Bekijk volle/desktop versie : Ijn dit Marokkanen of Nederlanders..?



09-09-2005, 21:39
Ik heb een site bezocht waar 5793 bekende en hoog opgeleide marokkanen staan geregistreerd, en een aantal hoge pieten, waar ik zeer Trots op ben als marokkaanse meisje.
maar wat me zeer betreurt is dat deze mensen helaas nooit door de media als de goede en de geslaagde marokkanen worden gezien maar in mijn ogen meer als nederlander.
en ook nooit over ze gesproken wordt.

maar de tijd zal ooit keren inschallah......

jullie kunnen de site bezoeken http://www.koerswijziging.nl

Groetjes en gebruik BRAINS..

09-09-2005, 21:47


Het word es tijd dat de elite onder de Marokkanen eens opstaan en wat laten horen.

09-09-2005, 21:56

Citaat door boeddha:
Nou wij horen anders genoeg van de Marokkanen.....................maar niet bijzonder veel goeds..............

Laat de "elite "die kleine ettertjes maar eens "opvoeden "
Ik bedoelde ook dat de elite de marokkanen eens in een positief daglicht kunnen brengen.
Die kleine ettertjes, de échte ettertjes zijn niet op te voeden. De hebben vette schijt aan wat Najib Amhali zegt of Samira Abbos. Als de elite opstaat is het alleen om het beeld onder "de Nederlanders" es te veranderen. Wij, de "niet-ettertjes" weten allang dat we het goed doen.

09-09-2005, 22:01

Citaat door lemster:
Ik bedoelde ook dat de elite de marokkanen eens in een positief daglicht kunnen brengen.
Die kleine ettertjes, de échte ettertjes zijn niet op te voeden. De hebben vette schijt aan wat Najib Amhali zegt of Samira Abbos. Als de elite opstaat is het alleen om het beeld onder "de Nederlanders" es te veranderen. Wij, de "niet-ettertjes" weten allang dat we het goed doen.
Het worden elite Nederlanders

09-09-2005, 23:21


Volgens Nederlanders blijvn het altijd elite marokkanen.

09-09-2005, 23:22
Leef je leven niet om het beeld in het hoofd van een ander te veranderen.
Leef goed, dan doe je het goed. It's that simple!

Iemand die het verkeerde wil zien zal altijd zoeken naar de negatieve dingen en deze benadrukken.
Iemand die het goede wil zien zal altijd zoeken naar de positieve dingen en deze naar voren schuiven.

Maar doe je het goede en spreekt een ander dan toch nog kwaad?? Het zij zo. Je hart is schoon!

09-09-2005, 23:44

Citaat door Perez:
Leef je leven niet om het beeld in het hoofd van een ander te veranderen.
Leef goed, dan doe je het goed. It's that simple!

Iemand die het verkeerde wil zien zal altijd zoeken naar de negatieve dingen en deze benadrukken.
Iemand die het goede wil zien zal altijd zoeken naar de positieve dingen en deze naar voren schuiven.

Maar doe je het goede en spreekt een ander dan toch nog kwaad?? Het zij zo. Je hart is schoon!
Mooi en idealistisch beeld. Sluit ik me graag bij aan met de volgende nuance;
soms is het nodig om jezelf uit te spreken en/ of te profileren, maar louter en alleen omdat je het zelf wil en niet omdat je wordt opgelegd je uit te spreken over het een of ander. Dan is het pas goed.

09-09-2005, 23:45
Dit heb ik al heel lang gevonden (de elite die es opstaat) In de tijden dat we nog als criminelen werden bestempeld en niet als terroristen.

09-09-2005, 23:51

Citaat door lemster:
Mooi en idealistisch beeld. Sluit ik me graag bij aan met de volgende nuance;
soms is het nodig om jezelf uit te spreken en/ of te profileren, maar louter en alleen omdat je het zelf wil en niet omdat je wordt opgelegd je uit te spreken over het een of ander. Dan is het pas goed.
je hebt gelijk!

10-09-2005, 00:42

Citaat door lemster:
Dit heb ik al heel lang gevonden (de elite die es opstaat) In de tijden dat we nog als criminelen werden bestempeld en niet als terroristen.
Als jij jezelf nu eens minder "we" noemt, ben je direkt Nederlandse.

10-09-2005, 00:44

Citaat door an3sdej:
Als jij jezelf nu eens minder "we" noemt, ben je direkt Nederlandse.
Ik ben allebei en dan zonder identiteitscrisis.

10-09-2005, 10:31

Citaat door ISMAHAN22:
Ik heb een site bezocht waar 5793 bekende en hoog opgeleide marokkanen staan geregistreerd, en een aantal hoge pieten, waar ik zeer Trots op ben als marokkaanse meisje.
maar wat me zeer betreurt is dat deze mensen helaas nooit door de media als de goede en de geslaagde marokkanen worden gezien maar in mijn ogen meer als nederlander.
en ook nooit over ze gesproken wordt.

maar de tijd zal ooit keren inschallah......

jullie kunnen de site bezoeken http://www.koerswijziging.nl

Groetjes en gebruik BRAINS..
Jammer eigenlijk dat deze site door marokkanen zelf is geproduceerd, eigen roem.....

10-09-2005, 10:37



Citaat door ISMAHAN22:
Ik heb een site bezocht waar 5793 bekende en hoog opgeleide marokkanen staan geregistreerd, en een aantal hoge pieten, waar ik zeer Trots op ben als marokkaanse meisje.
maar wat me zeer betreurt is dat deze mensen helaas nooit door de media als de goede en de geslaagde marokkanen worden gezien maar in mijn ogen meer als nederlander.
en ook nooit over ze gesproken wordt.

maar de tijd zal ooit keren inschallah......

jullie kunnen de site bezoeken http://www.koerswijziging.nl

Groetjes en gebruik BRAINS..
Op die lijst staan profvoetballers......hoog opgeleid?
Kun je nog andere statements maken?
Is wel humor.

10-09-2005, 15:08

Citaat door lemster:
Mooi en idealistisch beeld. Sluit ik me graag bij aan met de volgende nuance;
soms is het nodig om jezelf uit te spreken en/ of te profileren, maar louter en alleen omdat je het zelf wil en niet omdat je wordt opgelegd je uit te spreken over het een of ander. Dan is het pas goed.
Een goede aanvulling

10-09-2005, 23:51

Citaat door ISMAHAN22:
Ik heb een site bezocht waar 5793 bekende en hoog opgeleide marokkanen staan geregistreerd, en een aantal hoge pieten, waar ik zeer Trots op ben als marokkaanse meisje.
maar wat me zeer betreurt is dat deze mensen helaas nooit door de media als de goede en de geslaagde marokkanen worden gezien maar in mijn ogen meer als nederlander.
en ook nooit over ze gesproken wordt.

maar de tijd zal ooit keren inschallah......

jullie kunnen de site bezoeken http://www.koerswijziging.nl

Groetjes en gebruik BRAINS..
Ik ben bang dat je het verkeerd hebt gelezen. Er staan 49 namen van prominente marokkanen die hun handtekening onder het manifest hebben gezet.

5793 is het totale aantal handtekeningen, die kunnen dus van iedereen zijn.

Een goed initiatief trouwens.