Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help!!!!!



10-09-2005, 10:01
Ik ben net wakker en mijn ogen zien er uit als een chinees. Mijn oogleden zijn helemaal opgezwollen en kan bijna niets zien. Ik heb geen ontstoken ogen (geen vuil etc.). Heeft iemand tips??????

groetjes

10-09-2005, 11:35


azijn...citroen..koud washandje..aardappel schijfjes, komkommer..appel...


anders dokter..

suc6 meid!

10-09-2005, 15:31

Citaat door Chebba Lady:
Azijn en citroen?Ik zou het niet doen, dat gaat harstikke prikken! Ik heb het ook een keer gehad als gevolg van een nieuw merk mascara en het advies vd huisarts is als volgt; ogen 3x per dag met een watteschijfje deppen dat in gedestilleerd water is gedoopt (drogist). Je kan ook water koken en dan af laten koelen en dan gebruiken.(Dat is om de bacterien te doden) Ook kan je tegen de zwelling gebruikte theezakjes, schijfjes komkommer of een ijsklontje in een plastic zakje tegen je ogen houden. Als het niet minder wordt dan even naar huisarts voor een zalfje.

Succes!

Chebba Lady
prikken...maar dna gaat het wel werken...

10-09-2005, 17:36

Citaat door ladyp:
Ik ben net wakker en mijn ogen zien er uit als een chinees. Mijn oogleden zijn helemaal opgezwollen en kan bijna niets zien. Ik heb geen ontstoken ogen (geen vuil etc.). Heeft iemand tips??????

groetjes
Had ik eerst ook altijd last van..maar sinds ik visolie capsules slik niet meer, ik slik die visolie (omega 3 vetzuren) gewoon voor de gezondheid..maar het helpt dus ook tegen wallen heb ik gemerkt