Bekijk volle/desktop versie : Iemand ?? Advies ?? PLZ

Pagina's : [1] 2

02-04-2003, 19:26

Citaat door nasriendebani:
Hallo allemaal,

Ik wil heel erg graag advies over wat ik moet doen, ik heb zo hard
gepeinsd over hoe en wat, maar ik kom er niet uit!!!!!!!

Ik ben een 21 jarige studente, en ben momenteel verloofd met een leuke jongen (de zoon van een collega van mn vader.) Het is een hele lieve, rustige ruimdenkende jongeman..maar ik HOU niet van hem zoals het moet ..m.a.w. Ik voel geen LIEFDE..dan ga je vragen waarom ben je dan met hem verloofd ?? In die tijd dat zijn ouders het vroegen was het net uit met mn ex en (heel erg stom van mij) ik dacht dat ik eroverheen zal komen door me te gaan verloven en door mij op iemand anders te concenterenen mn verlooofde was ook goed voor mij enzo..MAAR NU heb ik van het weekend tegen mijn moeder gezegd dat ik NIET MEER wil trouwen, maar zij werd ERG kwaad en zei dat ze wel wist waarom ik niet meer wou..dat ze wist dat ik een relatie heb met een andere jongen en ze zij dat ik dom bezig ben enzo en dat ze het mij niet vergeeft als ik dee goede jongen laat gaan..en terecht!! Ik ben DOM geweest, maar we hebben al een datum (in September) en ik durf het niet aan mn verloofde te vertellen..WAT MOET IK DOEN?? Ik durf mijn broer of vader ook niet te benaderen hiermee..ik ben bang voor hun reactie.

Mijn moeder zegt dat ik maar moet trouwen en dat er in het huwlijk wel gevoelens komen die moeten!! Maar hoe kan ik HEM dit aandoen ??, terwijl hij denkt dat ik veel van hem hou, hoe kan ik het mezelf aandoen om met iemand te trouwen van wie ik niet hou??!!

Ik weet mij geen raad, en hoop dat ik hier wat adviezen kan krijgen, anders moet ik maar gaan trouwen en wel zien waar het huwelijkt landt of strandt!
.

02-04-2003, 22:36

je bent de enige persoon die dat brobleem kan oplossen,
en jezelf adviseren met eerst vragen te stellen:

wat kun je van je vorige vriend verwachten?
was hij goede bezig met islam?