte ik al omdat ik een prothese heb. Ik liet een in het Frans en Engels opgesteld document zien, waarin dat is vermeld", vertelde Auguy.

Maar dat hielp niet, want een van de veiligheidsfunctionarissen tilde Auguys overhemd op en trok zijn pantalon naar beneden. De functionaris gebruikte een metaaldetector, die ook afging. "Daarna werd ik met veel geweld naar een kleedhokje gesleept. Daar trok de man in een beweging mijn onderbroek naar beneden, terwijl het gordijn nog open was."

Auguy voelde zich ernstig vernederd. Hij kreeg in het vliegtuig ook nog eens te maken met opmerkingen van medepassagiers.

Bron

geen röntgenapparatuur
Wat een klootzakken zou ze aanklagen voor miljoenen........................................

10-09-2005, 16:06

Citaat door LanterFanter:
Nee hoor,..daz de levensspreuk van Cruiff
Hmmm is dat zo

10-09-2005, 16:11

Citaat door LanterFanter:
Ja,...daz logiesj
Logiesj he,nou oke dan het is jou dag

10-09-2005, 16:18

Citaat door x-jena-x::
Ik zeg maar zo.. de bal is rond..
Een bal heeft twee kanten

10-09-2005, 16:23


En wat met de binnekant en buitekant
Middag

10-09-2005, 16:25

Citaat door LanterFanter:
Ja,...daz logiesj
als je de bal niet hebt ken je nie aanvalle maar da's logisch

10-09-2005, 16:25

Citaat door x-jena-x::
Drie hoor..

De bovenkant..

De onderkant..

En de zijkant..



(goedemiddag trouwens.. )

geniaal

Pagina's : [1] 2