Bekijk volle/desktop versie : Vriendschap tussen man en vrouw (true!!)



09-09-2005, 13:35
"Hallo?"
"Hey ja met mij, Loubna ... hey hoe gaat het? Ja gaat goed thnx. Ewa wat doe je? ewa je weet geen leven he .. haha, en allebei lachten we onze zorgen weg ..

Ow wat had ik een leven zeg, was gestopt met school zonder diploma, en werkte fulltime in een schoenenwinkel, maar diep in mn hart wist ik gewoon dat ik die baan niet voor eeuwig zou kunnen blijven doen, maar ja ik vond dat altijd maar een zorg voor later ..

Hoofdpersonen: Sabrien
Loubna
Younes
Mohamed
Said

Het verhaal wordt grotendeels 'verteld' door younes ...

Mijn leven, echt ironisch .. ik had een vrienden groep die bestond uit 2 meisjes en 2 jongens plus ik dus een groep van 5 .. allemaal dezelfde humor, zelfde zorgen, maar wat hadden wij een lol, samen een dag naar belgie als we maar weer eens niet te doen hebben, in ieder geval we begrepen mekaar.
Het grappige was dat ik die 4 vrienden van mij allemaal ken, maar dat zij mekaar allemaal kennen via mij ... Een marokkaanse vrienden groep van 5 personen, waaronder 2 meisjes, zonder dat er liefde in het spel is, dat kan toch niet, hoorde ik dan buurjongens/vrouwen/mannen zeggen .. mn moeder d8 altijd al dat er iets meer speelde tussen mij (younes) en loubna, omdat wij het meest met mekaar optrokken, vind je het gek , na een vriendschap van 18 jaar ...

Totdat we in een fase van ons leven terecht kwamen .. we waren allemaal van dezelfde leeftijd rond de 21 jaar .. we waren toen allemaal al rond de 12 jaar vrienden, en dan is het ook echte, hechte vriendschap mekaar dagelijks bellen, oooh wat een abo kosten hadden we, samen afspreken, tot de dag, de dag dat ik dat telefoontje kreeg , dat telefoontje dat onze groep uit mekaar zou krijgen, of was onze vriendschap daar tegen bestand... ?? een vriendschap tussen jongen en een meisje in ons cultuur, nee dat kan gewoon niet, we hadden alle 5 gezworen dat we contact hielden tot de dood ons zou scheiden .. dat ene telefoontje ...

"ring, ring" .. ja met younes, hallo? .......................

09-09-2005, 13:41


Heyy leuk begin, ga gauw weer verder

groetjes

09-09-2005, 16:02
ga door man lijkt me egt een leuk verhaal

xxx amel


p.s. ik zie dat je van agadir komt, ik ook

09-09-2005, 17:05
Nieuwe fan!
Leuk begin..
Ga gauw weer verder

Liefs Shaimae

09-09-2005, 19:18


Hallo, met younes .. Hey younes met mij sabrien, alles goed? ja ja met jou ook? ... Waar zijn jullie? Oh gewoon bij mn broer thuis. Kom je? Ja duh, tuurlijk maar ik kan niet al te lang wegblijven je weet mn moeder.. haha, ja saffi si goed kom nou maar ....

Halfuur voorbij, uur voorbij, 1,5 uur, totdat loubna besloot om naar huis te bellen waar sabrien bleef. Ja salam aleikom, lebas? is sabrien mss thuis? nee die is al 2 uur geleden vertrokken... oh ok shoukran.

Haar mobiel stond uit en het ws maar een kwartier van haar huis naar die van mn broer, dus verdwaald zijn kan ze niet ... We wisten niet wat te doen, dus we besloten maar naar buiten te gaan, Loubna en said en ik. Wij maar zoeken en zoeken, he, waar is sabrien nou gebleven, totdat mijn telefoon overging, ja hallo ... (obekend stem) Als ik sabrien nog een keer met een jongen zie lopen trap ik jullie allemaal in mekaar, ik schrok ik dacht he who the fuck?! ik maar denken dat ie blufte, en eindigde het gesprek met, dit is een waarschuwing, jullie kunnen sabrien In de landspark vinden achter het station .. tuut tuut tuut...

Mn hart stond stil, opeens besefte ik dat het mss wel waar kon zijn, ze had een vriend, a.s verloofde, die vertikte dat ze met ons omging, vriend of geen vriend ik wil dat je thuis blijft PUNT, zij hield zoveel van hem dat ze maar toe knikte omdat ze wist dat hij de man was met wie ze zou trouwen en die haar moeder voor haar vond, en moeders wil is wet!!

Aangekomen in het park, iop de desbetreffende plek, zien we sabrien liggen, onder het bloed, en huilend en half doof ... Sabrien hallo, met younes, hey kom sta op gaan we naar het ziekenhuis ...

Said en ik waren al aan het plannen om haar 'verloofde' op te zoekn en in mekaar te timmeren want dit kan niet, dit KAN GEWOON NIET.....

Maar is het wel haar verloofde die dit heeft gepland? Ja zal wel moeten ... ofniet?

09-09-2005, 19:28
eerste fan , ga gauw verder je kan mooi schrijfen

09-09-2005, 20:04
Thanks voor je mooie vervolgje
je moet snel weer verder gaan!!

Liefs Shaimae

09-09-2005, 20:12
w0ow man begint echt g0ed ga gauw verder..

09-09-2005, 21:23
ga verder

09-09-2005, 21:44
leuk begin

ga gauw verder

09-09-2005, 23:50
Ga gauw weer verder !!

10-09-2005, 15:55
Paar maanden later, nadat Sabrien het een en al had meegemaakt, en ik, younes, nog steeds neit echt iets van me leven heb gemaakt ... Was de dag aangebroken dat Sabrien zou gaan trouwen. Intussen is Said al verloofd, en Loubna zou verloven en Mo had een vriendin, ik had ook een vriendin maar ja daar ging het niet goed mee, omdat zij in mijn ogen te ' vrij' was .. Uitgaan? wajow ik ben 21 en ik mag niet eens weg mohim ...

De dag kwam aan dat onze vriendschap niet meer hetzelfde zou zijn, sabrien, wajow wat gaan we je missen fluisterde ik haar toen we fotos aan het maken waren. Sabrien, op wie je altiijd kon rekenen, sabrien die altijd lachte, sabrien met haar geweldige smaak van (droge) humor, maar wat konden wij om haar lachen. Sabrien .. getrouwd .. met iemand waar ze niet eens van houdt en waar het volgens haar wel later van zou komen, ze is 21 tja dan moet ik wel trouwen anders blijf ik eenzaam, haha, zei ze altijd. Diep in haar ogen wist ik dat ze trouwde om alleen de thuissituatie te vermijden, en om een fout die ze ooit had gemaakt door met een vriend naar bed te gaan. En deze man wist ervan maar nam het haar niet kwalijk, en van haar moeder moest ze trouwen anders zou ze nooit een andere man vinden.

Daar stonden said, mo, loubna en ik dan. Zwaaiend naar sabrien ... in feite zwaaiden we onze vriendschap weg ... want met haar man, is geen vriendschap op te bouwen ..

Bij mij thuis ging het alleen maar slecht, ik dronk, rookte , was alleen maar vaak buiten te vinden, geen school, geen werk, mohim, me vader kon het niet meer aan, en kickte me het huis uit .. kon niet bij mn broer want die vond dat mn vader gelijk had, mn broer was altijd al zijn lievelingszoon. Ik ben sabrien 'kwijt' loubna is bij haar verloofde en die andere 2 hebben het druk met school werk en vriendinnetjes. Ik zag hun alleen als het hun uitkwam, want anders zaten ze op school of moesten ze werken.

Ik mn tas inpakken en weggaan van huis, za3ma ik ben onafhankelijk van jullie, wetend dat ik nergens terecht kon ... draaide me nog een x om kuste het hoofd van mn moeder en net toen ik mn broertje gedag wilde zegge, duwde mn vader me letterlijk het huis uit. ' MENSEN VAN JOU LEEFTIJD ( TOEN23) ZIJN GETROUWD EN HEBBEN KINDEREN EN EEN GOEDE BAAN, JIJ FLIKT GEEN ENE MOER UIT A WALD EL7RAM , schreeuwde hij me nog na, draaide me om en zag mn moeder huilen , buren hoorde alles ... het ergste was dat ik me niet schuldig voelde, Said en mo gingen samen nog wel goed met elkaar om, maar ja ik nam wat afstand, omdat ik vond dat ze op me neerkeken, wat een gedachte zeg ... maanden verstreken zonder dat ik wat van ze heb gehoord, af en toe belde ik mn moeder wel. Ik had onderdak gevonden bij een oud collega van mij, en aan geld ja, met en miezerige 300 euro als schoonmaak kantoren kom je niet ver, dat deed ik 3 avonden in de week om alsnog wat van me leven te maken .. maanden verstreken, wajoww is dit wat mn leven is, ben al 23 en nog geen moer bereikt, dit kan toch niet, sabrien getrouwd, loubna gaat trouwen, nog een maand, en mo en said hebben het ook al voor mekaar ... wat heb ik met mn leven gedaan, ik kan niet meer terug ... younes doe normaal d8 ik dan .. het komt goed ... die woorden zei ik al toen ik 18 was, en jaren zijn verstreken alsof het allemaa vorige week gebeurde ... totdat ik nog wel VIA VIA hoorde, dat mn vader in het ziekenhuis lag ....

10-09-2005, 21:14


ga gauw verder het is een mooi vervolgje

10-09-2005, 22:37
hey ik ben je nieuwe fan ga snel wee rverder

11-09-2005, 11:22
Ik ga weer in de avond verder, moet zo werken. Maar ik zie dat er niet veel gereageerd word, dus denk dat ik er maar snel een einde aan moet maken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58